Telesprzedaż metodą Pro Call Tools
Dla kogo?
Szkolenie skierowane jest dla pracowników firm zajmujących się telemarketingiem, celem usprawnienia ich komunikacji z klientem, poprawę jakości obsługi klienta, a przede wszystkim, zwiększenie efektywności rozmów telefonicznych.
W efekcie szkolenia uczestnik
1
Dowie się jak aktywnie prowadzić rozmowę sprzedażową
2
Nauczy się jak planować kontakt z klientem
3
Będzie wiedział ja zachęcić klienta do podjęcia decyzji zakupowej
4
Nauczy się budowania przekonujących komunikatów
5
Pozna metody pobudzania zainteresowania klienta i przyspieszania procesu decyzyjnego
Moduł I. Partnership – jak budować partnerską relację z klientem?
Moduł II. Recognition – jak dobrze przygotować się do rozmowy? Rola i kompetencje menedżera we współczesnym świecie
Moduł III. Opening words – jak zrobić dobre pierwsze wrażenie w trakcie zimnego telefonu?
Moduł IV. Consideration – jak dopasować się do kontekstu rozmowy z klientem?
Moduł V. Asertivness – jak asertywnie komunikować się z klientem w trudnych sytuacjach?
Moduł VI. Listening & leading – jak badać potrzeby i kiedy przechodzić do propozycji?
Moduł VII. Lively comunication – jak zainteresować swoim głosem rozmówcę i sprawić aby poczuł się wyjątkowo?
Moduł VIII. Timing – jak zadbać o wyczucie czasu w kontakcie z klientem?
Moduł IX Open to the needs – jak być otwartym na potrzeby klienta i aktywować jego ciekawość?
Moduł X. Open contact – jak otworzyć klienta na współpracę w przyszłości?
Moduł XI. Leave good impression – jak pozostawić po sobie dobre wrażenie i zakończyć rozmowę?
Moduł XII. Start planing next contact – jak sporządzić dobrą notatkę po rozmowie?
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
Szkolenie
Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.
Profesjonalizm Warto Szkolić
Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.