Wdrożenie najważniejszych procesów w celu zwiększenia rozpoznawalności i jakości przedsiębiorstwa oraz wzrostu sprzedaży.
Dla kogo?
Szkolenie skierowane do:
- Pracowników kadry zarządzającej, którzy chcą poprawić jakość swoich produktów/usług oraz zwiększyć ich rozpoznawalność na rynku, a także zwiększyć sprzedaż i zyski.
- Pracowników działów marketingu i sprzedaży, którzy są odpowiedzialni za promowanie i sprzedaż produktów/usług firmy.
- Pracowników odpowiedzialnych za zarządzanie jakością oraz procesami w firmie.
- Osób zainteresowanych rozwojem swoich umiejętności w zakresie marketingu, zarządzania jakością i procesami biznesowymi.
W efekcie szkolenia uczestnik
Nauczy się najważniejszych procesów, które wpływają na rozpoznawalność, wyrobienie opinii oraz polecenie znajomym danego przedsiębiorstwa.
Nauczy się błędów, które występują w procesie sprzedaży.
Nauczy się skutecznych rozwiązań, aby poprawić i zwiększyć sprzedaż z naciskiem na sugerowanie produktów, które dla przedsiębiorstwa są najbardziej opłacalne pod kątem marżowości i kosztu produktu.
Nauczy się radzenia sobie w kryzysowych sytuacjach.
Pozna swoje silne strony- fizyczne i psychiczne.
Dzień I
Moduł I
Ćwiczenia z najważniejszych procesów, które wpływają na rozpoznawalność, wyrobienie opinii, polecenie znajomym i powrót na kolejną usługę
Moduł II
Przyglądanie się pracy załogi w celu dostrzeżenia błędów w procesie sprzedaży.
Przedstawienie błędów, które zostały zaobserwowane w procesie sprzedaży oraz zaproponowanie skutecznych rozwiązań, aby poprawić i zwiększyć sprzedaż.
Warsztaty z podnoszenia sprzedaży z naciskiem na sugerowanie produktów, które dla przedsiębiorstwa są najbardziej opłacalne pod kątem marżowości i kosztu produktu.
Moduł III
Ćwiczenia z profesjonalnej obsługi klienta z naciskiem na trudne sytuacje. Przedstawienie rozwiązań potencjalnych problemów.
Warsztaty z kryzysowych sytuacji, które mają na celu zaopiekowanie się wyzwaniem klienta, aby finalnie pomóc mu rozwiązać jego problem i być pewnym, że do nas wróci oraz będzie szerzył pozytywną opinię o przedsiębiorstwie na mieście.
Ćwiczenia z uświadomienia pracownikom ich silnych stron- fizycznych i psychicznych w celu zwiększenia ich pewności siebie i jakości obsługi gości.
Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy.
Dzień II
Moduł I
Warsztaty pomagające zrozumieć jak ważnym elementem w każdym przedsiębiorstwie jest przywitanie klienta. Jak to zrobić profesjonalnie, aby ten element wpłynął pozytywnie na całą wizytę klienta.
Warsztaty udowadniające, że temperatura w lokalu zarówno jak jego wystrój i czystość wpływają na upselling przedsiębiorstwa.
Moduł II
Warsztaty: Budowanie podświadomej relacji z klientem na podstawie oceny miejsca sprzedaży poprzez wpływ muzyki i wygody w przedsiębiorstwie- dalsza część upsellingu.
Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy.
Moduł III
Warsztaty: Skuteczny serwis oraz profesjonalne zaprezentowanie produktu dla klienta – wdrożenie najważniejszych procesów pomagających w podświadomej, pozytywnej ocenie przedsiębiorstwa i podniesieniu sprzedaży.
Warsztaty: Pożegnanie klienta jednym z najważniejszych procesów wpływających na jego ponowną wizytę w przedsiębiorstwie.
Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy.
Moduł III
Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.