Budowanie zintegrowanych strategii komunikacyjnych – branding, Public Relations, marketing

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest do pracowników działu marketingu.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Samodzielnie planuje strategię komunikacji dla własnej marki

2

Skuteczne pozycjonuje i prowadzi markę w oparciu o wyróżnik

3

Efektywnie realizuje działania marketingowe oraz PR

4

Realizuje działania, które będą efektywnie wspierać realizację celów biznesowych

Moduł I. Wprowadzenie do planowania strategii

  • Myśl strategicznie, działaj taktycznie
  • Czym jest strategia komunikacji?
  • Dlaczego warto mieć strategię?
  • Strategie w przedsiębiorstwach – główne trendy
  • Co powinno znaleźć się w strategii?
  • Proces projektowania strategii
  • Cele strategii oraz KPI – co chcemy i możemy osiągnąć?

Moduł II. Tworzenie strategii krok po kroku

  • Czego chcą klienci? Profilowanie grupy docelowej
  • Efektywna segmentacja i insight w strategii
  • Persony w działaniach strategicznych
  • Grupy otoczenia – dopasowanie działań strategicznych
  • Planowanie strategii a cykl życia marki
  • 21 praw marketingowych w tworzeniu strategii dla marki

Moduł III. Wyróżnik i pozycjonowanie marki

  • Wyróżnij się, albo zgiń – pozycjonowanie strategiczne marki
  • Fioletową krową być – wyróżnik dla marki
  • Misja, wizja i korzyści wiodące marki
  • Komunikaty wiodące w strategii
  • Działania wizerunkowe/ produktowe/ taktyczne/ promocyjne

Moduł IV. Implementacja i ewaluacja strategii

  • Plan operacyjny strategii w praktyce
  • Wdrożenie strategii – wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • Bariery w procesie wdrożenia strategii
  • Trzy poziomy pomiaru efektywności strategii
  • ROI w realizacji strategii

Moduł V. Warsztat strategiczny

  • Drzewo marki – narzędzie praktycznego planowania strategii
  • Przygotowanie przez uczestników zintegrowanej strategii komunikacyjnej dla marki

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Profesjonalnie zorganizowane szkolenie

    Jako przedstawiciel firmy chciałabym wyrazić nasze ogromne zadowolenie z usług firmy Warto Szkolić, która przeprowadziła dla naszego zespołu szkolenie sprzedażowe. Trener Paweł okazał się być prawdziwym profesjonalistą - jego wiedza, doświadczenie i zaangażowanie były widoczne na każdym kroku. Szkolenie było przeprowadzone w sposób dynamiczny i interaktywny, co sprawiło, że wszyscy uczestnicy byli aktywnie zaangażowani i zmotywowani do nauki. Efekty szkolenia przerosły nasze oczekiwania - każdy wyciągnął cos dla siebie. Warto Szkolić to firma godna polecenia i na pewno będziemy korzystać z ich usług w przyszłości.

    Interesujące i bardzo profesjonale szkolenie

    Firma Warto Szkolić przeprowadziła szkolenie nt. „Jak przeciwdziałać niewłaściwym zachowaniom w miejscu pracy” w ramach Planu Równości realizowanego w ING PAN. Było to szkolenie on-line, z materiałami szkoleniowymi, wygłoszone przez Pana Pawła Głowackiego. Szkolenie zostało bardzo pozytywnie przyjęte, wysoko ocenione przez naszych pracowników i bardzo interesujące. Współpraca z firmą Warto Szkolić była miłym i bezproblemowym doświadczeniem. Szkolenie zdecydowanie spełniło nasze oczekiwania. Oceniamy firmę Warto Szkolić jako rzetelną i godną polecenia.

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
    więcej opinii

    Cenimy prywatność użytkowników

    Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.