Warsztat rozmów z klientami

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest dla pracowników, którzy pracują na co dzień z klientami.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Wyznacza różnice oczekiwań wobec klienta.

 

 

 

 

 

2

Definiuje procesy sprzedażowe.

 

 

 

 

 

 

 

3

Definiuje argumentację perswazyjną.

 

4

Przeprowadza zaawansowane rozmowy.

 

 

 

 

5

Stosuje dopasowanie komunikacji do różnych typologii osobowości.

 

 

 

 

6

Prowadzi rozmowy pracowników według poznanych funkcji i schematów.

 

 

 

 

 

7

Efektywnie buduje relację z Klientem.

 

 

 

 

 

8

Zachowuje obiektywizm w rozmowie,

 

 

9

Komunikuje się werbalnie i niewerbalnie.

 

Moduł I WPROWADZENIE DO SZKOLENIA

  • Poznanie uczestników.
  • Zasady, reguły pracy na warsztacie.
  • Oczekiwania uczestników, gorące tematy.

Moduł II PANEL DYSKUSYJNY

  • Proces sprzedażowy – kluczowe elementy.
  • Oczekiwania i potrzeby Firmy / Klientów.
  • Uważność i obserwacja…
  • Słuchanie, zadawanie pytań.
  • Budowanie relacji.

Moduł III SCENKI ROZMÓW Z KLIENTAMI

  • Moja rozmowa z Klientem (w roli Klienta trener) .
  • Analiza / wnioski.

Moduł IV PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY

  • Znaczenie relacji.
  • Reguły wywierania wpływu.
  • Argumentacja perswazyjna.
  • Wspieranie / doradzanie / pomoc

MODUŁ V WARSZTAT ROZMÓW Z KLIENTAMI (NAGRANIA)

  • Budowanie relacji.
  • Zbieranie informacji.
  • Zamknięcia sprzedażowe.
  • Pokonywanie obiekcji Klientów.
  • Omówienie nagrań / wnioski do dalszych działań.

Cel edukacyjny

Szkolenie ,,Warsztaty rozmów z klientami” prowadzi uczestnika do rozwijania budowania relacji z Klientami. Dodatkowo przygotowuje do efektywnego przeprowadzenia wniosków i analizy.

Forma zajęć:

Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków
zespołu.

Scenka symulacyjna – symulacja prowadzenia rozmowy oceniającej, podczas której uczestnicy zostaną podzieleni na dwuosobowe grupy.

 

Informacje dodatkowe

Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.

 

Liczba godzin szkolenia wynosi: 8h

 

Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.

 

Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii