Prezi – jak stworzyć ciekawą prezentację?

W ramach prowadzonych przez nas szkoleń prezentujemy naszym kursantom najnowsze, dostępne na rynku narzędzia, wspomagające strategię marketingową firmy i ułatwiające codzienne funkcjonowanie w świecie reklamy i PR. Nie tylko informujemy uczestników szkoleń o istnieniu różnych produktów, ale również uczymy w jaki sposób z nich korzystać. Jednym z tego typu narzędzi jest Prezi.

Czym jest Prezi?

Prezi to oprogramowanie do tworzenia i przedstawiania prezentacji na tak zwanym wirtualnym płótnie. Narzędzie to działa w oparciu o platformę Adobe Flash oraz Adobe AIR. Prezi stanowi alternatywę i jednocześnie nowocześniejszą wersję PowerPointa. Największą zaletą tego oprogramowania jest to, iż wykorzystuje ono pośrednictwo zoom (ZUI), które pozwala użytkownikom na powiększanie i pomniejszanie prezentacji, a także wyświetlanie i poruszanie się pomiędzy poszczególnymi jego elementami. Pierwotnie narzędzie to miało być stosowane do wizualizacji architektonicznych, stąd atrakcyjny, przestrzenny model tworzonych prezentacji.

Od czego zacząć?

Pracę z oprogramowaniem należy zacząć od rejestracji na stronie prezi.com. Na początek trzeba wybrać odpowiedni typ licencji (istnieje na przykład wersja darmowa). Potem konieczne jest wypełnienie dostępnego na stronie formularza poprzez uzupełnienie swoich danych osobowych, adresu e-mail oraz hasła. Na koniec niezbędne będzie potwierdzenie, że akceptujemy warunki korzystania. Po pomyślnym przejściu procesu rejestracji możemy zabrać się za tworzenie prezentacji.

Prezentacja Prezi – pierwsze kroki

Utworzenie nowej prezentacji rozpoczyna się od kliknięcia „nowa prezentacja”. Dalej konieczne będzie uzupełnienie jej tytułu i opisu. W dalszej kolejności zostaniemy skierowani na stronę, pozwalającą na wybór kolorów, czcionki, motywu i innych graficznych elementów. Edycja tekstu jest skonstruowana dość intuicyjnie, co ułatwia korzystanie z tego narzędzia. Bez problemu można również wzbogacić prezentację o różnego rodzaju materiały multimedialne, takie jak zdjęcia, filmy, filmy z YouTube i innych portali. Istotnym elementem prezentacji są tak zwane ramki, które dają możliwość pogrupowania obiektów i tekstów oraz ustawienie odpowiedniego „kadru”.

Korzystanie z prezentacji Prezi

Tworząc prezentację w oparciu o oprogramowanie Prezi możemy z niej dowolnie korzystać. Możliwe jest na przykład pobranie jej na pulpit komputera, prezentacja online, a także wklejenie jej na stronę www lub wygenerowanie specjalnego linku, umożliwiającego rozsyłanie prezentacji znajomym i współpracownikom.

Szkolenia

Prezi stanowi nowoczesne i bardzo atrakcyjne narzędzie w świecie marketingu. Z uwagi na jego rosnącą popularność, postanowiliśmy stworzyć szkolenie dedykowane osobom, chcącym zapoznać się ze wszystkimi tajnikami tego rozwiązania. Nasi specjaliści proponują zajęcia praktyczne, na których nasi kursanci dowiedzą się w jaki sposób efektywnie korzystać z tego oprogramowania aby wzbogacić strategię marketingową firmy.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.