Efektywne wykorzystanie kampanii Google Adwords

Wykorzystanie kampanii Google Adwords

Dzisiejszy świat marketingu internetowego nie może obyć się bez kampanii Google Adwords. Biorąc pod uwagę fakt, iż ponad 90% użytkowników Internetu poszukiwania w sieci rozpoczyna od Google, reklama w tej przestrzeni jest jedną z najskuteczniejszych form promocji. Właśnie dlatego przygotowaliśmy unikalne szkolenia z tego zakresu w wersji jednodniowej lub dwudniowej.

Jaki jest internetowy Klient 2018?

Efektywne wykorzystanie kampanii Google Adwords zależy w dużej mierze od prawidłowego określenia, z jakim klientem mamy obecnie do czynienia. Nasza grupa docelowa może bowiem dynamicznie się zmieniać. W świecie internetowym procesy te są dość częste i gwałtowne. Z kolei dopasowanie przekazu reklamowego Adwords do zachowań użytkowników oraz dodatkowo do aktualnych trendów mobilnych, to pierwszy krok do sukcesu.

SEO Ready + Mobile First Index

Jak ważne jest dobre zaprojektowanie, a potem zoptymalizowanie serwisu internetowego pod wytyczne Google? Odpowiedź brzmi – bardzo ważne! Tak naprawdę w ten sposób zyskujemy podwójnie. Z jednej strony zyskujemy dobrą, mobilną, szybką i zoptymalizowaną stronę, a zatem mamy sukces w kampaniach, a z drugiej strony zyskujemy widoczne zmiany w pozycjonowaniu naturalnym. Podczas prowadzonych przez nas szkoleń zapoznajemy naszych kursantów ze swoistym niezbędnikiem kampanii Adwords i wskazujemy na podstawowe narzędzia testowe i optymalizacyjne, które uczestnicy mogą wykorzystać w codziennej pracy. Dodatkowo to wszystko wzbogacamy o ćwiczenia praktyczne.

Google Adwords – ogromne możliwości

Prowadzone przez nas szkolenia są kompleksowe. Na kursie zdobędziesz wiedzę na temat wszystkich funkcjonalności Adwords oraz ich dopasowania do potrzeb i możliwości Twojego biznesu. Co proponujemy? Zajęcia na temat Adwords w sieci wyszukiwania, Adwords w sieci reklamowej, Adwords GSP dla użytkowników gmail, Adwords Google Zakupy dla sklepów internetowych, Adwords Remarketing w sieci reklamowej, Adwords Remarketing w sieci wyszukiwania, Adwords w YouTube, a także kampanie zagraniczne Google Adwords.

Kierowanie reklam w Google Adwords

Mechanizm Google Adwords pozwala na precyzyjne kierowanie reklamami. W tym celu konieczne jest jednak zrozumienie mechanizmów: kierowania na słowa kluczowe, na język i lokalizację, na urządzenia, na odbiorców, na tematy, na miejsca docelowe. To od Ciebie zależy w jaką stronę “pójdzie” Twoja kampania. Zdobywając podstawową wiedzę na temat Adwords można zyskać rzeszę nowych klientów i znacząco zwiększyć obroty firmy.

Czy potrzebuję do tego specjalisty?

Firmy, zajmujące się prowadzeniem kampanii Google Adwords zarabiają naprawdę sporo. Ceny ich usług są bowiem bardzo wysokie. Możesz jednak zaoszczędzić i sam zgłębić świat Adwords, przeprowadzając skuteczną kampanię reklamową. Jak to zrobić? Nasi specjaliści gwarantują, że odbyte szkolenie pozwoli Ci na zdobycie wiedzy niezbędnej do samodzielnego przeprowadzenia efektywnej promocji.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie projektami i efektywna komunikacja w stowarzyszeniu – relacja ze szkolenia

Znaczenie komunikacji i współpracy w działalności stowarzyszeń Zarządzanie projektami i efektywna komunikacja stanowią fundament skutecznego działania organizacji pozarządowych. Współpraca w zespole, planowanie projektów i umiejętność jasnego przekazywania informacji decydują o tym, czy inicjatywy społeczne osiągną zamierzone rezultaty. Dobrze zaplanowana komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna wzmacnia spójność działań, motywację członków oraz pozytywny wizerunek organizacji w otoczeniu społecznym. Nasza firma została poproszona przez…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przygotowywanie firmy produkcyjnej do zmian w środowisku pracy wynikających z wdrożenia rozwiązań z zakresu zielonej transformacji – relacja ze szkolenia

Wprowadzenie do idei zielonej transformacji w firmie produkcyjnej Zielona transformacja to dziś jeden z najważniejszych procesów, które kształtują przyszłość przemysłu. Wdrażanie działań proekologicznych, ograniczenie emisji CO₂, poprawa efektywności energetycznej oraz odpowiedzialne gospodarowanie surowcami stanowią podstawę nowoczesnego i zrównoważonego biznesu. W tym kontekście zielona transformacja w firmie produkcyjnej nie jest już jedynie odpowiedzią na wymogi regulacyjne, ale świadomym wyborem strategicznym, który buduje przewagę…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przeciwdziałanie zjawisku greenwashingu w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Świadoma komunikacja środowiskowa jako klucz do zaufania klientów Współczesny rynek coraz mocniej zwraca uwagę na kwestie ekologiczne, a konsumenci coraz częściej wybierają marki, które działają w sposób odpowiedzialny i transparentny. Niestety, dynamiczny rozwój trendów proekologicznych przyniósł również zjawisko nieuczciwej komunikacji, znane jako greenwashing. To właśnie dlatego temat przeciwdziałania greenwashingowi w firmie produkcyjnej staje się coraz ważniejszy dla przedsiębiorstw, które…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.