Akademia Menadżera Cyfryzacji – Zarządzanie zmianą

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone do kadry menadżerskiej, kierowników.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Posiada kluczową wiedzę dotyczącą procesu wdrażania zmian

2

Zna style reagowania na zmianę i potrafi je rozpoznać wśród pracowników

3

Potrafi konstruktywnie reagować na zmianę

4

Potrafi odpowiednio komunikować zmianę innym pracownikom

Moduł I. Zrozumienie przemian w firmie

  • Czym jest zmiana?
  • Przyczyny zmian
  • Zrozumienie ról i zadań w procesie zmian – spojrzenie na zmiany z perspektywy organizacji i jednostki
  • Szanse i zagrożenia, a model zachowania w procesie zmian

Moduł II. Zrozumienie mojej roli jako menedżera w procesie zmian

  • Czy jestem ambasadorem zmian?- autodiagnoza własnego modelu zachowania wobec zmian
  • Zmiana rozpoczyna się od nas
  • Na czym polega trudność / Reakcje wobec zmiany
  • Źródła oporu i jak przezwyciężać własny opór wobec zmian
  • Jakie są wewnętrzne i zewnętrzne źródła motywujące ludzi do podejmowania kroków ku zmianie?
  • Zyski i koszty, a akceptacja zmian
  • Interpretacja zmian, jako szansy a nie zagrożenia – metoda przeramowania

Moduł III. Wprowadzenie w zagadnienie zarządzania sobą w zmianie

  • Co to jest zarządzanie sobą?
  • Analiza własnego pola sił hamujących i napędowych z zmianie
  • Wdrażanie zmian, a indywidualne cele i zadania
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie i koncentracja w zmianie
  • Rola pozytywnego nastawienia
  • Zmiana, a efektywne nawyki – definicja nawyku
  • Osobista skala dojrzewania – od zależności do niezależności i współzależności
  • Kształtowanie nawyków skutecznego działania w zmianie
  • Strategie zarządzania sobą

Moduł IV. Co może zrobić menedżer, aby poradzić sobie ze zmianą?

  • Określenie etapu zmiany i dostosowanie adekwatnych działań na danym etapie
  • Rozpoznanie własnych emocji i emocji pracowników względem zmiany i panowanie nad nimi
  • Jak lepiej zrozumieć siebie/zespół i rozpoznać powody, dla których stosujemy określone sposoby reagowania i porozumiewania się?
  • Otwarta komunikacja z pracownikami – feedback
  • Asertywne metody reagowania
  • Osobisty „Tort” wsparcia w zmianie
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Sposoby osobistego wzmacniania w procesie wdrażania zmian

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii