Prezi – jak stworzyć ciekawą prezentację?

W ramach prowadzonych przez nas szkoleń prezentujemy naszym kursantom najnowsze, dostępne na rynku narzędzia, wspomagające strategię marketingową firmy i ułatwiające codzienne funkcjonowanie w świecie reklamy i PR. Nie tylko informujemy uczestników szkoleń o istnieniu różnych produktów, ale również uczymy w jaki sposób z nich korzystać. Jednym z tego typu narzędzi jest Prezi.

Czym jest Prezi?

Prezi to oprogramowanie do tworzenia i przedstawiania prezentacji na tak zwanym wirtualnym płótnie. Narzędzie to działa w oparciu o platformę Adobe Flash oraz Adobe AIR. Prezi stanowi alternatywę i jednocześnie nowocześniejszą wersję PowerPointa. Największą zaletą tego oprogramowania jest to, iż wykorzystuje ono pośrednictwo zoom (ZUI), które pozwala użytkownikom na powiększanie i pomniejszanie prezentacji, a także wyświetlanie i poruszanie się pomiędzy poszczególnymi jego elementami. Pierwotnie narzędzie to miało być stosowane do wizualizacji architektonicznych, stąd atrakcyjny, przestrzenny model tworzonych prezentacji.

Od czego zacząć?

Pracę z oprogramowaniem należy zacząć od rejestracji na stronie prezi.com. Na początek trzeba wybrać odpowiedni typ licencji (istnieje na przykład wersja darmowa). Potem konieczne jest wypełnienie dostępnego na stronie formularza poprzez uzupełnienie swoich danych osobowych, adresu e-mail oraz hasła. Na koniec niezbędne będzie potwierdzenie, że akceptujemy warunki korzystania. Po pomyślnym przejściu procesu rejestracji możemy zabrać się za tworzenie prezentacji.

Prezentacja Prezi – pierwsze kroki

Utworzenie nowej prezentacji rozpoczyna się od kliknięcia „nowa prezentacja”. Dalej konieczne będzie uzupełnienie jej tytułu i opisu. W dalszej kolejności zostaniemy skierowani na stronę, pozwalającą na wybór kolorów, czcionki, motywu i innych graficznych elementów. Edycja tekstu jest skonstruowana dość intuicyjnie, co ułatwia korzystanie z tego narzędzia. Bez problemu można również wzbogacić prezentację o różnego rodzaju materiały multimedialne, takie jak zdjęcia, filmy, filmy z YouTube i innych portali. Istotnym elementem prezentacji są tak zwane ramki, które dają możliwość pogrupowania obiektów i tekstów oraz ustawienie odpowiedniego „kadru”.

Korzystanie z prezentacji Prezi

Tworząc prezentację w oparciu o oprogramowanie Prezi możemy z niej dowolnie korzystać. Możliwe jest na przykład pobranie jej na pulpit komputera, prezentacja online, a także wklejenie jej na stronę www lub wygenerowanie specjalnego linku, umożliwiającego rozsyłanie prezentacji znajomym i współpracownikom.

Szkolenia

Prezi stanowi nowoczesne i bardzo atrakcyjne narzędzie w świecie marketingu. Z uwagi na jego rosnącą popularność, postanowiliśmy stworzyć szkolenie dedykowane osobom, chcącym zapoznać się ze wszystkimi tajnikami tego rozwiązania. Nasi specjaliści proponują zajęcia praktyczne, na których nasi kursanci dowiedzą się w jaki sposób efektywnie korzystać z tego oprogramowania aby wzbogacić strategię marketingową firmy.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak zarządzać czasem w biznesie? – praktyczny przewodnik

Dlaczego zarządzanie czasem w pracy to fundament sukcesu w biznesie? Współczesny biznes wymaga od nas coraz więcej: lepszych wyników, szybszych decyzji, większej elastyczności. W takim środowisku zarządzanie czasem w pracy staje się nie tyle przydatną umiejętnością, co podstawą efektywności i zdrowego funkcjonowania. Właściwe gospodarowanie czasem wpływa na wszystko: od jakości realizowanych projektów, przez poziom stresu, po rozwój kariery zawodowej. Jeśli chcesz osiągać ambitne cele,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak wykorzystać potencjał social mediów w firmie ochroniarskiej? Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Social media w branży ochroniarskiej – szansa czy ryzyko? Social media w branży ochroniarskiej odgrywają dziś kluczową rolę w budowaniu wizerunku firmy – równie istotną, co skuteczność działań w terenie. Współczesny rynek usług ochrony wymaga nie tylko profesjonalizmu w realnym świecie, ale także przemyślanej obecności w przestrzeni online. Media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, umożliwiając tworzenie wizerunku opartego na zaufaniu,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.