„Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie” – podsumowanie szkolenia.
Cele szkolenia:
Głównymi celami szkolenia było:
- poznanie metodyki myślenia strategicznego
- określenie wizji misji wartości oraz celów organizacji
- umiejętność analizowania otoczenia zewnętrznego firmy i planowani strategii firmy
- poznanie metod budowania konkurencji na rynku
- poznanie mechanizmów wdrożenia i skutecznego monitorowania strategicznego zarządzania firmą.
Przebieg szkolenia:
Szkolenie przebiegało w miłej atmosferze.
Uczestnicy byli bardzo zżyci ze sobą i doskonale współpracowali w trakcie zajęć. Chętnie uczestniczyli w dyskusjach i w ćwiczeniach zarówno indywidualnie jak i w parach oraz w dużej grupie 6 osobowej.
Uczestnicy nauczyli się rozpoznawać typy zachowań i postaw pracowników na 4 poziomach ich rozwoju oraz dobierać skuteczne strategie zarządzania nimi. Uczestnicy rozpoznali swój indywidualny system motywacji w pracy zespołowej. Poznali role, obowiązki i oczekiwania wobec nich w pracy menedżerskiej.
Rezultaty przeprowadzonego szkolenia
Poprzez podniesienie swoich kwalifikacji (kompetencji) uczestnicy będą łatwiej i sprawniej pełnili swoje zadania menedżerskie w firmie.
Będą potrafili budować przewagę konkurencyjną na rynku oraz definiować interesariuszy procesu zarządzania.
Dziękujemy firmie New Pattern za okazane zaufanie, a uczestnikom szkolenia za zaangażowanie.