7 kroków skutecznej sprzedaży w salonie bueaty

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane właścicielom oraz pracownikom branży beauty, którzy chcą podnieść komunikację z klientem oraz sprzedaż oferowanych usług w salonie beauty.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Przygotowuje proces sprzedażowy

2

Odkrywa potrzeby  klienta

3

Przeprowadza rozmowę aby sprzedać

4

Stosuje upselling i cross-selling

5

Buduje ofertę premium

6

Broni cenę produktu lub usługi

Moduł I.

Motywacja, czyli odpowiednie przygotowanie do procesu sprzedaży

Moduł II.

Potrzeby klientów – jak je odkrywać, aby efektywnie sprzedawać?

Moduł III.

Pytania – jak prowadzić rozmowę z poziomu recepcji i gabinetu, aby klienci chętnie kupowali

Moduł IV.

Efektywna komunikacja na każdym etapie ścieżki klienta: przed, w trakcie i po wizycie w gabinecie

Moduł V.

Upselling i cross-selling, czyli jak sprzedawać więcej usług i produktów?

Moduł VI.

Perswazja sprzedaży: 6 zasad wywierania wpływu na klientów i jak je wykorzystać w gabinecie

Moduł VII.

Jak sprzedawać droższe zabiegi – zasady budowania oferty premium

Moduł VIII.

Obiekcje klientów, czyli jak radzić sobie z klientami, którzy pytają „czemu tak drogo” lub chcą się „jeszcze zastanowić”

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii