Proaktywna sprzedaż i skuteczny marketing obiektu hotelowego w social mediach

Dla kogo?

Szkolenie skierowane dla marketingowców.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Efektywnie prowadzi komunikację marketingową.

2

Tworzy skuteczne oferty i komunikaty marketingowe i sprzedażowe.

3

Samodzielnie planuje i realizuje strategiczne działania marketingowe.

4

Skutecznie konstruuje przekazy w mediach społecznościowych.

5

Prowadzi i optymalizuje kampanie reklamowe z uwzględnieniem celów.

6

W pełni wykorzystuje media społecznościowe w komunikacji swojej firmy.

7

Efektywnie prowadzi kanały kluczowe dla marki mediów społecznościowych i buduje wokół nich aktywną społeczność.

Moduł I Strategia marketingowa dla obiektu – jak ją zaplanować?

  • Jak dobrze zaplanować działania marketingowe dla obiektu?
  • Komunikacja, marketing i PR w praktyce
  • Najczęstsze błędy popełniane w działaniach marketingowych
  • Narzędzia, które warto wykorzystać w marketingu obiektu
  • Platformy społecznościowe – specyfika i wybór
  • Narzędzia Google, które warto wykorzystywać
  • Aplikacje pomocne w prowadzeniu marketingu obiektu

Moduł II Podstawy konstruowania przekazów sprzedażowych i marketingowych

  • Jak działa komunikacja, czyli co warto uwzględnić zanim stworzymy jakąkolwiek treść?
  • Zasady tworzenia treści marketingowych
  • Zasady budowania treści na potrzeby mediów społecznościowych
  • Zasady budowania treści na potrzeby SEO (pozycjonowania) i działań w internecie

Moduł III Skuteczne oferty sprzedażowe

  • Co powinna zawierać skuteczna oferta?
  • Język korzyści w przekazie ofertowym
  • Model SELL w tworzeniu ofert
  • Czynniki motywujące klienta do wyboru oferty
  • AIDA – model konstruowania skutecznych treści
  • Analiza case studies – „dobre” i „złe” oferty
  • Zasady efektywnego tekstu sprzedażowego
  • Warsztat: tworzenie skutecznych ofert

Moduł IV Komunikacja i marketing w relacji z klientem

  • Struktura rozmowy sprzedażowej z klientem
  • Techniki proaktywnej sprzedaży
  • Komunikaty pożądane i niepożądane w relacji z klientem
  • Prezentacja oferty hotelu i dosprzedaż usług
  • Narzędzia wspierające budowanie relacji z klientem w rozmowie

Moduł V Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta obiektu hotelowego

  • Obsługa bezpośrednia i telefoniczna – specyfika, różnice
  • Otwieranie komunikacji telefonicznej klientem obiektu
  • Modele prowadzenia rozmów telefonicznych obsługa klienta/sprzedaż
  • Ofertowanie i odpowiedzi mailowe w praktyce

Moduł VI Strategia obecności w mediach społecznościowych

  • Facebook – co warto o nim wiedzieć?
  • Jak zaplanować strategię obecności w social media
  • Planowanie i harmonogramowanie aktywności
  • Różnicowanie i zarządzanie treścią
  • Wykorzystanie działań angażujących społeczność

Moduł VII Facebook – jak wykorzystać potencjał lidera

  • Algorytm Edge Rank – czym jest
  • Jak nie rujnować algorytmów
  • Zasięg organiczny i płatny
  • Optymalizacja działań na Facebooku
  • Strategia aktywności na Facebooku

Moduł VIII Działanie komercyjne na Facebooku

  • Facebook Ads – czyli jak na Facebooku działa reklama
  • Konfiguracja i targetowanie kampanii
  • Zarządzanie reklamami
  • Wykorzystanie FB jako źródła ruchu na stronie www
  • Wykorzystanie FB jako kanału wspierającego sprzedaż

Moduł IX Rozwój profilu na instagramie

  • Followersi – 10 strategii na pozyskiwanie followersów
  • Hashtagi – o co w tym chodzi?
  • Czy Instagram zawsze musi być „ładny?”
  • Jak rozwijać profil organicznie

Moduł X Formaty dostępne na Instagramie

  • Posty – o czym i jak często publikować?
    Instagram Stories – jak wykorzystać je w działaniach marki?
  • Reels – rolki Instagrama – zabawa czy szansa dla biznesu?
  • Live – jak i kiedy je robić?

Moduł XI Content na Instagramie

  • Czy treść ma znaczenie?
  • Jak tworzyć angażujące treści
  • Wizualna strona Instagrama
  • Plan publikacji w praktyce

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii