Sprawny marketing. Sposoby pozyskiwania i utrzymywania klientów
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane dla pracowników firmy chcących posiadać wiedzę do pracy w sprzedaży i marketingu.
W efekcie szkolenia uczestnik
Wyznacza własne możliwości sprzedażowe poprzez kreowanie postawy pro aktywnej.
Definiuje skuteczne sposoby pozyskiwania i utrzymywania klientów.
Definiuje świadomość własnego wpływu na rezultat kontaktu z klientem.
Konstruuje główne motywatory zakupu.
Przeprowadza zaawansowane rozmowy z klientem.
Prowadzi rozmowy według poznanych funkcji i schematów.
Efektywnie definiuje mechanizm wyobrażenia korzyści i możliwość i jego zastosowania.
Zachowuje obiektywizm w procesie kontaktu z klientem.
Komunikuje się w sposób klarowny i taktowny.
Moduł I Koncepcje popytowe i podażowe w marketingu
- User-Driven Innovation (UDI).
- Wybrane metody analizy pozycji konkurencyjnej i strategicznej przedsiębiorstwa.
- Coaching a inne formy wspierania rozwoju pracowników.
Moduł II Projektowanie rozwiązań i kreowanie nowych pomysłów
- Technik kreatywności i kształtowania koncepcji nowych produktów.
- Rola i zadania menedżera w pracy zespołów marketingowych.
Moduł III Badania marketingowe
- Rodzaje badań i ich możliwość.
- Samodzielnego prowadzenie badań marketingowych w firmie.
Moduł IV Model marketingu Canva Alexandra Osterwaldera
- Zdefiniowanie 9 obszarów.
- Segmentacja klientów, kontakty i relacje.
- Propozycja wartości, Zasoby, czynności, partnerzy.
- Koszty i zyski.
Moduł V Mapa empatii klienta
- Co klient widzi, słyszy i czuje.
- Co klient mówi i co robi.
- Co klienta boli, a co raduje.
Moduł VI Sposoby utrzymania klientów
- Narzędzia marketingu i standardów obsługi klienta w długotrwałym utrzymaniu klienta.
- Wnioski i plany na przyszłość.
- Podsumowanie warsztatów.
Cel edukacyjny
Szkolenie „Sprawny marketing. Sposoby pozyskiwania i utrzymywania klientów ” prowadzi do poznania sposobów pozyskiwania i utrzymywania klientów przy wykorzystaniu technik marketingowych. Dodatkowo rozwinie umiejętności efektywnego łączenia w praktyce.
Forma zajęć:
Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków zespołu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.
Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h
Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.
Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.