Efektywna współpraca z klientami

Dla kogo?

Szkolenie skierowane do handlowców i pracowników obsługi klienta.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Udoskonali umiejętności pokonywania obiekcji Klientów

2

Przećwiczy umiejętność posługiwania się językiem korzyści

3

Rozwinie umiejętność efektywnej komunikacji z Klientem

4

Powtórzy kluczowe elementy rozmowy handlowej

Dzień I
Moduł I WPROWADZENIE DO SZKOLENIA

  • Poznajmy się
  • Zasady / Reguły współpracy
  • Oczekiwania do szkolenia

MODUŁ II POKONYWANIE OBIEKCJI KLIENTÓW

  • Powody mówienia „NIE”
    • 1 etap – zbieramy od uczestników powody mówienia przez Klientów „NIE”
    • 2 etap – zgrupowanie powodów „NIE” do kategorii umieszczonych na flipchartach
    • 3 etap – podział na grupy, przypisanie i przekazanie flipów do grup, praca nad rozwiązaniami w dowolnych miejscach sali.
    • 4 etap – Zespoły omawiają wypracowanie rozwiązania.
    • 5 etap – Podsumowanie uczestników / trenera (wnioski)
  • Model pokonywania obiekcji – (3K)
    • KONTROLA EMOCJI
    • KLUCZOWE INFORMACJE
    • KORZYSTNA PROPOZYCJA
  • Ćwiczenie scenariuszowe – 2 scenki pokazowe (1:1)
    • ĆWICZENIE: POKONYWANIE OBIEKCJI (SCENKA 1)
    • ĆWICZENIE: POKONYWANIE OBIEKCJI (SCENKA 2)
  • Ćwiczenie scenariuszowe – scenki w trójkach (1:1 +1)

MODUŁ III RAMA UMIEJĘTNOŚCI – PRZYPOMNIENIE

  • SŁUCHANIE
  • AKTYWNE SŁUCHANIE
  • PYTANIA ZAMKNIĘTE
  • PYTANIA OTWARTE
  • PARAFRAZOWANIE
  • FOLLOW UP
  • KOMUNIKACJA WERBALNA
  • KOMUNIKACJA NIEWERBALNA

PODSUMOWANIE DNIA SZKOLENIOWEGO

Dzień II
PRZYPOMNIENIE TEMATÓW Z PIERWSZEGO DNIA SZKOLENIOWEGO

MODUŁ III RAMA UMIEJĘTNOŚCI – ĆWICZENIA

  • Ćw. 1 Słuchanie i słyszenie
  • Ćw. 2 Brak założeń / pytania otwarte / follow Up
  • Ćw. 3 BIURO PODRÓŻY

ĆWICZENIE – REGUŁY WYWIERANIA WPŁYWU CALDINIEGO

NARZĘDZIA LINGWISTYCZNE WYWIERANIA WPŁYWU

  • IMPLIKACJA
    • SPÓJNIKOWA:
    • JEDNOCZESNA:
    • WYNIKOWA:
  • PRESUPOZYCJA
  • NEGACJA
  • SŁOWA KLUCZE
    • ŁĄCZYMY ZNACZENIA
    • PRZEKREŚLAMY ZNACZENIE DRUGIEGO ZDANIA
    • ZNIECHĘCAMY, DAJEMY WYMÓWKĘ

 

ĆWICZENIE – TWORZYMY KOMUNIKAT PERSWAZYJNY

  • ĆWICZENIE CZĘŚĆ I – KOMUNIKATY Z IMPLIKACJĄ
  • ĆWICZENIE CZĘŚĆ II – KOMUNIKAT Z PRESUPOZYCJĄ
  • ĆWICZENIE CZĘŚĆ II – KOMUNIKATY PERSWAZYJNE DO PRODUKTÓW

MODUŁ IV CECHA, KORZYŚĆ, WYOBRAŻENIE

  • ĆWICZENIE KARTA PRODUKTU

 

MODUŁ V WYWIERANIE WPŁYWU

  • WYWIERANIE WPŁYWU
  • MANIPULACJA
  • PERSFAZJA
  • REGUŁY WYWIERANIA WPŁYWU CIALDINIEGO

MODUŁ VI – PODSUMOWANIE SZKOLENIA / WNIOSKI ROZWOJOWE

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii