Szkolenie „Certyfikowany audytor wewnętrzny/ pełnomocnik ISO 9001”

Jedenastego lutego bieżącego roku przeprowadziliśmy indywidualne szkolenie „Certyfikowany audytor wewnętrzny/pełnomocnik ISO 9001” dla firmy Tachion. Jego głównym celem było przygotowanie osoby odpowiedzialnej za zarządzanie jakością w firmie do zmian związanych z nowym standardem ISO 9001:2015. Było to spotkanie całodzienne.

Tachion to właściciel marki Konstal, firma zajmująca się sprzedażą hurtową produktów ze stali, pokryć dachowych oraz płyt warstwowych. Firma zdecydowała się skorzystać z naszego szkolenia Certyfikowany audytor wewnętrzny/pełnomocnik ISO 9001. Oprócz tego Tachion w lutym skorzystała również z dwóch innych szkoleń z oferty „Warto Szkolić”: Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta oraz Negocjacje i manipulacje – Jak negocjować w świecie agresywnego biznesu.

Cele szkolenia

Każda duża lub średniej wielkości firma korzysta na wdrożeniu systemu zarządzania jakością według wymogów norm ISO. Norma ISO to sprawne planowanie produkcji, minimalizacja strat i ryzyka wystąpienia uchybień w produkcie, a w konsekwencji zadowolenie klienta. Firma Tachion od lat posiada certyfikat normy ISO, a w związku z pojawieniem się nowego standardu ISO 9001:2015 postanowiła skorzystać ze szkolenia, tak aby dostosowanie do znowelizowanej normy przebiegło szybko i sprawnie.

Cele szkolenia objęły:

  • Poznanie rozwiązań dostosowujących system zarządzania jakością do znowelizowanego standardu
  • Zrozumienie wymagań normy ISO 9001:2015
  • Poznanie zakresu obowiązków i odpowiedzialności audytora

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia przekazano wiedzę na temat normy ISO, zadań stojących przed pełnomocnikiem ISO oraz wiedzę dotyczącą przeprowadzania audytów.

Spotkanie zostało podzielone na trzy odrębne bloki tematyczne:

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
  • AUDYT WEWNĘTRZNY
  • ZADANIA PEŁNOMOCNIKA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

Podczas szkolenia zrealizowaliśmy wykład, warsztaty oraz dyskusję na temat ISO. W ramach części warsztatowej trener przygotował dla uczestników materiał do ćwiczeń praktycznych: scenki audytowe.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie przekazało podstawową wiedzę niezbędną do  prawidłowego nadzorowania systemu zarządzania w firmie, a także pokazała rozwiązania pomagające w sprawny sposób dostosować obecnie funkcjonujący system zarządzania jakością do nowych standardów ISO 9001:2015.

Firmie Tachion dziękujemy za skorzystanie z usług naszej firmy i cieszymy się już na kolejne szkolenia, o których poprowadzenie zostaliśmy już poproszeni: Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta oraz Negocjacje i manipulacje – Jak negocjować w świecie agresywnego biznesu.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.