Media społecznościowe w praktyce. Jak wykorzystać potencjał social media?

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest dla pracowników mających prowadzić strategię i analizę w social mediach.

 

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Wyznacza rolę działań w mediach społecznościowych.

 

 

2

Definiuje metody strategi i analizy dla organizacji.

 

 

 

 

3

Definiuje zasady skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych.

 

4

Rozróżnia działania konkurencji.

 

 

5

Konstruuje grupy docelowe, sposoby komunikacji, tworzenie angażujących treści.

 

 

6

Przeprowadza mechanizmy promocyjne na Facebooku.

 

 

 

7

Stosuje techniki webwritingu i copywriting w mediach społecznościowych.

 

 

 

8

Tworzy i analizuje AIDA i inne modele przyciągania uwagi czytelnika.

 

 

 

9

Prowadzi język branżowy dla wszystkich.

 

 

 

10

Efektywnie przekazuje profesjonalne programy do newsletterów.

 

11

Zachowuje obiektywizm w social mediach.

12

Komunikuje się w social mediach w sposób klarowny i taktowny.

Moduł I: Ekosystem social media dla organizacji – strategia i analiza

1. Wykorzystanie w strategii komunikacji danych płynących z analizy statystyk mediów społecznościowych i serwisów www.

  • strategia działania w Social Media
  • aktualia Social Media, czego możemy dowiedzieć się z trendów i statystyk
  • publiczność na Facebooku: analiza statystyk strony i pogłębione statystyki grup (menadżer reklam); zasięg, interakcje
  • ewaluacja sposobu prowadzenia strony na Facebooku
  • Twitter i Instagram w liczbach: jak oceniać zasięgi i interakcje

Moduł II: Facebook

  • strona (fanpage) od A do Z, czyli co trzeba aktualnie wiedzieć?
  • mechanika działania Facebooka i co z niej wynika? Jak ujarzmić edge rank?
  • fakty i mity Facebooka (aktualia na dany dzień)
  • grupy docelowe, sposoby komunikacji, tworzenie angażujących treści
  • harmonogram dystrybucji treści, zarządzanie społecznością
  • monitoring i analiza danych, czyli jak czytać statystyki wewnętrzne Facebooka?
  • opieka nad trollami, czyli komunikacja antykryzysowa
  • Facebook płatny: mechanizmy promocyjne na Facebooku

Moduł III Instagram

  • kim są i co robią polscy użytkownicy Instagrama?
  • zdjęcia, galerie, wideo, relacje – wykorzystaj je wszystkie, czyli prosta instrukcja obsługi aplikacji.
  • #selfe, #polishgirl i #likes4likes – jak wykorzystać siłę hashtagów do promocji Twojej marki?
  • Jak tworzyć treści, które angażują odbiorców?
  • Analiza statystyk i narzędzia monitorujące

Moduł IV Skuteczny tekst w Internecie (webwriting) i nowoczesny newsletter

  • Jak pisać zrozumiale (i skuteczne) teksty w internecie? Techniki webwritingu i copywriting w mediach społecznościowych. Praktyka w redakcji newslettera.

Teksty w sieci

  • Wprowadzenie do tematyki szkolenia, podkreślenie różnic w zakresie działania odbioru tekstu w internecie i poza nim
  • Klucze fascynacji i budowanie zaangażowania
  • AIDA i inne modele przyciągania uwagi czytelnika
  • Emocje w tekście – jak je wywoływać?
  • Odchudzanie tekstu, czyli sztuka redakcji

 

Pisanie w praktyce

  • Najważniejsze metody i reguły redakcji tekstów w sieci
  • Język branżowy dla wszystkich
  • Tworzenie tytułów i nagłówków
  • Projektowanie treści: tekst plus multimedia
  • Emoji – czy rzeczywiście nie ma odwrotu od języka ikon?

Potęga newslettera

  • Budowanie bazy odbiorców
  • Redakcja i newslettera, który będzie czytany
  • Profesjonalne programy do newsletterów

Moduł V Wprowadzenie do programu Google Adwords

  • Pierwsze kroki w największym środowisku reklamowym internetu – Google Adwords

 

Moduł VI Wprowadzenie do programu systemu Google Analytics

  • Konfiguracja systemu analizy statystyk internetowych, wykorzystanie najważniejszych wskaźników.
  • Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Cel edukacyjny

Szkolenie „Media społecznościowe w praktyce. Jak wykorzystać potencjał social media?” prowadzi do efektywnego prowadzenia kanałów kluczowych dla marki mediów społecznościowych i budowania wokół nich aktywnej społeczności. Dodatkowo przygotowuje do skutecznego konstruowania przekazów w mediach społecznościowych i optymalizacji kampanii reklamowych z uwzględnieniem celów.

Forma zajęć:

Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków zespołu.

 

Informacje dodatkowe

Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.

 

Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h

 

Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.

 

Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii