Proaktywna sprzedaż i negocjacje w branży materiałów budowlanych

Dla kogo?

Szkolenie przewidziane jest dla osób zajmujących stanowisko menadżerskie lub kierownicze, które chcą podnieść kwalifikacje i rozwinąć pracowników.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Identyfikuje potrzeby i motywacje klienta

2

Moderuje proces sprzedażowy, od momentu otwarcia do zamknięcia sprzedaży

3

Wykorzystuje język pro-sprzedażowy

4

Pokonuje bariery w pracy z klientem

5

Zarządza trudnymi sytuacjami: zastrzeżeniami i procesami reklamacji

Moduł I Sprzedaż krok po kroku

  • Potencjał klienta – klient indywidualny a klient biznesowy
  • Metody nawiązywania kontaktu z klientem
  • Identyfikowanie i kreowanie potrzeb klienta
  • Argumentacja a potrzeby Klienta – co klient kupuje naprawdę
  • Proces decyzyjny klienta – zrozumienie etapów i rola sprzedawcy
  • Język pro-sprzedażowy w komunikacji z klientem
  • Sygnały gotowości zakupowej
  • Domykanie procesu sprzedaży

Moduł II Zarządzanie emocjami klienta

  • Typologia klientów, dostrajanie zachowań i reakcji
  • Budowanie pozytywnego nastawienia klienta do relacji zakupowej
  • Wzorce myślenia – czynniki ograniczające w pracy z klientem
  • Identyfikacja własnego stylu reagowania na sytuacje trudne w relacjach z Klientem
  • Techniki asertywne w kontakcie z Klientem
  • W co grają klienci – jak radzić sobie z manipulacjami Klientów

Moduł III Komunikacja w sprzedaży

  • Właściwy styl komunikacji z klientem
  • Komunikacja w relacji bezpośredniej z klientami
  • Techniki skutecznego słuchania
  • Identyfikacja własnego stylu komunikacji
  • Elementy komunikacji perswazyjnej w sprzedaży

Moduł IV Zastrzeżenia i proces reklamacyjny

  • Zastrzeżenia Klienta a relacja sprzedażowa
  • Rodzaje zastrzeżeń – zastrzeżenia rzeczywiste a pozorne
  • Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami
  • Metody uchylania zastrzeżeń
  • Wyprzedzanie zastrzeżeń
  • Konstruktywne wykorzystanie zastrzeżeń
  • Skargi jako szanse – efektywność wykorzystania sytuacji reklamacyjnych
  • Język rozwiązywania konfliktów z Klientem

Moduł V Negocjacje biznesowe: techniki, taktyki, style

  • Metody i techniki negocjacyjne
  • Skuteczne narzędzia negocjacyjne
  • Techniki wpływu i techniki współpracy negocjacyjnej – wady, zalety
  • Taktyki negocjacyjne
  • Style prowadzenia negocjacji: nastawienie kooperacyjne lub rywalizacyjne, styl rzeczowy,
  • Negocjacje integracyjne

Moduł VI

  • Symulacje sprzedażowe oraz negocjacyjne

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii