Krajowy Fundusz Szkoleniowy 2018 – co już wiemy?

Znamy już warunki i priorytety jakie będzie obejmować dofinansowanie szkoleń w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2018 roku.

Kwota dofinansowania szkoleń dla każdego przedsiębiorstwa

Każda firma może uzyskać dofinansowanie do wybranego przez siebie szkolenia na poziomie:

  • 80% kosztów szkolenia (kształcenia ustawicznego), ale nie więcej niż do wysokości 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego uczestnika,
  • 100% kosztów szkolenia (kształcenia ustawicznego) – w przypadku mikroprzedsiębiorcy (do 10 osób zatrudnionych), ale nie więcej niż do wysokości 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego uczestnika.

Co obejmuje dofinansowanie z funduszy KFS 2018?

Szkolenia, kursy i studia podyplomowe oraz egzaminy w których wezmą udział pracownicy z inicjatywy pracodawcy lub za jego zgodą, doprecyzowanie potrzeb szkoleniowych, które można będzie zaspokoić dzięki środkom KFS.

Kto może otrzymać dofinansowanie do szkoleń ze środków KFS?

Każdy pracodawca w rozumieniu przepisów ustawy o promocji zatrudnienia (czyli podmiot zatrudniający pracowników na podstawie umowy o pracę).

Priorytety KFS 2018

  1. Wsparcie kształcenia ustawicznego w zidentyfikowanych w danym powiecie lub województwie zawodach deficytowych.
  2. Wsparcie kształcenia ustawicznego w związku z zastosowaniem w firmach nowych technologii i narzędzi pracy.
  3. Wsparcie kształcenia ustawicznego osób, które mogą udokumentować wykonywanie przez co najmniej 15 lat prac w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze, a którym nie przysługuje prawo do emerytury pomostowej.

Priorytety rezerwy KFS:

  1. Wsparcie kształcenia ustawicznego w zidentyfikowanych w danym powiecie lub województwie zawodach deficytowych.
  2. Wsparcie kształcenia ustawicznego osób po 45 roku życia.
  3. Rekrutacja zostanie uruchomiona w pierwszych miesiącach 2018 roku.

Nabór wniosków, czyli jak skorzystać z dofinansowania do szkoleń ze środków KFS 2018?

Zarówno terminy naborów jak i wzory wniosków o dofinansowanie KFS 2018 zostaną przedstawione i ogłoszone indywidulanie przez Urzędy Pracy w pierwszych miesiącach 2018 roku.

Dlaczego my?

Jesteśmy firmą z dużym doświadczeniem w pozyskiwaniu środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Zrealizowaliśmy w ten sposób wiele projektów dla klientów z różnych branż. Ponadto, jakość naszych usług została potwierdzona przez niezależną jednostkę certyfikującą DEKRA Certification Standardem Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0. (co również zwiększa szanse na otrzymanie dofinansowania).

Poznaj naszą ofertę szkoleniową i skomponuj swoją własną ścieżkę szkoleniową!

Jeśli jesteś zainteresowany skorzystaniem z dofinansowania przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy lub chciałbyś dowiedzieć się więcej na ten temat skontaktuj się z Nami.

Dokładne informacje o KFS dostępne są także na naszej stronie tutaj. A tam szczegółowe informacje jaka jest procedura zdobycia środków, na co można je przeznaczyć i jaka jest różnica miedzy pozyskaniem środków z KFS i BUR.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak zarządzać czasem w biznesie? – praktyczny przewodnik

Dlaczego zarządzanie czasem w pracy to fundament sukcesu w biznesie? Współczesny biznes wymaga od nas coraz więcej: lepszych wyników, szybszych decyzji, większej elastyczności. W takim środowisku zarządzanie czasem w pracy staje się nie tyle przydatną umiejętnością, co podstawą efektywności i zdrowego funkcjonowania. Właściwe gospodarowanie czasem wpływa na wszystko: od jakości realizowanych projektów, przez poziom stresu, po rozwój kariery zawodowej. Jeśli chcesz osiągać ambitne cele,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak wykorzystać potencjał social mediów w firmie ochroniarskiej? Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Social media w branży ochroniarskiej – szansa czy ryzyko? Social media w branży ochroniarskiej odgrywają dziś kluczową rolę w budowaniu wizerunku firmy – równie istotną, co skuteczność działań w terenie. Współczesny rynek usług ochrony wymaga nie tylko profesjonalizmu w realnym świecie, ale także przemyślanej obecności w przestrzeni online. Media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, umożliwiając tworzenie wizerunku opartego na zaufaniu,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.