napis

telefon-fiolet

+48 608 816 943

facebook-iconyoutube-iconviemo-icon

Strona GłównaSzkoleniaSzkolenia Sprzedażowe

Szkolenia Sprzedażowe

Współcześni Klienci są bardziej wymagający oraz posiadają lepszą świadomość swoich potrzeb i oczekiwań. Dodatkowo, konkurencja sklepów internetowych sprawia, że utrzymanie sprzedaży na dotychczasowym poziomie wymaga wdrażania nowych, skuteczniejszych narzędzi. Firma „Warto Szkolić” wychodzi naprzeciw tym potrzebom, oferując szkolenia prowadzone przez praktyków sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem, stale pogłębiającymi wiedzę o najnowsze trendy w branży (profile naszych trenerów znajdziesz tutaj). Z nami poprawisz umiejętności sprzedażowe swoich handlowców, zwiększając ich efektywność i profesjonalizm w obsłudze klienta. Pamiętaj, że dobrym handlowcem się stajesz, nie rodzisz.


CZEKAMY NA TWOJE PYTANIA NA CZACIE

NASZA OFERTA

W naszej ofercie znajdziecie Państwo następujące rodzaje szkoleń sprzedażowych:

 
OBSŁUGA KLIENTA OBSŁUGA KLIENTA TECHNIKI SPRZEDAŻY TELEMARKETING BUDOWANIE RELACJI HANDLOWYCH

Dla kogo:

przedstawiciele handlowi i pracownicy sklepów

Korzyści:

Podniesienie jakości obsługi klienta i wielkości sprzedaży. Poznanie praktycznych rozwiązań usprawniających obsługę klienta

Przykładowy program szkolenia:

Profesjonalna obsługa klienta w sklepie

Dla kogo:

kadra kierownicza i managerowie

Korzyści: 

Poznanie najskuteczniejszych strategii i technik negocjacyjnych. Zwiększenie skuteczności w negocjacjach

Przykładowy program szkolenia:

20 najczęściej stosowanych strategii i taktyk w negocjacjach

 

Dla kogo:

handlowcy, pracownicy sklepów

Korzyści:
Przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas obsługi Klienta. Dostarczenie uczestnikom wiedzy z zakresu technik finalizacji

Przykładowy program szkolenia:

Skuteczne techniki sprzedaży produktów i usług

Dla kogo:

działy obsługi klienta

Korzyści:
Nabycie umiejętności budowania postawy asertywnej, radzenia sobie z trudnym klientem, trudnymi sytuacjami. Poznanie zasad profesjonalnej telefonicznej obsługi klienta

Przykładowy program szkolenia:

Telemarketing. Obsługa i sprzedaż przez telefon

Dla kogo:

kadra kierownicza i managerowie

Korzyści:
Poznanie zasady budowania właściwych relacji biznesowych opartych na zaufaniu. Budowa lojalności konsumenta

Przykładowy program szkolenia:

Sposoby pozyskiwania i utrzymywania klientów


Oferujemy również kursy szczegółowe, pod potrzeby konkretnych branż, np. szkolenie Skuteczny Sprzedawca Rynku Turystycznego.  


SPRAWDŹ NAS! ZOBACZ RELACJĘ ZE SZKOLENIA

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

Pracownicy uczestniczący w naszych szkoleniach sprzedażowych zdobędą narzędzia niezbędne do rzetelnej obsługi klienta i będą w stanie tworzyć i utrzymywać długofalowe relacje z klientem. Dodatkowym atutem prowadzonych przez nas zajęć jest nacisk na praktyczną wiedzę i silna personalizacja spotkań – ćwiczenia dla uczestników opieramy na analizie pracy sprzedawcy w ich własnym sklepie.

Pamiętajmy: sprzedawca, który nie poszerza na bieżąco swojej wiedzy i nie podąża za trendami w branży, szybko przestaje być skuteczny. Szkolenia w branży sprzedażowej to podstawa, a najskuteczniejsze to te, które analizują dotychczasowe błędy pracowników i dostarczają propozycje ich szybkiej naprawy.
 

 

SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE Z LOGO "WARTO SZKOLIĆ" TO:

  • 9 lat doświadczenia,
  • setki zadowolonych klientów,
  • ponad 2 500 godzin szkoleniowych,
  • klienci tacy jak:


 

 

 
Do grona naszych trenerów starannie dobieramy ekspertów z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, takich jak:
  
Marcin Grzelak Jacek Andrusiewicz
Waldemar Szymecki
     
Marcin Grzelak – merchandising, sprzedaż Jacek Andrusiewicz – sprzedaż, zarządzanie   Waldemar Szymecki – techniki sprzedaży, obsługa klienta
     

Ponad siedemnastoletnie doświadczenie, piastował stanowiska handlowe, managerskie i trenerskie w grupie Media Expert.

Ponad wieloletnie doświadczenie zawodowe. Posiada międzynarodowe certyfikaty Od dwudziestu lat pracuje na stanowiskach kierowniczych w działach sprzedaży FMCG.
 
Właśnie takiego zespołu potrzebuje Twoja firma, aby poprawić jakość obsługi klienta, budować lojalność i zwiększać sprzedaż. Wszystkich zainteresowanych szkoleniami sprzedażowymi zapraszamy do kontaktu pod adresem email: biuro@wartoszkolic.pl.

Pomagamy również w pozyskaniu środków na sfinansowanie kursu w ramach BUR (usługi rozwojowe), oraz KFS (Krajowego Funduszu Szkoleniowego).


Newsletter - Bądź na bieżąco!



newsletter templates powered by FreshMail









WAŻNE:
Zapisując się na nasz newsletter Wyrażaasz zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Warto Szkolić Sp. z o.o. z siedzibą we Gnieźniew celu otrzymywania newsletterów.