Dofinansowane szkolenie otwarte "Zarządzanie zespołem w pigułce"

SZKOLENIE otwarte: w Ostrowcu Świętokrzyskim “Zarządzanie zespołem w pigułce” doskonalące kompetencje w zakresie zarządzania zespołem. Zapraszamy, rekrutacja trwa!!!
Szkolenie poprowadzi trener – Szymon NęckiOrganizowane przez nas szkolenie w dniu 29 listopada, realizowane jest w ramach Bazy Usług Rozwojowych. Dzięki temu osoby, które z niego skorzystają mają możliwość dofinansowania nawet do 80%. W szkoleniu może wziąć udział pracownik mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa. Pierwszym krokiem jaki należy wykonać aby zapisać się na nasze szkolenie jest kontakt z Świętokrzyskim Centrum Innowacji i Transferu Technologii Sp., z o.o., czyli instytucją, która w województwie świętokrzyskim zajmuje się przyjmowanie wniosków. Oczywiście jeżeli zdecydujecie się Państwo wziąć udział w szkoleniu, my ze swojej strony, oferujemy swoją pomoc przy wypełnianiu wszelkich formalności.

Celem podstawowym szkolenia jest poprawa skuteczności w zarządzaniu zespołem poprzez podniesienie poziomu wiedzy o metodach zarządzania oraz trening kluczowych umiejętności menedżerskich.

Miejsce w którym odbędzie się szkolenie zostanie dokładnie podane dwa tygodnie przed planowanym terminem szkolenia.

W razie pojawienia się dodatkowych pytań proszę o kontakt pod numer tel. 608 816 943.

Pozdrawiam
Prezes Zarządu Warto Szkolić Sp. z o.o.
Marcin Grzelak

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak rozwiązywać konflikty w branży produkcyjnej?

Konflikty w branży produkcyjnej są nieuniknione i mogą wynikać z wielu przyczyn, takich jak stres związany z terminami, różnice kulturowe czy konkurencja o zasoby. Skuteczne zarządzanie tymi konfliktami jest kluczowe, ponieważ nie tylko wpływa na atmosferę pracy, ale również na produktywność i ogólne wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Aby poradzić sobie z tymi wyzwaniami, organizacje muszą rozwijać strategie rozpoznawania, zapobiegania i rozwiązywania konfliktów. Ten artykuł ma na celu przedstawić…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak radzić sobie z obiekcjami klientów?

Współczesny rynek oferuje konsumentom niezliczoną ilość produktów i usług, stawiając przed przedsiębiorcami nie lada wyzwanie w zakresie przyciągania i utrzymywania uwagi klientów. W tym zatłoczonym środowisku, zdolność do efektywnego radzenia sobie z obiekcjami klientów staje się kluczową umiejętnością, która może decydować o sukcesie lub porażce biznesu. Obiekcje, często postrzegane jako bariery na drodze do sprzedaży, w rzeczywistości mogą być postrzegane jako okazje do pogłębienia relacji…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak pokonać bariery komunikacyjne w biznesie?

W środowisku biznesowym, gdzie efektywna komunikacja jest fundamentem nie tylko codziennego zarządzania, ale i strategicznego rozwoju, bariery komunikacyjne mogą mieć poważne konsekwencje. Różnice językowe, kulturowe, a także wyzwania technologiczne stoją na drodze do płynnej wymiany informacji i współpracy. Zrozumienie i przezwyciężenie tych barier staje się kluczowym zadaniem dla liderów i zespołów na każdym szczeblu organizacji, determinującym ich zdolność do osiągania celów biznesowych. W odpowiedzi…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.