Szkolenie MS Project - sprawozdanie ze szkolenia dla firmy GlassBud

W dniach 14-15 stycznia mieliśmy przyjemność poprowadzić szkolenie z zakresu MS Projekt dla firmy GlassBud. Firma Glassbud działa na rynku budowlanym od stycznia 2005 roku. prowadzi działalność na terenie całego kraju w zakresie generalnego wykonawstwa zadań inwestycyjnych, remontów i modernizacji. Realizuje wszelkiego rodzaju projekty dla inwestorów z segmentu publicznego.

W szkoleniu wzięło udział dwóch uczestników. Szczegółową ofertę szkolenia znajdziecie Państwo tutaj.

Cele szkolenia

Celem szkolenia była nauka podstaw obsługi programu MS Projekt, wystarczająca do samodzielnego harmonogramowania zadań w ramach poszczególnych projektów. A także planowania zadań sumarycznych, a także modyfikacji w razie wystąpienia konieczności przesunięcia zasobów, czy w sytuacji zmiany przewidywanego czasu realizacji jednego z zadań składowych projektu.

Przebieg szkolenia

Szkolenie rozpoczęło się od demonstracji możliwości programu oraz nauki podstawowych zagadnień. Następnie przeszliśmy do krótkich, angażujących ćwiczeń, o stopniowo rosnącym poziomie trudności, zrzuty ekranów w prezentacjach pokazywały dokładnie, co należy zrobić, „krok po kroku”.

Szkolenie objęło swoim zakresem:

  • tworzenie harmonogramu projektu,
  • planowanie i kontrolowanie budżetu,
  • analizę odchyleń,
  • dobieranie i efektywne zarządzanie zasobami,
  • wymiana danych pomiędzy projektami i aplikacjami pakietu OFFICE.

Za najbardziej wartościowe tematy, grupa uznała:

  • budowanie i modyfikację planów,
  • planowanie zadań i punktów kontrolnych,
  • śledzenie postępów i zarządzanie odchyleniami kosztów,
  • rozwiązywanie problemów z przeciążeniami zasobów
  • poznawanie najlepszych praktyk zarządzania projektami.

Efekty szkolenia

Kursanci poznali najważniejsze funkcje programu dostosowane do potrzeb zarządzania projektami budowlanymi. Dowiedzieli się jak tworzyć harmonogramy, dokumentację projektową, czy raporty z przebiegu projektów. Oprócz tego wspólnie z trenerem odkrywali jak wykorzystać MS Projekt do lepszego zarządzania ryzykiem.

Ukończenie szkolenia umożliwiło kursantom zdobycie praktycznych, a nie książkowych umiejętności. A także, dzięki poradom trenera „na żywo”, nabranie pewności i swobody w korzystaniu z programu MS Projekt.

Sugestie rozwojowe

Trener prowadzący szkolenie zaproponował: “Ewidentnie grupa rozwojowa w kierunku szkoleń z zakresu MS Excel / MS Project, wyrażająca chęć dalszego poszerzania i utrwalania wiedzy z zakresu kolejnych narzędzi OFFICE.”

 

Dziękujemy firmie GlassBud za okazane zaufanie i udział w szkoleniu.

 

 

Trenerzy firmy “Warto Szkolić”

 

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.