Rozmowy sprzedażowe z klientami w czasie kryzysu
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone dla handlowców.
W efekcie szkolenia uczestnik
1
Wie jak utrzymywać długofalowe relacje z klientami pomimo trudnej sytuacji
2
Zna zasady rozmawiania z osobami w sytuacjach kryzysowych
3
Potrafi prowadzić rozmowy z klientami w trudnej sytuacji finansowej
4
Prowadzi rozmowy w kierunku podejmowania racjonalnych działań
Moduł I. Psychologiczne aspekty relacji z klientem w trudnej sytuacji
- Mapa empatii klienta w sytuacji kryzysowej
- Podstawowe zasady reakcji na emocjonalnego Klienta
- Potrzeby klientów w czasie sytuacji kryzysowej
- Fazy reakcji na kryzys i dopasowanie się do sytuacji
Moduł II. Zasady sprzedaży klientom w trudnej sytuacji
- Zasady small talk w rozmowie z klientami: najpierw ludzie potem interesy
- Najpierw staraj się zrozumieć – zbieranie informacji o biznesie klienta
- Przechodzenie od emocji do działania
- Prowadzenie sprzedaży metodą SPIN: sytuacja, problemy, implikacje problemów i naprowadzenie na rozwiązanie
Moduł III. Zarządzanie emocjami klientów
- 5 kroków radzenia sobie z emocjonalnym Klientem
- rozróżnianie potrzeb, interesów, od stanowiska Klienta
Moduł IV. Zarządzanie oczekiwaniami klientów
- Kiedy klient oczekuje więcej niż można mu dać
- Obrona przed manipulacjami klientów
Moduł V. Podstawowe informacje dla handlowców na temat możliwego, rządowego wsparcia dla klientów.
- Działania rządowe związane z tarczą kryzysową
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
Szkolenie
Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.
Profesjonalizm Warto Szkolić
Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.