EKOMARKA – budowanie i komunikacja wizerunku produktu/przedsiębiorstwa zorientowanego ekologicznie
Dla kogo?
Szkolenie przewidziane jest dla przedsiębiorstw i marek, dla których odpowiedzialność względem środowiska jest obszarem strategicznym oraz podmiotów, które koncentrują swoją działalność wokół produktów ekologicznych.
W efekcie szkolenia uczestnik
1
Rozwija umiejętności budowania i komunikacji wizerunku ekomarki
2
Poznaje narzędzia umożliwiające skuteczne budowanie i realizację strategii ekomarki
3
Zyskuje świadomość konkretnych działań które mogą wzmocnić działalność komunikacyjną w obszarze ekologii
Moduł I. Marka – ma znaczenie!
- Ekologiczna marka produktu
- Pozycjonowanie marek ekologicznych w otoczeniu rynkowym
- Podstawowe narzędzia marketingu
- Eko – jako element komunikacji marketingowej
Moduł II. Narzędzia ekomarketingu
- Ekologia jako wyróżnik w komunikacji marki
- Budowanie ekoprogramów i działań marketingowych
- Zarządzanie cyklem życia marki
- Strategie segmentacji odbiorców
- Strategie dotarcia do odbiorcy
Moduł III. Kreowanie wizerunku marki ekologicznej
- Budowanie i komunikacja wizerunki ekomarki
- Ekomarka w relacjach z mediami
- Media Relations i Public Relations w działalności ekomarki
- Komunikacja ekomarki w mediach społecznościowych
Moduł IV. Zarządzanie ekomarką
- Ewaluacja wizerunku ekomarki
- Dobór strategii działania dla ekomarki
- CSR przedsiębiorstw zorientowanych ekologicznie
- Zarządzanie sytuacją kryzysową
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
Szkolenie
Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.
Profesjonalizm Warto Szkolić
Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.