Prospecting w sprzedaży

Dla kogo?

Szkolenie szczególnie polecamy handlowcom, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami oraz pracownikom działów obsługi klienta.

 

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Poprawi poziom obsługi klienta.

 

 

 

 

2

Zrozumienie istotę obsługi klienta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Wypracuje umiejętność docierania do większej liczby klientów

 

 

 

 

 

4

Będzie potrafił budować długoterminowe relacje z klientami

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Będzie potrafił badać potrzeby klientów.

 

 

 

 

6

Zwiększy rozpoznawalność firmy i marki

 

 

 

 

 

 

 

7

Poprawi umiejętności komunikacyjne w prowadzonych rozmowach z klientami.

Moduł I Co to jest „prospecting” i jakie ma znaczenie?

Moduł II Strategie prowadzenia prospectingu

Moduł III Techniki prospectingu

Moduł IV Etapy prospectingu i „stadia” klientów na każdym z etapów

Moduł V Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pierwszy element procesu prospectingu

Moduł VI Pierwsze wrażenie – budowanie wizerunku profesjonalnego sprzedawcy

Moduł VII Komunikacja w prospectingu – co każdy handlowiec wiedzieć powinien?

  • Bariery w komunikacji
  • Słuchasz, ale czy słyszysz
  • Komunikacja niewerbalna

Moduł VIII Badanie potrzeb klientów – nie znając potrzeb klientów ich spełnienie jest przypadkiem

Moduł IX Narzędzia umożliwiające pomoc klientom w uświadamianiu ich własnych potrzeb

  • Parafraza – pokaż, że rozumiesz
  • Rola pytań w kontaktach z klientami

Moduł X „Magiczne” słowa w kontaktach z klientami.

Moduł XI Model Cecha – Zaleta – Korzyść z zakupu – co ja z tego będę miał?

Cele

  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Budowanie rozpoznawalności firmy i marki
  • Pozyskiwanie klientów
  • Budowanie relacji z klientami
  • Wzrost umiejętności komunikacyjnych w prowadzonych rozmowach z klientami.

Informacje dodatkowe:

Nasze warsztaty zakładają naukę przez doświadczenie i praktykę, dlatego część teoretyczną ograniczamy do minimum. Tę sferę wspieramy materiałami dydaktycznymi dla uczestników.

Ok. 70% czasu na warsztatach przeznaczamy na aktywne formy nauki. Podczas pracy wykorzystujemy autorskie programy i rozwiązania oparte na własnych doświadczeniach zawodowych.

Metody szkoleniowe

Podczas szkolenia zostaną wykorzystane następujące metody:

  • Mini wykład
  • Dyskusja grupowa
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe
  • Burza mózgów
  • Scenki
  • Lodołamacze

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii