,

Dostosowanie obiektu wypoczynkowego do standardów hotelowych i całorocznej działalności

Dostosowanie obiektu wypoczynkowego do standardów hotelowych i całorocznej działalności

Istotnym, podejmowanym przez specjalistów Warto Szkolić, tematem jest również dostosowanie obiektu wypoczynkowego do standardów hotelowych i całorocznej działalności. Zagadnienie to staje się coraz bardziej popularne z uwagi na fakt, iż turystyka w ostatnich latach jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki w Polsce. W 2017 roku odpowiadała za prawie 6 procent Produktu Krajowego Brutto.

Hotel, pensjonat – pomysł na dobry biznes

W każdej branży bywają lata lepsze i gorsze – jest to zupełnie naturalne zjawisko. Warto jednak zauważyć, że hotelarstwo cieszy się stosunkowo najwyższym poziomem stabilizacji. Polacy lubią wyjeżdżać zarówno na krótsze, jak i dłuższe wyjazdy. Dodatkowo Polska staje się coraz atrakcyjniejsza dla obcokrajowców. Niezależnie zatem od pogody i pory roku, obiekty hotelowe mają swoją stałą klientelę. Czy jest to dobry pomysł na biznes? Oczywiście, ale należy wchodzić w tę branżę „z głową”, zasięgając opinii specjalistów. Łatwo bowiem o błąd.

Zacznijmy od przepisów

Pierwszym krokiem w branży hotelowej powinna być analiza i interpretacja przepisów, regulujących podstawowe kwestie, związane z prowadzeniem hotelu, pensjonatu i tak dalej. Ta dziedzina została bowiem obarczona przez polskiego ustawodawcę licznymi zasadami i regulacjami – począwszy od konieczności spełnienia wymagań kategoryzacji, wymaganych kwalifikacji personelu oraz zakresu usług towarzyszących (na przykład usług gastronomicznych).

Ile to kosztuje?

Ważnym aspektem rozpoczęcia działalności w branży hotelowej jest również oszacowanie wszelkich kosztów z tym związanych – określenie kosztów stałych i zmiennych. Specjaliści Warto Szkolić, w ramach prowadzonych kursów, uczą w jaki sposób zoptymalizować koszty inwestycji, aby działalność stała się jak najbardziej opłacalna.

Co jeszcze musisz wiedzieć?

Wskazane wyżej kroki to tylko absolutna baza – początek koniecznych do podjęcia działań. Prowadzenie hotelu wymaga jednak znacznie więcej. Nasze szkolenia pozwalają na zdobycie niezbędnej wiedzy. Pomagamy usystematyzować pojęcia jednostki mieszkalnej, wellness, bazy zabiegowej, usług turystycznych. Nadto wskazujemy na przydatne i innowacyjne technologie, ułatwiające życie hotelarza. Przybliżamy w jaki sposób powinna wyglądać dobra praktyka higieniczna, czym jest Karta Frankfurcka, jak stworzyć odpowiedni schemat organizacyjny placówki, jaki powinien być zakres obowiązków i kompetencji personelu.

Specjaliści w dziedzinie hotelarstwa

W celu przekazania jak najbardziej kompleksowej wiedzy korzystamy z pomocy najlepszych specjalistów z zakresu nowych technologii, informatyki, marketingu, prawa, bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przedstawicieli usług powiązanych z hotelarstwem – gastronomii (jak skonstruować umowy z dostawcami, w jaki sposób wyposażyć kuchnię), kosmetologii (jakie kosmetyki są teraz trendy, w jaki sposób wykorzystać uzdrowiskowe położenie hotelu), fizjoterapii (jak wyposażyć gabinety zabiegowe), medycyny (jak dostosować pokoje dla alergików) i tak dalej. Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas.

Śledź nas i Udostępniaj w sieci społecznościowej

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *