Akademia skutecznej sprzedaży

Dla kogo?

Usługa dedykowana pracownikom, u których zdiagnozowano lukę kompetencyjną w zakresie najważniejszych reguł i zasad profesjonalnej obsługi klienta.

Szkolenie adresowane jest do pracowników posiadających podstawowe doświadczenie w pracy w sprzedaży, którzy mają potrzebę nabycia technik sprzedażowych.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Wymienia przykłady technik sprzedażowych.

 

 

 

 

2

Charakteryzuje metody budowania ścieżki klienta.

 

 

 

 

 

 

3

Identyfikuje rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem.

 

4

Charakteryzuje świadomość w zakresie działań posprzedażowych.

 

 

 

5

Identyfikuje rozwiązania do realizacji różnych technik cross-sellingu i up-sellingu do maksymalizacji zysku z jednej transakcji.

 

 

 

 

6

Analizuje i wyciąga wnioski.

 

 

 

 

7

Identyfikuje właściwe działania i narzędzia wspierające działania technik.

 

 

 

 

 

8

Interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań.

 

9

Proponuje działania sprzedażowe dostosowane do ścieżki klienta.

 

10

Identyfikuje rozwiązania wykorzystywane w technikach sprzedażowych.

11

Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów.

 

12

Dostrzega różnorodności potrzeb klientów.

 

13

Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia.

 

14

Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania.

 

15

Proponuje niestandardowe rozwiązania.

Moduł I PODSTAWOWE ZASADY PSYCHOLOGII SPRZEDAŻY

  • Czym jest skuteczna sprzedaż i na czym polega jej sukces
  • Psychologia procesu kupowania i sprzedawania
  • Proces decyzyjny Klienta
  • Typologia osobowości Klientów
  • Zwiększenie sprzedaży w oparciu o osobowość
  • Klienta – konkretne techniki maksymalizacji zysku w oparciu o psychologię kupowania

Moduł II ZASADY OBSŁUGI KLIENTA

  • Prospecting – metody pozyskiwania nowych Klientów
  • Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi Klienta
  • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych w sprzedaży
  • Techniki skutecznej komunikacji i ich wpływ na obsługę Klienta i sprzedaż
  • Body language w sprzedaży
  • Skuteczna sprzedaż a profesjonalna obsługa Klienta
  • Trudny Klient – jak sobie z nim radzić?

Moduł III PROCES SPRZEDAŻOWY – MODELOWA ROZMOWA HANDLOWA

  • Przygotowanie do rozmowy handlowej
  • Czynniki wpływające na sukces w rozmowie telefonicznej – cold calling
  • Hak na uwagę – rozpoczęcie rozmowy z klientem
  • Budowanie relacji z klientem
  • Lejek pytań – badanie potrzeb
  • Efektywna prezentacja sprzedażowa oparta na języku korzyści
  • Narzędzia zwiększające skuteczność zamykania sprzedaży
  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów
  • Budowanie działań posprzedażowych

Moduł IV TECHNIKI SPRZEDAŻY I NEGOCJACJI

  • Skuteczne techniki sprzedaży krok po kroku
  • Dobór techniki sprzedaży w oparciu o typ klienta
  • Język perswazji – wybrane techniki
  • Techniki cross-sellingu i up-sellingu – maksymalizacja zysku z jednej transakcji
  • Strategie negocjacyjne – co decyduje o sukcesie negocjatora
  • 20 podstawowych technik negocjacyjnych
  • Prawidłowe określanie Batny -znajdź wszystkie możliwe alternatywne drogi
  • Techniki zbijania obiekcji przy stole negocjacyjnym
  • Inteligencja emocjonalna kluczem do sukcesu podczas procesów sprzedażowych i negocjacyjnych

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

Cel edukacyjny

Usługa „Akademia skutecznej sprzedaży” przygotowuje uczestnika do koordynowania i wyznaczania celów do realizacji działań sprzedażowych, z wykorzystaniem modeli myślowych vs dobór techniki sprzedażowej. Dodatkowo umiejętnie wykorzysta techniki cross-sellingu i up-sellingu.

Forma zajęć:

Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków
zespołu.

Scenka symulacyjna – symulacja prowadzenia rozmowy oceniającej, podczas której uczestnicy zostaną podzieleni na dwuosobowe grupy.

 

Informacje dodatkowe

Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.

 

Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h

 

Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.

 

Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii