Wdrożenie najważniejszych procesów w celu zwiększenia rozpoznawalności i jakości przedsiębiorstwa oraz wzrostu sprzedaży.

Dla kogo?

Szkolenie skierowane do:

  • Pracowników kadry zarządzającej, którzy chcą poprawić jakość swoich produktów/usług oraz zwiększyć ich rozpoznawalność na rynku, a także zwiększyć sprzedaż i zyski.
  • Pracowników działów marketingu i sprzedaży, którzy są odpowiedzialni za promowanie i sprzedaż produktów/usług firmy.
  • Pracowników odpowiedzialnych za zarządzanie jakością oraz procesami w firmie.
  • Osób zainteresowanych rozwojem swoich umiejętności w zakresie marketingu, zarządzania jakością i procesami biznesowymi.

 

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Nauczy się najważniejszych procesów, które wpływają na rozpoznawalność, wyrobienie opinii oraz polecenie znajomym danego przedsiębiorstwa.

 

2

Nauczy się błędów, które występują w procesie sprzedaży.

3

Nauczy się skutecznych rozwiązań, aby poprawić i zwiększyć sprzedaż z naciskiem na sugerowanie produktów, które dla przedsiębiorstwa są najbardziej opłacalne pod kątem marżowości i kosztu produktu.

 

 

 

 

4

Nauczy się radzenia sobie w  kryzysowych sytuacjach.

 

 

 

 

5

Pozna swoje silne strony- fizyczne i psychiczne.

Dzień I
Moduł I 

Ćwiczenia z najważniejszych procesów, które wpływają na rozpoznawalność, wyrobienie opinii, polecenie znajomym i powrót na kolejną usługę

Moduł II

Przyglądanie się pracy załogi w celu dostrzeżenia błędów w procesie sprzedaży.

Przedstawienie błędów, które zostały zaobserwowane w procesie sprzedaży oraz zaproponowanie skutecznych rozwiązań, aby poprawić i zwiększyć sprzedaż.

Warsztaty z podnoszenia  sprzedaży z naciskiem na sugerowanie produktów, które dla przedsiębiorstwa są najbardziej opłacalne pod kątem marżowości i kosztu produktu.

Moduł III

Ćwiczenia z profesjonalnej obsługi klienta z naciskiem na trudne sytuacje. Przedstawienie rozwiązań potencjalnych problemów.

Warsztaty z kryzysowych sytuacji, które mają na celu zaopiekowanie się wyzwaniem klienta, aby finalnie pomóc mu rozwiązać jego problem i być pewnym, że do nas wróci oraz będzie szerzył pozytywną opinię o przedsiębiorstwie na mieście.

Ćwiczenia z uświadomienia pracownikom ich silnych stron- fizycznych i psychicznych w celu zwiększenia ich pewności siebie i jakości obsługi gości.

Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy.

Dzień II
Moduł I 

Warsztaty pomagające zrozumieć jak ważnym elementem w każdym przedsiębiorstwie jest przywitanie klienta. Jak to zrobić profesjonalnie, aby ten element wpłynął pozytywnie na całą wizytę klienta.

Warsztaty udowadniające, że temperatura w lokalu zarówno jak jego wystrój i czystość wpływają na upselling przedsiębiorstwa.

Moduł II

Warsztaty: Budowanie podświadomej relacji z klientem na podstawie oceny miejsca sprzedaży poprzez wpływ muzyki i wygody w przedsiębiorstwie- dalsza część upsellingu.

Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy.

Moduł III

Warsztaty: Skuteczny serwis oraz profesjonalne zaprezentowanie produktu dla klienta – wdrożenie najważniejszych procesów pomagających w podświadomej, pozytywnej ocenie przedsiębiorstwa i podniesieniu sprzedaży.

Warsztaty: Pożegnanie klienta jednym z najważniejszych procesów wpływających na jego ponowną wizytę w przedsiębiorstwie.

Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy.

Moduł III

Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii