Skuteczne negocjacje z nastawieniem na kanał handlu nowoczesnego w Polsce
Dla kogo?
Szkolenie przewidziane jest dla pracowników działu handlowego oraz kadr zarządzających, którzy chcą wiedzieć w jaki sposób współpracować z klientami gł. kanału nowoczesnego, aby w krótkim okresie czasu osiągać cele sprzedażowe i profit.
W efekcie szkolenia uczestnik
1
Jest pewny siebie w realizacji działań negocjacyjnych,
2
Szybko analizuje klienta (zarówno osoby jak i biznesy),
3
Charakteryzuje efektywnie sposoby rozpoczęcia negocjacji w różnych segmentach rynku
4
Definiuje dylematy negocjacyjne.
MODUŁ 1: Wprowadzenie do świata negocjacji oraz na kanał nowoczesny w Polsce.
- Świat osób decyzyjnych i klientów kanału tradycyjnego i nowoczesnego
- Aktualne trendy w rynku
- Pokazanie różnic między sprzedażą̨, a negocjacjami kanału nowoczesnego
- W jaki sposób i po co pozyskać informacje niezbędne do rozmów
- Przekazanie wiedzy o fazach (procesie negocjacji), zwłaszcza w niestandardowych sytuacjach modeli biznesowych w handlu nowoczesnym
MODUŁ 2: Poszczególne etapy negocjacji- Przygotowanie.
- Przygotowanie do rozmowy negocjacyjnej – jakie są różnice pomiędzy negocjacjami, współpracą, a walką
- Wyjaśnienie pojęć MFP oraz WAP
- Wprowadzenie narzędzia w postaci Arkusza Przygotowania do negocjacji oraz wyjaśnienie pojęcia BATNA w praktyce.
- Auto analiza stylów interpersonalnych i postaw osób „ po drugiej stronie stołu”
- Wachlarz zwrotów i komunikatów, które trzeba znać, aby skutecznie móc porozumiewać się z różnymi stylami negocjacyjnymi
MODUŁ 3: Poszczególne etapy negocjacji- Propozycje.
- Efektywnie spotkanie z kupcem / managerem w kanale nowoczesnym z zastosowaniem techniki GROW
- Praca z narzędziem BATNA w poszczególnych etapach negocjacji
- Czynniki siły Twojej firmy podczas rozmów z siecią handlową handlu nowoczesnego
- Dylematy negocjacyjne w praktyce
- dbanie o interesy
- budowanie siły
- tworzenie klimatu
- elastyczność
MODUŁ 4: Poszczególne etapy negocjacji – Dyskusja.
- Poznanie w praktyce taktyk i technik negocjacyjnych najczęściej stosowanych w kanale nowoczesnym przez kupców, managerów
- Perfekcyjne dopasowanie do technik negocjacyjnych stosowanych w handlu nowoczesnym
- Jak reagować na „sprytne” techniki kupca w handlu nowoczesnym
- Obrona przed manipulacją i wpływem partnera handlowego w sieci
- W jaki sposób argumentować elementy dla poszczególnych technik i taktyk ze strony kupca w sieci
MODUŁ 5: Poszczególne etapy negocjacji – Transakcja.
- Jak efektywnie napisać podsumowanie do partnera po drugiej stronie stołu negocjacyjnego w kanale nowoczesnym.
- Jak reagować na „sprytne” techniki kupca w handlu nowoczesnym
- Obrona przed manipulacją i wpływem partnera handlowego
- Na czym polega 5 najczęściej spotykanych rodzajów konfliktów i sposoby wychodzenia z takich sytuacji
- Jak jest rola impasu w rozmowach z sieciami w kanale nowoczesnym
- Optymalne podsumowanie i zakończenie negocjacji, czyli start do kolejnych rozmów z kupcem
- Zastosowanie zasady Rogera Watsona na zakończenie negocjacji z siecią
- Egzekwowanie ustaleń z siecią handlową
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
Szkolenie
Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.
Profesjonalizm Warto Szkolić
Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.