Warsztat efektywnej sprzedaży, negocjacji i współpracy z Klientami dla pracowników Biura Obsługi Klientów.

Dla kogo?

Szkolenie skierowane dla pracowników zajmujących się obsługa klienta.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Rozwinie świadomość roli, odpowiedzialności i oczekiwań wobec stanowiska pracownika Biura Obsługi Klientów.

2

Zbuduje warsztat profesjonalnego doradcy, zorientowanego na wzajemnie korzystną współpracę.

3

Ustali zasady współpracy z Klientami firmy, organizowania, planowania zadań, wyznaczania priorytetów.

4

Udoskonali krótkie rozmowy sprzedażowe  z Klientami Firmy.

5

Pozna podstawy negocjacji handlowych oraz matematyki handlowej.

Dzień I
MODUŁ I WPROWADZENIE

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Zasady, reguły współpracy
  • Oczekiwania uczestników

MODUŁ II ROLA I ZADANIA PRACOWNIKÓW BIURA OBSŁUGI KLIENTÓW

• Rola i zadania pracowników Biura Obsługi Klientów
• Cechy i umiejętności kluczowe w pracy
• Oczekiwania Przełożonego / Firmy
• Oczekiwania Klientów wobec pracowników biura Obsługi Klientów mojej firmy
• Jestem reprezentantem firmy. Wszystko co robię, ma znaczenie

MODUŁ III WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI

  • Cele i potrzeby moich Klientów.
  • Jak mogę dodać wartość dla Klientów.
  • Ustalanie zasad współpracy.
  • Budowanie długotrwałych relacji.
  • Uważność, nastawienie, siła i pewność siebie.
  • Planowanie i organizacja zadań. Wyznaczanie priorytetów (matryca Eisenhowera).

MODUŁ IV EFEKTYWNA KOMUNIKACJA

• Komunikacja wewnętrzna
• Komunikacja zewnętrzna
• Reguły skutecznej komunikacji mailowej
• Komunikacja telefoniczna z Klientami
• Komunikacja werbalna i niewerbalna.
• Typologie osobowości a potrzeby w zakresie komunikacji.

Dzień II
MODUŁ V ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ

  • Przygotowanie do działań z Klientami.
  • Etapy rozmowy handlowej.
  • Scenki dotyczące poszczególnych etapów rozmowy handlowej.
  • Pokonywanie obiekcji Klientów.

MODUŁ VI WARSZTAT ROZMÓW Z KLIENTAMI

  • Budowanie relacji z Klientem.
  • Zbieranie informacji o Kliencie i jego potrzebach.
  • Wyjaśnianie, doradzanie, proponowanie.
  • Propozycje sprzedażowe.
  • Domykanie sprzedaży.
  • Pokonywanie ewentualnych obiekcji.

MODUŁ V ANALIZA KLIENTÓW

  • Kluczowe parametry do oceny potencjału Klientów.
  • Przegląd Klientów.
  • Analiza aktualnych działań i rozkład czasu / zasobów.
  • Planowanie działań wspierających rozwój współpracy.

MODUŁ VII PODSTAWY NEGOCJACJI HANDLOWYCH

  • Strategie negocjacyjne.
  • Etapy negocjacji.
  • 20 najczęściej stosowanych technik negocjacyjnych.
  • BATNA
  • Podstawy matematyki handlowej.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii