Zarządzanie kanałem na YouTube

Ogromnym medium, pełniącym bardzo istotną rolę we współczesnym świecie marketingu jest nie tylko portal Facebook, ale również YouTube, który w pewnym sensie przeżywa swoją drugą młodość i znów wrócił na piedestał. Internauci znów chętnie sięgają po filmiki. Sukces tego zjawiska spowodowany jest w dużej mierze kategorią spotów „do it yourself”, czyli zrób to sam, rozwiązujących różnego rodzaju problemy – Jak położyć płytki na ścianie? Jak zrobić idealny makijaż? Jak przygotować kurczaka w pięciu smakach? O tym wszystkim traktują youtube’owe filmiki, niejednokrotnie reklamując jednocześnie określone produkty.

Czym się zajmujemy?

Specjaliści Warto Szkolić przeprowadzają szkolenia, na których zapoznają swoich kursantów z podstawowymi zasadami działania kanałów na YouTube i kolejno, stopniowo wdrażają ich w szczegóły tego zagadnienia. Udział w szkoleniu to szansa na zdobycie wiedzy, dzięki której samodzielnie będziemy mogli zarządzać swoim kanałem na YouTube, bez konieczności korzystania z drogich usług marketingowców. Szczegółowy program szkolenia, który oczywiście po szczegółowym zbadaniu potrzeb dostępny jest tutaj. Dodatkowo Warto Szkolić wskazuje nie tylko jak założyć i prowadzić kanał, ale również w jaki sposób dzięki temu osiągnąć marketingowy sukces, robiąc to bezbłędnie i maksymalnie skutecznie.

Kanał na YouTube – pierwsze kroki

Założenie kanału na YouTube łączy się przede wszystkim z koniecznością zalogowania się na stronie. Niezbędne w tym zakresie jest posiadanie konta Google. Jednocześnie, rejestracja pozwoli nam na korzystanie z innych usług i dobrodziejstw Google, takich jak konto Gmail, Picasa i wiele innych.

Na co pozwala założenie kanału YouTube?

Założenie kanału YouTube pozwala na bycie widocznym dla innych użytkowników portalu. Jako posiadacze własnego kanału będziemy mogli nagrywać i udostępniać własne filmy, komentować filmy innych, a także tworzyć tak zwane playlisty.

Kanał na YouTube – ważne elementy

Tworząc zatem kanał na YouTube będziemy musieli podjąć kilka istotnych decyzji. Przede wszystkim należy wybrać nazwę kanału, kategorię i ustawić kryterium dostępności dla widzów. Warto również wybrać przyciągającą wzrok grafikę. Dobrą metodą, wspomagającą zarządzanie kontem YouTube jest również powiązanie go z kontami na Facebooku i Twitterze, dzięki czemu nie będziemy tracić czasu na kolejne publikacje. Wszystko zostanie bowiem zautomatyzowane.

Pozycjonowanie kluczem do sukcesu

Aby nasz kanał na YouTube był zauważalny, niezwykle ważne jest również zadbanie o jego dobre pozycjonowanie, czyli widoczność w różnego rodzaju wyszukiwarkach. Z reguły „roboty”, które decydują o wyszukaniu danego hasła są nastawione na tak zwane słowa kluczowe. Przykładowo, jeżeli promujemy kanał kulinarny, użyjmy słów tematycznych: „filmy kulinarne”, „wege”, „gotowanie” i tak dalej.

Ważna rola kanału YouTube

Poprawnie zarządzany kanał na YouTube pozwoli na zwiększenie liczby naszych Klientów, a w efekcie przełoży się to bezpośrednio na wzrost obrotów firmy. To niewielkie i pozornie błahe narzędzie, bagatelizowane przez wiele firm, może okazać się kluczem do sukcesu.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak współpracować w zespole i z klientami? – praktyczny przewodnik

Współpraca w zespole i z klientami – dlaczego warto rozwijać te umiejętności? Współczesne środowisko pracy wymaga nie tylko wiedzy merytorycznej, ale przede wszystkim umiejętności miękkich – a jedną z kluczowych jest współpraca. Niezależnie od branży, stanowiska czy rodzaju relacji zawodowych, współpraca w zespole oraz współpraca z klientami stanowią fundament efektywności i sukcesu. W zespole liczy się zdolność do porozumienia, dzielenia obowiązków i wspólnego rozwiązywania problemów. W kontaktach z klientami umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.