Skuteczne wystąpienia publiczne. Szkolenie dla firmy z branży informatycznej.

Skuteczne wystąpienia publiczne. Szkolenie dla firmy z branży informatycznej.

W marcu przeprowadziliśmy szkolenie „Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych” dla agencji interaktywnej.Naszym klientem była firma skupiona na budowie przyciągających wzrok i sprawnie działających stron internetowych. Jej klientami są zarówno firmy prywatne, jak i instytucje publiczne, posiada dwudziestoletnie doświadczenie na rynku i liczne nagrody takie jak IT Future, HIT Wielkopolski czy Ekomers.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było poprawienie umiejętności wystąpień publicznych pracowników firmy.

Przebieg szkolenia

Spotkanie trwało sześć godzin. Podczas zajęć z zakresu prezentacji wystąpień publicznych uczestnicy poszerzyli i usystematyzowali swoją wiedzę z zakresu:

  • prawidłowej konstrukcji prezentacji,
  • zachowania na scenie, podczas przemówień,
  • tworzenia skutecznych i angażujących historii.

Po części wykładowo-ćwiczeniowej, podczas której trener przekazywał najważniejsze informacje i porady z zakresu wystąpień publicznych, uczestnicy mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności. Ich zadaniem było przygotowanie krótkiego wystąpienia i prezentacja przed pozostałymi uczestnikami spotkania. Po realizacji zadania, każdy z występujących otrzymał indywidualną informację zwrotną od trenera: jakie elementy są prawidłowe, co należy poprawić, a co może stanowić siłę prezentacji konkretnego uczestnika.

Rezultaty szkolenia

Nasz klient intensywnie uczestniczy w konferencjach i wydarzeniach branżowych, to tam zdobywa nowych klientów. Szkolenie z zakresu umiejętności prezentacji przełoży się na efektywniejsze pozyskiwanie klientów.

Rozwój umiejętności prezentacyjnych wymaga konsekwencji. Dla uczestników sugerowany jest cykl spotkań treningowych, niezbędny do wykształcenia prawidłowych postaw i nawyków scenicznych.

Dziękujemy pracownikom firmy za zaangażowanie w spotkanie.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.