Szkolenie MS Project - sprawozdanie ze szkolenia dla firmy GlassBud

W dniach 14-15 stycznia mieliśmy przyjemność poprowadzić szkolenie z zakresu MS Projekt dla firmy GlassBud. Firma Glassbud działa na rynku budowlanym od stycznia 2005 roku. prowadzi działalność na terenie całego kraju w zakresie generalnego wykonawstwa zadań inwestycyjnych, remontów i modernizacji. Realizuje wszelkiego rodzaju projekty dla inwestorów z segmentu publicznego.

W szkoleniu wzięło udział dwóch uczestników. Szczegółową ofertę szkolenia znajdziecie Państwo tutaj.

Cele szkolenia

Celem szkolenia była nauka podstaw obsługi programu MS Projekt, wystarczająca do samodzielnego harmonogramowania zadań w ramach poszczególnych projektów. A także planowania zadań sumarycznych, a także modyfikacji w razie wystąpienia konieczności przesunięcia zasobów, czy w sytuacji zmiany przewidywanego czasu realizacji jednego z zadań składowych projektu.

Przebieg szkolenia

Szkolenie rozpoczęło się od demonstracji możliwości programu oraz nauki podstawowych zagadnień. Następnie przeszliśmy do krótkich, angażujących ćwiczeń, o stopniowo rosnącym poziomie trudności, zrzuty ekranów w prezentacjach pokazywały dokładnie, co należy zrobić, „krok po kroku”.

Szkolenie objęło swoim zakresem:

  • tworzenie harmonogramu projektu,
  • planowanie i kontrolowanie budżetu,
  • analizę odchyleń,
  • dobieranie i efektywne zarządzanie zasobami,
  • wymiana danych pomiędzy projektami i aplikacjami pakietu OFFICE.

Za najbardziej wartościowe tematy, grupa uznała:

  • budowanie i modyfikację planów,
  • planowanie zadań i punktów kontrolnych,
  • śledzenie postępów i zarządzanie odchyleniami kosztów,
  • rozwiązywanie problemów z przeciążeniami zasobów
  • poznawanie najlepszych praktyk zarządzania projektami.

Efekty szkolenia

Kursanci poznali najważniejsze funkcje programu dostosowane do potrzeb zarządzania projektami budowlanymi. Dowiedzieli się jak tworzyć harmonogramy, dokumentację projektową, czy raporty z przebiegu projektów. Oprócz tego wspólnie z trenerem odkrywali jak wykorzystać MS Projekt do lepszego zarządzania ryzykiem.

Ukończenie szkolenia umożliwiło kursantom zdobycie praktycznych, a nie książkowych umiejętności. A także, dzięki poradom trenera „na żywo”, nabranie pewności i swobody w korzystaniu z programu MS Projekt.

Sugestie rozwojowe

Trener prowadzący szkolenie zaproponował: “Ewidentnie grupa rozwojowa w kierunku szkoleń z zakresu MS Excel / MS Project, wyrażająca chęć dalszego poszerzania i utrwalania wiedzy z zakresu kolejnych narzędzi OFFICE.”

 

Dziękujemy firmie GlassBud za okazane zaufanie i udział w szkoleniu.

 

 

Trenerzy firmy “Warto Szkolić”

 

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.