Warsztat rozmów z klientami
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników, którzy pracują na co dzień z klientami.
W efekcie szkolenia uczestnik
Wyznacza różnice oczekiwań wobec klienta.
Definiuje procesy sprzedażowe.
Definiuje argumentację perswazyjną.
Przeprowadza zaawansowane rozmowy.
Stosuje dopasowanie komunikacji do różnych typologii osobowości.
Prowadzi rozmowy pracowników według poznanych funkcji i schematów.
Efektywnie buduje relację z Klientem.
Zachowuje obiektywizm w rozmowie,
Komunikuje się werbalnie i niewerbalnie.
Moduł I WPROWADZENIE DO SZKOLENIA
- Poznanie uczestników.
- Zasady, reguły pracy na warsztacie.
- Oczekiwania uczestników, gorące tematy.
Moduł II PANEL DYSKUSYJNY
- Proces sprzedażowy – kluczowe elementy.
- Oczekiwania i potrzeby Firmy / Klientów.
- Uważność i obserwacja…
- Słuchanie, zadawanie pytań.
- Budowanie relacji.
Moduł III SCENKI ROZMÓW Z KLIENTAMI
- Moja rozmowa z Klientem (w roli Klienta trener) .
- Analiza / wnioski.
Moduł IV PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
- Znaczenie relacji.
- Reguły wywierania wpływu.
- Argumentacja perswazyjna.
- Wspieranie / doradzanie / pomoc
MODUŁ V WARSZTAT ROZMÓW Z KLIENTAMI (NAGRANIA)
- Budowanie relacji.
- Zbieranie informacji.
- Zamknięcia sprzedażowe.
- Pokonywanie obiekcji Klientów.
- Omówienie nagrań / wnioski do dalszych działań.
Cel edukacyjny
Szkolenie ,,Warsztaty rozmów z klientami” prowadzi uczestnika do rozwijania budowania relacji z Klientami. Dodatkowo przygotowuje do efektywnego przeprowadzenia wniosków i analizy.
Forma zajęć:
Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków
zespołu.
Scenka symulacyjna – symulacja prowadzenia rozmowy oceniającej, podczas której uczestnicy zostaną podzieleni na dwuosobowe grupy.
Informacje dodatkowe
Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.
Liczba godzin szkolenia wynosi: 8h
Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.
Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.