Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie bezpośrednim

Dla kogo?

Szkolenie przewidziane jest do osób zajmujące stanowisko menadżerskie lub kierownicze, pracujące w bezpośredniej obsłudze klienta.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Diagnozuje kompleksywnie potrzeby do przygotowania się przed spotkaniem z klientem.

2

Poznaje etapy procesu sprzedaży (ze szczególnym uwzględnieniem, diagnozy, prezentacji opartej na języku korzyści oraz finalizacji sprzedaży poprzez kontraktowanie)

3

Buduje techniki kontaktu i kontraktowania współpracy

4

Zbuduje jak najlepiej pierwsze wrażenie

5

Pokonuję obiekcje podczas rozmowy z klientem – techniki

BLOK I – Efektywna komunikacja

  • Bądź jak lekarz – przygotuj się do spotkania, żeby nie wywieźć trupa z „sali operacyjnej”
  • Wpływ pozytywnej atmosfery na przebieg i efekt rozmowy z klientem
  • Błędy komunikacji w trakcie kontaktu z klientem: czynienie założeń
  • Świadomość celu prowadzonej rozmowy z klientem
  • Wiarygodność: jak wytworzyć w kliencie przekonanie, że jesteśmy kompetentni i uczciwi oraz działamy w jego interesie.
  • Słuchanie jako fundament dobrej komunikacji z klientem.
  • Pytania do klienta jako sposób na jego otwarcie, zaskarbienie sobie sympatii oraz dotarcie do jego problemu
  • Empatia i umiejętność przekonania klienta, że rozumiemy jego problem i chcemy mu pomóc.
  • Kultura rozmawiania: zadawanie pytań, prezentacja możliwości działania, sugerowanie rozwiązań i egzekwowanie zobowiązań

BLOK II – 6 kroków sprzedaży w obsłudze mojego klienta

  • 6 kroków sprzedaży na przykładzie klientów obsługiwanych w firmie:
  • Profil klienta firmowego
  • Ułożenie skryptów
  • Listy pytań do badania potrzeb
  • Mocna nauka kreowania potrzeb klienta
  • Prezentacji produktu
  • Kontraktowania, finalizacji i przedstawienia umowy zakupu.
  • Scenki obrazowe

BLOK III – Spotkanie z klientem

Zgodnie z cyklem Kolba. Nauka przez doświadczenie po wcześniejszym etapie refleksji nad swoimi umiejętnościami i zdobyciu nowej wiedzy w teorii.

  • Wykorzystanie w praktyce zdobytych podczas szkolenia umiejętności
  • Pozyskanie klienta podczas bieżącej obsługi – interesanci
  • Pozyskanie klienta podczas umówionych wcześniej spotkań
  • Moderowanie i omówienie każdego kontaktu z klientem – feed back dla uczestników
  • Odegranie scenek po każdym spotkaniu w wyeliminowaniem błędów
  • Uzupełnienie wiedzy

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii