MS Project 2010/2013/2016 – zarządzanie projektami "od A do Z"

Zarządzanie projektem jest wielowątkowym i wieloetapowym procesem. Z tego zdał sobie sprawę z pewnością każdy, kto podjął się kierowania większym przedsięwzięciem oraz dokonywaniem zmian w organizacji. To zadanie można sobie jednak ułatwić. Współczesna technika przychodzi bowiem z nowymi, atrakcyjnymi rozwiązaniami. Co oferuje? W jaki sposób wykorzystać dostępne narzędzia? O tym kilka słów w artykule poniżej.

Zarządzanie projektem

W ostatnich latach projektowa filozofia organizacji opanowała praktycznie każdą branżę – zarówno korporacje, firmy technologiczne, organizacje pozarządowe, instytucje, jak i sektor małych i średnich przedsiębiorstw. Zarządzanie projektem jest natomiast wspierane technologiami internetowymi. Aplikacje ułatwiają w znacznym stopniu pracę. Przy czym są one intuicyjne i mobilne – wystarczy krótkie wdrożenie.

Dostępne narzędzia

Podczas prowadzonego przez naszych specjalistów szkolenia prezentujemy całą gamę popularnych i sprawdzonych w praktyce narzędzi internetowych do zarządzania projektami. Dzięki temu, każda organizacja może wybrać, z dostępnego katalogu, rozwiązania optymalne dla siebie, dostosowane do prowadzonego rodzaju działalności.

Dlaczego aplikacje są ważne?

Metody zarządzania zespołem i koordynacją projektami nie są już zastrzeżone wyłącznie dla dużych przedsiębiorstw – korporacji. Co najmniej od kilku lat bowiem skuteczne metodyki przenoszone są stopniowo do świata kultury i organizacji pozarządowych. Dzieje się tak nie bez powodu. Przestrzenią kultury jest przecież aktualnie medialna i cyfrowa rzeczywistość.

MS Project 2010/2013/2016

Przykładem skutecznego narzędzia do zarządzania projektami jest chociażby program MS Project 2010/2013/2016. Właśnie dlatego jest jednym z tematów naszych kursów. Podczas wykładów i warsztatów zapoznajemy uczestników z tym oprogramowaniem. Prezentujemy praktyczne aspekty wykorzystania tego popularnego programu w czasie realizacji rzeczywistych projektów (ze szczególnym naciskiem na fazę planowania oraz zarządzania przebiegiem projektu). Tłumaczymy jak wygląda cykl życia projektu, w jaki sposób opracować strukturę podziału prac (WBS – SPP, SOW a WBS), jak oszacować koszty projektu, do czego przydają się takie elementy jak sieć logiczna, ścieżki krytyczne, wykres Grantt’a, histogramy itd.

Czy Warto (się) Szkolić?

Prowadzone przez naszych specjalistów szkolenia mają za zadanie wyposażyć kursantów w wiedzę na temat dostępnych na rynku narzędzi internetowych, wspierających zarządzanie projektami i organizację. Uczestnicy mają okazję poznać podstawowe pojęcia metodologii zarządzania projektami oraz zdobyć wiedzę w zakresie wykorzystania technik informatycznych, wspierających zarządzanie projektami. Oferujemy praktyczne zajęcia, które nauczą kursantów organizować pracę w instytucji kultury/przedsiębiorstwie przez stosowanie metod zarządzania projektami, programowania projektowego. Jesteś zainteresowany? Zadzwoń lub napisz do nas!

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Obsługa wymagającego klienta w firmie kurierskiej – relacja ze szkolenia

Dlaczego kompetencje w obsłudze wymagającego klienta są dziś kluczowe? W branży logistycznej i kurierskiej relacja z klientem odgrywa ogromną rolę. Konkurencja jest duża, a oczekiwania klientów rosną z każdym rokiem. Liczy się nie tylko terminowość dostawy, ale również sposób komunikacji i zdolność do budowania zaufania. Dlatego obsługa wymagającego klienta w firmie kurierskiej stała się jednym z najważniejszych obszarów doskonalenia zawodowego wśród pracowników tej branży.…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z zarządzania stresem i emocjami pomogą w dużej firmie?

Presja, emocje i wyniki – dlaczego strategiczne podejście do szkoleń jest kluczowe w dużej firmie? Efektywna praca w dużej korporacji nie jest dziełem przypadku. Wymaga nie tylko kompetencji technicznych, ale przede wszystkim pracowników, którzy potrafią radzić sobie z presją. Właśnie dlatego coraz więcej menedżerów zadaje sobie pytanie: jak realnie wspierać swoje zespoły? Nie chodzi tu o jednorazowe wykłady motywacyjne, ale o strategiczne podejście…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z obsługi klienta wspierają rozwój sprzedaży w średnich firmach?

Szkolenia z obsługi klienta jako klucz do rozwoju sprzedaży w średnich firmach Skuteczny rozwój sprzedaży w średnich firmach zależy dziś nie tylko od jakości produktu czy ceny, ale przede wszystkim od poziomu obsługi klienta. W realiach, gdzie konkurencja jest o jedno kliknięcie dalej, to właśnie doświadczenie klienta (Customer Experience) staje się kluczowym czynnikiem wpływającym na sprzedaż w średnich firmach. Wiele średnich przedsiębiorstw inwestuje w marketing, zapominając,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.