Akademia Menadżera Cyfryzacji – Zarządzanie transformacją cyfrową
Dla kogo?
Szkolenie przewidziane jest dla osób zajmujących stanowiska kierownicze lub menadżerskie, które nadzorują i koordynują procesy w przedsiębiorstwie. Uczestnik powinien mieć minimum 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku kierowniczym oraz podstawową wiedzę z zakresu zarządzania.
W efekcie szkolenia uczestnik
Charakteryzuje pojęcie i etapy budowania strategii transformacji cyfrowej firmy
Charakteryzuje dojrzałość cyfrową przedsiębiorstwa oraz objaśnia czynniki ją kształtujące
Objaśnia podstawowe regulacje prawne z zakresu ochrony i przetwarzania danych
Stosuje praktyki pozwalające zachować ciągłość działania organizacji w procesie transformacji cyfrowej
Buduje strategię transformacji cyfrowej firmy oraz określa cele i mierniki jej realizacji
Prezentuje strategię transformacji cyfrowej firmy, wyjaśnia jej cele i prognozowane rezultaty wdrożeń
Moduł I. Rozpoczęcie szkolenia
- PRE-TEST WIEDZY
Moduł II. Strategia cyfrowej transformacji firmy – podstawy
- Budowa strategii cyfrowej transformacji firmy – pojęcie i etapy.
- Diagnoza poziomu cyfrowej dojrzałości firmy – czynniki kształtujące dojrzałość cyfrową przedsiębiorstwa.
Moduł III. Strategia cyfrowej transformacji w praktyce
- Wdrażanie działań zwiększających dojrzałość w strategicznych dla firmy obszarach z zakresu cyfryzacji.
- Potencjalne ryzyka w realizacji cyfryzacji.
- Opracowanie i wdrożenie planu strategii cyfrowej transformacji.
- Komunikowanie zmiany w przedsiębiorstwie w zakresie cyfryzacji.
- Dobór skutecznych kanałów, technik i treści komunikatów w procesie opracowania i wdrażania cyfrowej transformacji.
Moduł IV. Prezentowanie i analiza strategii cyfrowej transformacji
- Prezentacja strategii transformacji cyfrowej firmy. Wyjaśnienie celów i przedstawienie prognozowanych rezultatów wdrożeń.
- Analiza łańcucha wartości firmy i wskazanie obszarów rozwojowych dzięki cyfrowej transformacji.
Moduł V. Strategia transformacji cyfrowej – wskazówki
· Wskazanie możliwości uzyskiwania przewagi konkurencyjnej z zastosowaniem cyfrowej transformacji.
· Planowanie wdrożenia innowacji cyfrowej w firmie.
· Zachowanie ciągłości działań organizacji w procesie transformacji cyfrowej.
· Podstawowe regulacje prawne z zakresu ochrony i przetwarzania danych.
Moduł VI. Warsztaty – opracowanie strategii cyfrowej transformacji.
Moduł VII. Zakończenie szkolenia
- POST TEST WIEDZY
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.