Techniki sprzedaży i negocjacji w praktyce

Dla kogo?

Szkolenie przewidziane jest dla handlowców.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Pozna praktyczne narzędzia wspierające sprzedaż

2

Rozwinie umiejętności identyfikowania potrzeb i motywacji klienta

3

Zwiększy umiejętności komunikacji w procesie sprzedażowym od momentu otwarcia do zamknięcia sprzedaży

4

Rozwinie umiejętności wykorzystywania języka pro-sprzedażowego

5

Rozwinie umiejętności pokonywania barier w komunikacji z klientem

6

Pozna narzędzia pozwalające na zarządzanie sytuacjami trudnymi

Moduł I – Podstawy pracy z klientem

  • Psychologia w pracy z klientem – najważniejsze reguły w praktyce
  • Zasady efektywnych rozmów sprzedażowych z klientem „przychodzącym”
  • Techniki budowania pierwszego wrażenia w kontakcie telefonicznym/mailowym i bezpośrednim
  • Rola pozytywnych relacji i nastawienia  w kontakcie z klientem
    Język rozmowy sprzedażowej w praktyce

Moduł II Sprzedaż w relacji z klientem

  • Identyfikowanie  rzeczywistych potrzeb klienta
  • Argumentacja a potrzeby Klienta – co klient kupuje naprawdę?
  • Język pro-sprzedażowy w komunikacji z klientem
  • Techniki zadawania pytań w praktyce
  • Trening rozmów: OTWARCIE ROZMOWY

Moduł III Komunikacja w sprzedaży

  • Właściwy styl komunikacji z klientem
  • Komunikacja w relacji bezpośredniej z klientami
  • Techniki skutecznego słuchania i wyławiania informacji kluczowych
  • Identyfikacja własnego stylu komunikacji
  • Elementy komunikacji perswazyjnej w sprzedaży
  • Język korzyści i skuteczna argumentacja oferty w praktyce
  • Trening rozmów: PREZENTACJA ROZWIĄZAŃ, ARGUMENTACJA

Moduł IV Zarządzanie emocjami klienta

  • Typologia klientów, dostrajanie zachowań i reakcji
  • Budowanie pozytywnego nastawienia klienta do relacji zakupowej
  • Wzorce myślenia –  czynniki ograniczające w pracy z klientem
  • Identyfikacja własnego stylu reagowania na sytuacje trudne w relacjach z Klientem
  • Techniki asertywne w kontakcie z Klientem

Moduł V Zastrzeżenia i trudne pytania

  • Zastrzeżenia Klienta a relacja sprzedażowa
  • Rodzaje zastrzeżeń – zastrzeżenia rzeczywiste a pozorne
  • Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami
  • Metody uchylania zastrzeżeń
  • Konstruktywne wykorzystanie zastrzeżeń
  • Język rozwiązywania konfliktów z Klientem
  • Trening rozmów: DOMKNIĘCIE SPRZEDAŻY

Moduł VI Techniki negocjacji w praktyce rozmów z klientami

  • Negocjacje biznesowe: techniki, taktyki, style
  • Kiedy warto negocjować?
  • Reguły skutecznych negocjacji w sprzedaży
  • Taktyki negocjacyjne w praktyce
  • Style prowadzenia negocjacji: nastawienie kooperacyjne lub rywalizacyjne, styl rzeczowe, negocjacje integracyjne
  • Wybiegi negocjacyjne, które warto znać
  • Trening rozmów: TECHNIKI NEGOCJACJI W PRAKTYCE

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii