Warsztat efektywnej sprzedaży, negocjacji i współpracy z Klientami HoReCa.
Dla kogo?
Szkolenie skierowane dla pracowników zajmujących się obsługą Klientów HoReCa.
W efekcie szkolenia uczestnik
1
Rozwinie świadomość roli, odpowiedzialności i oczekiwań wobec stanowiska sprzedawcy w branży HoReCa
2
Zbuduje warsztat profesjonalnego doradcy, zorientowanego na wzajemnie korzystną współpracę.
3
Ustali zasady współpracy z Klientami firmy, organizowania, planowania zadań, wyznaczania priorytetów.
4
Pozna podstawy negocjacji handlowych oraz matematyki handlowej.
5
Przećwiczy komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, a w szczególności komunikację mailową, telefoniczną dopasowaną do Klientów.
Dzień I
MODUŁ I WPROWADZENIE
- Wprowadzenie do szkolenia.
- Zasady, reguły współpracy.
- Oczekiwania uczestników.
MODUŁ II ROLA I ZADANIA SPRZEDAWCY HoReCa
- Rola i zadania sprzedawców HoReCa w firmie.
- Cechy i umiejętności kluczowe w pracy.
- Oczekiwania Przełożonego / Firmy.
- Oczekiwania Klientów wobec sprzedawców HoReCa mojej firmy.
- Jestem reprezentantem firmy. Wszystko co robię, ma znaczenie.
- Sposób działania innych firm na rynku.
MODUŁ III WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI
- Cele i potrzeby moich Klientów.
- Metody pozyskiwania Klientów.
- Dodawanie wartości dla Klientów.
- Ustalanie zasad współpracy.
- Budowanie długotrwałych relacji.
- Uważność, nastawienie, siła i pewność siebie.
- Planowanie i organizacja zadań. Wyznaczanie priorytetów (matryca Eisenhowera).
Dzień II
MODUŁ IV ETAPY WIZYTY I ROZMOWY HANDLOWEJ
- Etapy wizyty handlowej.
- Etapy rozmowy handlowej.
- Scenki dotyczące poszczególnych etapów rozmowy handlowej.
- Pokonywanie obiekcji Klientów.
MODUŁ V WARSZTAT ROZMÓW Z KLIENTAMI
- Budowanie relacji z Klientem.
- Zbieranie informacji o Kliencie i jego potrzebach.
- Wyjaśnianie, doradzanie, proponowanie.
- Propozycje sprzedażowe.
- Domykanie sprzedaży.
- Pokonywanie ewentualnych obiekcji.
MODUŁ VI ANALIZA KLIENTÓW
- Kluczowe parametry do oceny potencjału Klientów.
- Przegląd Klientów.
- Analiza aktualnych działań i rozkład czasu / zasobów.
- Planowanie działań wspierających rozwój współpracy.
MODUŁ VII PODSTAWY NEGOCJACJI HANDLOWYCH
- Strategie negocjacyjne.
- Etapy negocjacji.
- 20 najczęściej stosowanych technik negocjacyjnych.
- BATNA
- Matematyka handlowa.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
Szkolenie
Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.
Profesjonalizm Warto Szkolić
Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.