Akademia skutecznej sprzedaży
Dla kogo?
Usługa dedykowana pracownikom, u których zdiagnozowano lukę kompetencyjną w zakresie najważniejszych reguł i zasad profesjonalnej obsługi klienta.
Szkolenie adresowane jest do pracowników posiadających podstawowe doświadczenie w pracy w sprzedaży, którzy mają potrzebę nabycia technik sprzedażowych.
W efekcie szkolenia uczestnik
Wymienia przykłady technik sprzedażowych.
Charakteryzuje metody budowania ścieżki klienta.
Identyfikuje rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem.
Charakteryzuje świadomość w zakresie działań posprzedażowych.
Identyfikuje rozwiązania do realizacji różnych technik cross-sellingu i up-sellingu do maksymalizacji zysku z jednej transakcji.
Analizuje i wyciąga wnioski.
Identyfikuje właściwe działania i narzędzia wspierające działania technik.
Interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań.
Proponuje działania sprzedażowe dostosowane do ścieżki klienta.
Identyfikuje rozwiązania wykorzystywane w technikach sprzedażowych.
Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów.
Dostrzega różnorodności potrzeb klientów.
Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia.
Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania.
Proponuje niestandardowe rozwiązania.
Moduł I PODSTAWOWE ZASADY PSYCHOLOGII SPRZEDAŻY
- Czym jest skuteczna sprzedaż i na czym polega jej sukces
- Psychologia procesu kupowania i sprzedawania
- Proces decyzyjny Klienta
- Typologia osobowości Klientów
- Zwiększenie sprzedaży w oparciu o osobowość
- Klienta – konkretne techniki maksymalizacji zysku w oparciu o psychologię kupowania
Moduł II ZASADY OBSŁUGI KLIENTA
- Prospecting – metody pozyskiwania nowych Klientów
- Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi Klienta
- Budowanie długotrwałych relacji biznesowych w sprzedaży
- Techniki skutecznej komunikacji i ich wpływ na obsługę Klienta i sprzedaż
- Body language w sprzedaży
- Skuteczna sprzedaż a profesjonalna obsługa Klienta
- Trudny Klient – jak sobie z nim radzić?
Moduł III PROCES SPRZEDAŻOWY – MODELOWA ROZMOWA HANDLOWA
- Przygotowanie do rozmowy handlowej
- Czynniki wpływające na sukces w rozmowie telefonicznej – cold calling
- Hak na uwagę – rozpoczęcie rozmowy z klientem
- Budowanie relacji z klientem
- Lejek pytań – badanie potrzeb
- Efektywna prezentacja sprzedażowa oparta na języku korzyści
- Narzędzia zwiększające skuteczność zamykania sprzedaży
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów
- Budowanie działań posprzedażowych
Moduł IV TECHNIKI SPRZEDAŻY I NEGOCJACJI
- Skuteczne techniki sprzedaży krok po kroku
- Dobór techniki sprzedaży w oparciu o typ klienta
- Język perswazji – wybrane techniki
- Techniki cross-sellingu i up-sellingu – maksymalizacja zysku z jednej transakcji
- Strategie negocjacyjne – co decyduje o sukcesie negocjatora
- 20 podstawowych technik negocjacyjnych
- Prawidłowe określanie Batny -znajdź wszystkie możliwe alternatywne drogi
- Techniki zbijania obiekcji przy stole negocjacyjnym
- Inteligencja emocjonalna kluczem do sukcesu podczas procesów sprzedażowych i negocjacyjnych
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Cel edukacyjny
Usługa „Akademia skutecznej sprzedaży” przygotowuje uczestnika do koordynowania i wyznaczania celów do realizacji działań sprzedażowych, z wykorzystaniem modeli myślowych vs dobór techniki sprzedażowej. Dodatkowo umiejętnie wykorzysta techniki cross-sellingu i up-sellingu.
Forma zajęć:
Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków
zespołu.
Scenka symulacyjna – symulacja prowadzenia rozmowy oceniającej, podczas której uczestnicy zostaną podzieleni na dwuosobowe grupy.
Informacje dodatkowe
Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.
Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h
Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.
Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.