Zarządzanie procesem ofertowania
Dla kogo?
Szkolenie skierowane jest dla niższej, średniej i wyższej kadry kierowniczej.
W efekcie szkolenia uczestnik
1
Poznaje praktyczne narzędzia wspierające sprzedaż
2
Rozwija umiejętności konstruowania przekazów ofertowych w różnych kanałach komunikacji z klientem
3
Zwiększa umiejętności komunikacji w procesie sprzedażowym od momentu otwarcia do zamknięcia sprzedaży
4
Rozwija umiejętności wykorzystywania języka pro-sprzedażowego
Moduł I. Strategia pozyskiwania klientów i rozwoju sprzedaży
- Strategia komunikacji sprzedażowej
- Pozyskiwanie klientów – jak stworzyć skuteczny system?
- Komunikacja, marketing i PR w strategii rozwoju sprzedaży
- Narzędzia wspierające rozwój sprzedaży
Moduł II. Podstawy konstruowania przekazów sprzedażowych
- Jak działa komunikacja, czyli co warto uwzględnić zanim stworzymy jakąkolwiek treść?
- Proces pisania tekstów ofertowych
- Zasady tworzenia treści marketingowych
- Hasła i slogany – konstruowanie i wykorzystanie w przekazie marketingowym
Moduł III. Skuteczne oferty sprzedażowe
- Oferta – dlaczego klient nie dostaje tego, co chce?
- Co powinna zawierać skuteczna oferta?
- Język korzyści w przekazie ofertowym
- Model SELL w tworzeniu ofert
- Czynniki motywujące klienta do wyboru oferty
- AIDA – model konstruowania skutecznych treści
- Analiza case studies – „dobre” i „złe” oferty
- Zasady efektywnego tekstu sprzedażowego
- Warsztat: tworzenie skutecznych ofert
Moduł IV. Mailing sprzedażowy
- Zimy ruch – zarządzanie potencjalnymi klientami
- Techniki „ocieplania kontaktu”
- Budowanie i zarządzanie listami odbiorców
- Jak wykorzystać w sprzedaży kampanie e-mailingowe?
- Dobra kreacja w mailingu – czyli jaka?
- Personalizacja i treści dynamiczne
- Projektowanie cyklu komunikacji e-mailowej
- Automatyzacja procesu sprzedażowego
Moduł V. Telefoniczny kontakt z klientem
- Sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna – specyfika, różnice
- Otwieranie komunikacji telefonicznej
- Motywowanie rozmówcy do udzielenia potrzebnych informacji
- Model prowadzenia rozmowy telefonicznej ukierunkowanej na rozwiązanie problemu
- Zarządzanie ewentualnym brakiem informacji
- Budowanie relacyjności w kontakcie telefonicznym
Moduł VI. Kompetencje w sprzedaży bezpośredniej
- Otwieranie i prowadzenie rozmowy sprzedażowej
- Identyfikacja potrzeb
- Techniki wartości dodanej w komunikacji z klientem
- Podstawowe strategie i taktyki negocjacyjne
- Model odpierania zastrzeżeń
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
Szkolenie
Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.
Profesjonalizm Warto Szkolić
Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.