Szkolenie z zaawansowanej obsługi programu Excel dla ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych Euro

Szkolenie z zaawansowanej obsługi programu Excel dla ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych Euro

W dniach 2-3 września bieżącego roku trenerzy firmy „Warto szkolić” przeprowadzili kurs zaawansowanej obsługi programu Excel dla pracowników ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych, Euro sp. z o.o.

Firma Euro zrzesza kilkaset sklepów położonych na terenie całej Polski w oparciu o model franczyzowy. Zatrudnieni w przedsiębiorstwie handlowcy mają więc do wykonania trudne zadanie –  gromadzenie i analizowanie ogromnej liczby danych, bo dotyczących zapotrzebowania na produkty każdego ze sklepów. Ciężko zarządzać dostawami na taką skalę bez pomocy odpowiedniego narzędzia. 

Cele szkolenia

W spotkaniu wzięło udział ośmiu handlowców, dla których program Excel jest podstawowym narzędziem pracy. Poprzez szkolenie uczestnicy chcieli przede wszystkim usprawnić proces przeglądania i wyciągania informacji z gromadzonych w Excelu danych dotyczących sprzedaży i osiąganego zysku. 

Przebieg szkolenia

Spotkanie koncentrowało się na ćwiczeniu przekazanej wiedzy. Po przekazaniu każdej porcji informacji dotyczących obsługi programu uczestnicy rozwiązywali otrzymane przez organizatorów zadania przy użyciu programu Excel.  Podczas spotkania zapoznaliśmy uczestników z następującymi zagadnieniami:

  • tworzenie raportów dotyczących sprzedaży czy obrotu,
  • skróty klawiaturowe przyspieszające pracę z programem,
  • praca z tabelami przestawnymi,
  • funkcje statystyczne,
  • nazwane zakresy.

Pracownicy firmy Euro wykazali duże zaangażowanie w wykonanie powierzonych zadań, wykorzystując na pracę z programem również czas przeznaczony na przerwy (!).

Część czasu szkolenia prowadzący przeznaczyli również na odpowiedzi na pojawiające się pytania, poszerzając i dostosowując odpowiednio zakres szkolenia do potrzeb uczestników.

Rezultaty przeprowadzonego szkolenia

Rezultatem szkolenia jest efektywniejsze zarządzanie i interpretowanie zgromadzonych danych, które  w konsekwencji umożliwia trafniejsze ustalanie strategii sprzedażowych,przede wszystkim dzięki wykorzystaniu funkcji statystycznych pozwalających na prognozowanie trendów  sprzedażowych, oraz porządkowania danych ułatwiających analizę według wybranych kryteriów.

Większość z nas uważa, że potrafi obsługiwać program Excel, bo wie jak wprowadzić dane w komórki i wykonać na nich proste obliczenia. Pracownicy firmy Euro przekonali się jednak, że warto poznać to narzędzie dogłębniej, bo ma do zaoferowania funkcje które ułatwiają obsługę baz danych, oraz pozwalają pozyskać z nich wiele przydatnych informacji. Uczestnicy szkolenia, zachęceni rezultatami spotkania, wykazali chęć dalszego poszerzania wiedzy z zakresu obsługi programu Excel. 

Nie tylko merchandising

Nasi klienci znają nas raczej ze szkoleń dotyczących tzw. miękkich umiejętności, takich jak merchandising, negocjacje czy skuteczna komunikacja. Nasza oferta jednak obejmuje również szkolenia z obsługi konkretnych narzędzi biznesowych, które razem z pozostałymi usługami uzupełniają się, tworząc kompletny zestaw usług zwiększających efektywność i sprzedaż firmy.

Na koniec chcieliśmy podziękować pracownikom firmy Euro za aktywne uczestnictwo w szkoleniu. Jesteśmy pewni, że dzięki zdobytym umiejętnościom będą Państwo w stanie zwiększyć efektywność swojej codziennej pracy. 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej – relacja ze szkolenia

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej to zadanie wymagające przemyślanej strategii i zaangażowania na wielu poziomach organizacji. Proces ten jest kluczowy dla zapewnienia wysokiej jakości nauczania, badań naukowych oraz efektywnego zarządzania i administracji. W erze globalizacji i ciągłych zmian technologicznych, uczelnie stają przed wyzwaniem nie tylko przyciągnięcia, ale i utrzymania wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą w stanie przyczynić się do rozwoju instytucji i jej misji. Efektywne budowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości - relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości to postać kluczowa dla sprawnego funkcjonowania każdej nieruchomości, niezależnie od jej przeznaczenia. To właśnie od jego umiejętności zarządczych, kompetencji technicznych i zdolności do efektywnego komunikowania się z zespołem oraz klientami zależy bezpieczeństwo, stan techniczny oraz wartość rynkowa obiektu. Dlatego też rola ta wymaga ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się wyzwaniom rynku nieruchomości. W…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie i współpraca w salonie samochodowym – relacja ze szkolenia

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie motoryzacji, kluczowym elementem sukcesu każdego salonu samochodowego jest nie tylko znajomość najnowszych trendów i technologii, ale także skuteczne zarządzanie oraz budowanie zespołu zdolnego do wyjątkowej współpracy. W odpowiedzi na te potrzeby, zostaliśmy wybrani, aby zorganizować szkolenie skierowane do menedżerów i pracowników jednego ze znanych w Polsce salonów samochodowych. Szkolenie miało na celu nie tylko rozwój umiejętności zarządczych, ale również wzmocnienie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.