Prezi – jak stworzyć ciekawą prezentację?

W ramach prowadzonych przez nas szkoleń prezentujemy naszym kursantom najnowsze, dostępne na rynku narzędzia, wspomagające strategię marketingową firmy i ułatwiające codzienne funkcjonowanie w świecie reklamy i PR. Nie tylko informujemy uczestników szkoleń o istnieniu różnych produktów, ale również uczymy w jaki sposób z nich korzystać. Jednym z tego typu narzędzi jest Prezi.

Czym jest Prezi?

Prezi to oprogramowanie do tworzenia i przedstawiania prezentacji na tak zwanym wirtualnym płótnie. Narzędzie to działa w oparciu o platformę Adobe Flash oraz Adobe AIR. Prezi stanowi alternatywę i jednocześnie nowocześniejszą wersję PowerPointa. Największą zaletą tego oprogramowania jest to, iż wykorzystuje ono pośrednictwo zoom (ZUI), które pozwala użytkownikom na powiększanie i pomniejszanie prezentacji, a także wyświetlanie i poruszanie się pomiędzy poszczególnymi jego elementami. Pierwotnie narzędzie to miało być stosowane do wizualizacji architektonicznych, stąd atrakcyjny, przestrzenny model tworzonych prezentacji.

Od czego zacząć?

Pracę z oprogramowaniem należy zacząć od rejestracji na stronie prezi.com. Na początek trzeba wybrać odpowiedni typ licencji (istnieje na przykład wersja darmowa). Potem konieczne jest wypełnienie dostępnego na stronie formularza poprzez uzupełnienie swoich danych osobowych, adresu e-mail oraz hasła. Na koniec niezbędne będzie potwierdzenie, że akceptujemy warunki korzystania. Po pomyślnym przejściu procesu rejestracji możemy zabrać się za tworzenie prezentacji.

Prezentacja Prezi – pierwsze kroki

Utworzenie nowej prezentacji rozpoczyna się od kliknięcia „nowa prezentacja”. Dalej konieczne będzie uzupełnienie jej tytułu i opisu. W dalszej kolejności zostaniemy skierowani na stronę, pozwalającą na wybór kolorów, czcionki, motywu i innych graficznych elementów. Edycja tekstu jest skonstruowana dość intuicyjnie, co ułatwia korzystanie z tego narzędzia. Bez problemu można również wzbogacić prezentację o różnego rodzaju materiały multimedialne, takie jak zdjęcia, filmy, filmy z YouTube i innych portali. Istotnym elementem prezentacji są tak zwane ramki, które dają możliwość pogrupowania obiektów i tekstów oraz ustawienie odpowiedniego „kadru”.

Korzystanie z prezentacji Prezi

Tworząc prezentację w oparciu o oprogramowanie Prezi możemy z niej dowolnie korzystać. Możliwe jest na przykład pobranie jej na pulpit komputera, prezentacja online, a także wklejenie jej na stronę www lub wygenerowanie specjalnego linku, umożliwiającego rozsyłanie prezentacji znajomym i współpracownikom.

Szkolenia

Prezi stanowi nowoczesne i bardzo atrakcyjne narzędzie w świecie marketingu. Z uwagi na jego rosnącą popularność, postanowiliśmy stworzyć szkolenie dedykowane osobom, chcącym zapoznać się ze wszystkimi tajnikami tego rozwiązania. Nasi specjaliści proponują zajęcia praktyczne, na których nasi kursanci dowiedzą się w jaki sposób efektywnie korzystać z tego oprogramowania aby wzbogacić strategię marketingową firmy.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak współpracować w zespole i z klientami? – praktyczny przewodnik

Współpraca w zespole i z klientami – dlaczego warto rozwijać te umiejętności? Współczesne środowisko pracy wymaga nie tylko wiedzy merytorycznej, ale przede wszystkim umiejętności miękkich – a jedną z kluczowych jest współpraca. Niezależnie od branży, stanowiska czy rodzaju relacji zawodowych, współpraca w zespole oraz współpraca z klientami stanowią fundament efektywności i sukcesu. W zespole liczy się zdolność do porozumienia, dzielenia obowiązków i wspólnego rozwiązywania problemów. W kontaktach z klientami umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.