Prospecting w sprzedaży
Dla kogo?
Szkolenie szczególnie polecamy handlowcom, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami oraz pracownikom działów obsługi klienta.
W efekcie szkolenia uczestnik
Poprawi poziom obsługi klienta.
Zrozumienie istotę obsługi klienta.
Wypracuje umiejętność docierania do większej liczby klientów
Będzie potrafił budować długoterminowe relacje z klientami
Będzie potrafił badać potrzeby klientów.
Zwiększy rozpoznawalność firmy i marki
Poprawi umiejętności komunikacyjne w prowadzonych rozmowach z klientami.
Moduł I Co to jest „prospecting” i jakie ma znaczenie?
Moduł II Strategie prowadzenia prospectingu
Moduł III Techniki prospectingu
Moduł IV Etapy prospectingu i „stadia” klientów na każdym z etapów
Moduł V Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pierwszy element procesu prospectingu
Moduł VI Pierwsze wrażenie – budowanie wizerunku profesjonalnego sprzedawcy
Moduł VII Komunikacja w prospectingu – co każdy handlowiec wiedzieć powinien?
- Bariery w komunikacji
- Słuchasz, ale czy słyszysz
- Komunikacja niewerbalna
Moduł VIII Badanie potrzeb klientów – nie znając potrzeb klientów ich spełnienie jest przypadkiem
Moduł IX Narzędzia umożliwiające pomoc klientom w uświadamianiu ich własnych potrzeb
- Parafraza – pokaż, że rozumiesz
- Rola pytań w kontaktach z klientami
Moduł X „Magiczne” słowa w kontaktach z klientami.
Moduł XI Model Cecha – Zaleta – Korzyść z zakupu – co ja z tego będę miał?
Cele
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Budowanie rozpoznawalności firmy i marki
- Pozyskiwanie klientów
- Budowanie relacji z klientami
- Wzrost umiejętności komunikacyjnych w prowadzonych rozmowach z klientami.
Informacje dodatkowe:
Nasze warsztaty zakładają naukę przez doświadczenie i praktykę, dlatego część teoretyczną ograniczamy do minimum. Tę sferę wspieramy materiałami dydaktycznymi dla uczestników.
Ok. 70% czasu na warsztatach przeznaczamy na aktywne formy nauki. Podczas pracy wykorzystujemy autorskie programy i rozwiązania oparte na własnych doświadczeniach zawodowych.
Metody szkoleniowe
Podczas szkolenia zostaną wykorzystane następujące metody:
- Mini wykład
- Dyskusja grupowa
- Ćwiczenia indywidualne
- Ćwiczenia grupowe
- Burza mózgów
- Scenki
- Lodołamacze
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.