Obsługa trudnego klienta

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest dla pracowników, którzy pracują na co dzień z trudnymi klientami.

 

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Podniesie kompetencje w zakresie umiejętności miękkich niezbędnych w kontaktach z trudnym klientem.

 

 

 

 

 

2

Podniesie kompetencje w zakresie skutecznej komunikacji z klientem reprezentującym postawę roszczeniową.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Podniesie kompetencje w zakresie wykorzystywania technik zwalczania obiekcji klientów.

 

 

 

 

 

 

4

Poprawi poziom obsługi  trudnego klienta.

 

 

 

 

 

 

 

 

Moduł I Typologia trudnego klienta

  • Typowe zachowania trudnych klientów
  • Sposoby radzenia sobie z różnymi typami trudnych klientów
  • Techniki skutecznej komunikacji z trudnym klientem

Moduł II Rozmowa z klientem

  • Klienci mają swoje potrzeby
  • Sposoby docierania do potrzeb klientów
  • Przekraczanie oczekiwań klientów
  • Zachowania prowokujące postawę „trudny klient”

Moduł III Prawdziwa sprzedaż zaczyna się wtedy, gdy klient mówi „NIE”

  • Dlaczego klienci mają obiekcje?
  • Rodzaje i podstawy zastrzeżeń klientów
  • Reakcje na obiekcje.
  • Jak radzić sobie z zastrzeżeniami klientów – techniki odpierania zastrzeżeń klientów
  • Obrona przed krytyką ze strony klientów
  • Reakcja na nierealne oczekiwania klientów

Cele

  • Poznanie różnych typów trudnego klienta i sposobów skutecznego komunikowania się z nim.
  • Doskonalenie umiejętności związanych ze skutecznym reagowaniem na zastrzeżenia klientów.
  • Doskonalenie umiejętności skutecznego reagowania na krytykę klienta skierowaną w stronę pracownika lub firmy w sposób, który nie obraża klienta.
  • Poznanie technik komunikacji skutecznych w relacjach z trudnym klientem.

Jak pracujemy?

Nasze warsztaty zakładają naukę przez doświadczenie i praktykę, dlatego część teoretyczną ograniczamy do minimum. Tę sferę wspieramy materiałami dydaktycznymi dla uczestników.

Ok. 70% czasu na warsztatach przeznaczamy na aktywne formy nauki. Podczas pracy wykorzystujemy autorskie programy i rozwiązania oparte na własnych doświadczeniach zawodowych.

 

Metody szkoleniowe

Podczas szkolenia zostaną wykorzystane następujące metody:

  • Mini wykład
  • Dyskusja grupowa
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe
  • Burza mózgów
  • Scenki
  • Lodołamacze

Informacje dodatkowe:

Szkolenie trwa 1 dzień – 8 godzin zegarowych (3 przerwy po 10 minut, 1 przerwa obiadowa – 45 min).

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii