XVI Forum Rynku Stacji Paliw PETROTREND

9 marca w hotelu Westin Warsaw w Warszawie odbyło się XVI Forum Rynku Stacji Paliw PETROTREND, organizowane przez platformę medialną BROG Marketing. W wydarzeniu wzięli udział reprezentanci wielu stacji benzynowych, także wiodących marek, oraz eksperci z dziedzin biznesu, obsługi klienta i merchandisingu.

Konferencja obfitowała w interesujące wystąpienia, z których każde wieńczył tematyczny panel dyskusyjny w gronie starannie wyłonionych ekspertów. Równolegle z prelekcjami w osobnych salach odbywały się warsztaty oraz spotkania Business Speed Dating, stanowiące niemałą gratkę dla kupców i dostawców z branży naftowej.

Wydarzenie rozpoczął moduł WYZWANIA DLA RYNKU PALIWOWEGO, poruszający problem wyłudzeń podatkowych oraz innych głównych wyzwań branży paliwowej. Ta część obejmowała wystąpienie Prezesa Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego, Leszka Wieciecha oraz dyskusję prelegenta z panelistami, reprezentującymi Generalny Inspektorat Kontroli Skarbowej, Urząd Dozoru Technicznego, Urząd Regulacji Energetyki oraz stacje benzynowe: PKN Orlen i Grupę Lotos.

Równolegle rozpoczęły się trwające cały dzień rundy Business Speed Dating. Była to seria osobistych spotkań przedstawicieli największych sieci firm paliwowych, odpowiedzialnych za wyposażenie, zaopatrzenie i inwestycje z dostawcami produktów, urządzeń i usług branżowych. Biznesowe randki odbywały się w przygotowanej specjalnie do tego celu sali.

O godzinie 10:00 rozpoczęły się także warsztaty BEZPIECZEŃSTWO TECHNICZNE I PRAWNE STACJI PALIW, skierowane do osób odpowiedzialnych za wyposażenie i techniczne funkcjonowanie stacji paliw, a także dla ich właścicieli i menedżerów.

Drugie wystąpienie, otwierające moduł PERSONEL – KLUCZ DO SUKCESU STACJI PALIW przedstawił trener sprzedaży i biznesu, Arkadiusz Bednarski. Następnie przeprowadził dyskusję przedstawicieli stacji paliw: PKN Orlen, Shell, HL oraz świata szkoleń i biznesu. Paneliści opowiadali o ścieżkach i możliwościach rozwoju pracowników stacji, a także o warunkach przygotowania efektywnego szkolenia dla tej branży.

W następnej części: SKLEP I GASTRONOMIA NA STACJI – ZMIANY NA RYNKU, przedstawiciel firmy Nielsen Company, Konrad Wacławik zaprezentował szereg interesujących danych dotyczących konsumentów i trendów w branży paliwowej. W dyskusji wzięli udział przedstawiciele stacji Shell oraz Statoil oraz eksperci z dziedziny zarządzania asortymentem i merchandisingu. Jednym z panelistów był prezes firmy Warto Szkolić Sp. z o.o., który wystąpił w roli specjalisty z dziedziny visual merchandisingu i zjawisk asortymentowych. Poruszone została tematyka rozwoju gastronomii oraz przenikania się konwencji sklepowych na stacji.

Ostatni moduł MARKETING STACJI PALIW – PRZEPIS NA SUKCES obejmował dwa wystąpienia. Liu Yang, dyrektor Panasign Poland opowiedział o roli oświetlenia stacji. Z kolei Maciej Tesławski, właściciel Marketing Communication Acadaemy, w swoim dynamicznym wystąpieniu przedstawił szereg czynników, które towarzyszą zakupowi paliwa przez klienta. Prelegenci podjęli dyskusję z dyrektorami działów sprzedaży i marketingu stacji Moya i Odejewski-Odon, a także specjalistami ds. marketingu na temat czynników promujących stację. Paneliści wspólnie zastanawiali się, co sprawia, że klient pragnie powrócić na wybraną stację benzynową.

Całość konferencji zwieńczyła uroczysta gala Stacja Benzynowa Roku 2016, podczas której wręczono wyróżnienia w poszczególnych kategoriach plebiscytu. Tegorocznym zwycięzcą głównej kategorii i zdobywcą tytułu Stacja Benzynowa Roku 2016 został Dyskont Paliwowy Citronex Siechnice.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej – relacja ze szkolenia

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej to zadanie wymagające przemyślanej strategii i zaangażowania na wielu poziomach organizacji. Proces ten jest kluczowy dla zapewnienia wysokiej jakości nauczania, badań naukowych oraz efektywnego zarządzania i administracji. W erze globalizacji i ciągłych zmian technologicznych, uczelnie stają przed wyzwaniem nie tylko przyciągnięcia, ale i utrzymania wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą w stanie przyczynić się do rozwoju instytucji i jej misji. Efektywne budowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości - relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości to postać kluczowa dla sprawnego funkcjonowania każdej nieruchomości, niezależnie od jej przeznaczenia. To właśnie od jego umiejętności zarządczych, kompetencji technicznych i zdolności do efektywnego komunikowania się z zespołem oraz klientami zależy bezpieczeństwo, stan techniczny oraz wartość rynkowa obiektu. Dlatego też rola ta wymaga ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się wyzwaniom rynku nieruchomości. W…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie i współpraca w salonie samochodowym – relacja ze szkolenia

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie motoryzacji, kluczowym elementem sukcesu każdego salonu samochodowego jest nie tylko znajomość najnowszych trendów i technologii, ale także skuteczne zarządzanie oraz budowanie zespołu zdolnego do wyjątkowej współpracy. W odpowiedzi na te potrzeby, zostaliśmy wybrani, aby zorganizować szkolenie skierowane do menedżerów i pracowników jednego ze znanych w Polsce salonów samochodowych. Szkolenie miało na celu nie tylko rozwój umiejętności zarządczych, ale również wzmocnienie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.