Sprawny marketing. Sposoby pozyskiwania i utrzymywania klientów

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane dla pracowników firmy chcących posiadać wiedzę do pracy w sprzedaży i marketingu.

 

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Wyznacza własne możliwości sprzedażowe poprzez kreowanie postawy pro aktywnej.

 

 

 

2

Definiuje skuteczne sposoby pozyskiwania i utrzymywania klientów.

 

 

 

 

 

3

Definiuje świadomość własnego wpływu na rezultat kontaktu z klientem.

 

4

Konstruuje główne motywatory zakupu.

 

 

 

5

Przeprowadza zaawansowane rozmowy z klientem.

 

 

 

6

Prowadzi rozmowy według poznanych funkcji i schematów.

 

 

 

 

7

Efektywnie definiuje mechanizm wyobrażenia korzyści i możliwość i jego zastosowania.

 

 

 

8

Zachowuje obiektywizm w procesie kontaktu z klientem.

9

Komunikuje się w sposób klarowny i taktowny.

Moduł I Koncepcje popytowe i podażowe w marketingu

  • User-Driven Innovation (UDI).
  • Wybrane metody analizy pozycji konkurencyjnej i strategicznej przedsiębiorstwa.
  • Coaching a inne formy wspierania rozwoju pracowników.

Moduł II Projektowanie rozwiązań i kreowanie nowych pomysłów

  • Technik kreatywności i kształtowania koncepcji nowych produktów.
  • Rola i zadania menedżera  w pracy zespołów marketingowych.

Moduł III Badania marketingowe

  • Rodzaje badań i ich  możliwość.
  • Samodzielnego prowadzenie badań marketingowych  w firmie.

Moduł IV Model marketingu Canva Alexandra Osterwaldera

  • Zdefiniowanie 9 obszarów.
  • Segmentacja klientów, kontakty i relacje.
  • Propozycja wartości, Zasoby, czynności, partnerzy.
  • Koszty i zyski.

Moduł V Mapa empatii klienta

  • Co klient widzi, słyszy i czuje.
  • Co klient mówi i co robi.
  • Co klienta boli, a co raduje.

 

Moduł VI Sposoby utrzymania klientów

  • Narzędzia marketingu i standardów  obsługi klienta w długotrwałym utrzymaniu klienta.
  • Wnioski i plany na przyszłość.
  • Podsumowanie warsztatów.

Cel edukacyjny

Szkolenie „Sprawny marketing. Sposoby pozyskiwania i utrzymywania klientów ” prowadzi do poznania sposobów pozyskiwania i utrzymywania klientów przy wykorzystaniu technik marketingowych. Dodatkowo rozwinie umiejętności efektywnego łączenia w praktyce.

Forma zajęć:

Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków zespołu.

 

Informacje dodatkowe

Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.

 

Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h

 

Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.

 

Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii