Skuteczne techniki sprzedaży w branży HoReCa

Skuteczne techniki sprzedaży w branży HoReCa

Szkolenie dla firmy informatycznej LSI Software

Z pracownikiem LSI Software spotkaliśmy się na dwudniowym szkoleniu (26 -27 kwietnia), pogłębiając jego wiedzę i umiejętności z zakresu technik sprzedaży. W szkoleniu wziął udział jeden z przedstawicieli handlowych firmy.

Skuteczne techniki sprzedaży w branży HoReCa.

Szkolenie dla firmy informatycznej LSI Software

 

Z pracownikiem LSI Software spotkaliśmy się na dwudniowym szkoleniu        (26 -27 kwietnia), pogłębiając jego wiedzę i umiejętności z zakresu technik sprzedaży. W szkoleniu wziął udział jeden z przedstawicieli handlowych firmy.

Firma oferują rozwiązania informatyczne dla branża HoReCa (HotelRestaurantCatering), oferując produktu takie jak czytniki kart, terminale bezdotykowe POS, czy interaktywne aplikacje mobilne dla gości hotelowych.

Cele szkolenia

Po wcześniejszej rozmowie z panem Michałem, uczestnikiem szkolenia, trener dopasował cele szkolenia do jego indywidualnych potrzeb. W szczególności skupił się na zmianie podejścia pana Michała do sprzedaży: z ustawienia w centrum zainteresowania sprzedaży produktu na umiejscowienie tam potrzeb klienta. Duży nacisk położyliśmy również na rozpoznawanie motywacji zakupowej klienta i dopasowanie do niej argumentacji produktowej.

Przebieg szkolenia

Szkolenie przebiegało na ćwiczeniu i analizowaniu sytuacji, które są charakterystyczne dla specyfiki pracy Michała. Doskonaliliśmy umiejętności prowadzenia całego procesu sprzedaży: od nawiązania kontaktu telefonicznego, przez umiejętność badania potrzeb, prowadzenia spotkań prezentacyjnych i finalizacji sprzedaży. Szczególny nacisk położyliśmy na doskonalenie lingwistyki sprzedażowej, jak również na dopasowaniu się do klienta w kontekście jego potrzeb biznesowych.

Rezultaty szkolenia

Celem szkolenia była przede wszystkim zmiana perspektywy w procesie sprzedaży, tak aby klient, a nie produkt był w centrum uwagi. Pan Michał otrzymał od trenera zestaw porad, które umożliwią mu tę zmianę w trakcie kontaktu z klientem. Chodzi tu w szczególności o  techniki prezentacyjne, np. w niektórych momentach należy zrezygnować z nadmiernej ilości szczegółów technicznych, a w innych dopasować argumenty pokazujące w jaki sposób, dzięki rozwiązaniu informatycznemu, można ograniczyć problemy i koszty, a zwiększyć produktywność i zyski.

Szkolenie dla firmy LSI Software było zorganizowane dla jednego uczestnika, co wyraźnie wzmocniło efekty spotkania. Jak powtarzają nasi trenerzy: im mniejsza grupa szkoleniowa, tym trafniejszych porad można udzielić, na podstawie  indywidualnych cech, doświadczenia i predyspozycji uczestników

Trenerzy „Warto Szkolić”

Czy to szkolenie dla mnie?

Szkolenia sprzedażowe stworzyliśmy oczywiście z myślą o osobach, które stoją na pierwszej linii kontaktu z klientem, a więc pracownikach sklepów, call center oraz przedstawicieli handlowych. Tutaj znajdziecie Państwo naszą ofertę z zakresu szkoleń sprzedażowych. Zachęcamy do zapoznania się i kontaktu.