Pomysł, nisza, insight, czyli skuteczne strategie budowania marki
Dla kogo?
Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów marketingu i wszystkich chętnych osób, chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu.
W efekcie szkolenia uczestnik
1
Rozumie, w jaki sposób działa marka i jakie ma znaczenie dla biznesu
2
Potrafi zaplanować kluczowe dla marki elementy oraz określić jej wyróżniki
3
Planuje działania promocyjne adekwatne do marki
Moduł I. Budowanie marki
- Dlaczego warto budować markę?
- Marka – czym jest i jak działa?
- Znaczenie marki dla funkcjonowania biznesu
- Tożsamość marki vs. wizerunek marki?
Moduł II. Budowanie marki krok po kroku
- Wielowymiarowość marki
- Marketing a Public Relations – wykorzystanie w praktyce budowania marki
- Prawa marketingowe – dlaczego działają i jak je wykorzystać
- Planowanie struktury marki
Moduł III. Jak budować własną markę?
- Drzewo marki – czym jest i jak je wykorzystać?
- Budowanie marki krok po kroku – składowe marki
- Osobowość marki a budowanie wizerunku
- Efektywna segmentacja Klientów
- Analiza potrzeb (insight) a budowanie marki
Moduł IV. Komunikacja marki
- Cykl życia marki a narzędzia marketingowe
- Czym się kierować tworząc pomysły na promocję?
- Podstawowa narzędzia promocji – strategie doboru dla marki
Moduł V. Warsztat strategiczny
- Praktyczny warsztat z zakresu budowania marki
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
Szkolenie
Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.
Profesjonalizm Warto Szkolić
Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.