fbpx
Joanna Cieślak-Ospalska

Joanna Cieślak-Ospalska

Marketing, Budowanie marki

Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym - w mediach pracowała kilkanaście lat, jako dziennikarz i specjalista PR. Kierowała anteną toruńskiego Radia ZET Gold i bydgoskiego Radia PLUS. W tym czasie zarządzała zespołami dziennikarzy i prezenterów, nadzorowała lokalne anteny oraz koordynowała działania promocyjne w eterze.

Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi firm. Prowadzi szkolenia, warsztaty i konferencje. Interesują ją wszelkie zagadnienia związane z budowaniem marki osobistej (personal branding) i jej komunikowaniem. Jest przekonana, że w świecie, w którym marki stają się najcenniejszymi składnikami firm, świadome i konsekwentne budowanie wizerunku musi być nieodzownym elementem biznesowej strategii.

Jest pomysłodawczynią i organizatorką spotkań mentorskich "Z biznesem mi do twarzy" promujących kobiecą przedsiębiorczość. Pisze felietony do miesięcznika Biznes Kujawsko-Pomorski. Od października tego roku jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych "Nowoczesne budowanie marki" w WSB w Toruniu. Otrzymała nominację do tytułu Kobiety Biznesu Roku 2016 w plebiscycie ogłoszonym przez Nowości oraz do tytułu Osobowość Roku 2016 w kategorii Biznes Gazety Pomorskiej.

Marcin Grzelak

Marcin Grzelak

Merchandising, Sprzedaż

Posiada ponad 18 – letnie doświadczenie zawodowe w pracy biznesowej. Piastował stanowiska handlowe, menedżerskie i trenerskie w największych sieciach handlowych (Intermarche, Albert, Media Expert).

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta oraz merchandisingu. Jego domeną jest trening handlowców i menedżerów w miejscu pracy. Prowadził prawie 6400 godzin szkoleniowych dla ponad 120 klientów. Wśród nich znalazły się wiodące firmy z branży spożywczej: Dino, Lidl, Eko, Rosa, Społem oraz innych: VOX, Altom, PZU, Saturn i wiele innych.

Z wykształcenia magister zarządzania, trener biznesu i akredytowany trener Insight Discovery. Uzyskał certyfikat Małopolskiej Szkoły Trenerów Organizacji (poziom zaawansowany oraz Akademii Mistrzów Treningu (poziom mistrzowski). Od 2016 roku posiada także Międzynarodowy Certyfikat Trenerów Zarządzania.

W praktyce trenerskiej jest zagorzałym zwolennikiem metod warsztatowych. Uważa, że najbardziej efektywne metody szkoleniowe to takie, które aktywizują do działania i angażują doświadczenie uczestników.

Więcej informacji na stronie: www.marcingrzelak.pl

Szymon Nęcki

Szymon Nęcki

Negocjacje, zarządzanie

Jest trenerem umiejętności menedżerskich, szczególnie tych związanych ze sztuką negocjacji, zarządzaniem zespołem i skuteczną komunikacją. Ukończył studia z psychologii na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. Posiada także tytuły magistra z zarządzania i marketingu (obydwa kierunki studiował na Uniwersytecie Jagiellońskim).

Doświadczenie trenerskie zdobywał u boku cenionego eksperta oraz trenera - prof. Zbigniewa Nęckiego. Wspólnie prowadzili treningi m.in. dla: Vademecum, Anvix, Orylion, Asap Education, Ośrodka Szkoleń i Informacji Effect, May Agency Training, a także liczne zajęcia w ramach studiów podyplomowych (UJ, UP) oraz MBA (Politechnika Krakowska).

Prowadzi także działalność naukową w ramach studiów doktoranckich z psychologii - zainteresowania obejmują negocjacje, komunikację, teorię umysłu oraz wpływ technologii ICT na proces psychoterapii. Jest stypendystą NCN w grancie badawczym realizowanym na Uniwersytecie SWPS. Należę do Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej.

Szkolenia autorstwa Szymon Nęckiego w naszej ofercie to:
• Negocjacje dla praktyków
• Negocjacje w pigułce
• 10 najczęściej stosowanych strategii i taktyk w negocjacjach
• 20 najczęściej stosowanych strategii i taktyk w negocjacjach
• Zarządzanie zespołem w pigułce

Jacek Andrusiewicz

Jacek Andrusiewicz

Sprzedaż, Zarządzanie

Trener, Coach umiejętności handlowych i osobistych. Doradca biznesowy i zawodowy. Szkolenia handlowe i ogólnorozwojowe, prowadzi od 1999 roku.

Przez 22 lata swojej kariery zawodowej zdobył wiele doświadczeń z zakresu skutecznych negocjacji handlowych, marketingu, zarządzania firmami i zespołami pracowniczymi.

Prowadził własną hurtownię artykułów przemysłowych i kilka (8) sklepów, budując przy tym sieć odbiorców w całej Polsce i za granicą.

Posiada doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i budowy struktur marketingu wielopoziomowego MLM oraz w szkoleniu takich organizacji (LR, FM, Flavon, Colway, Libertas, Lavylites).

Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów doskonalenia sprzedaży i rozwoju kompetencji zawodowych w korporacjach finansowych i w przemyśle. Prowadzi indywidualne treningi przyspieszające osiąganie wybranych celów zawodowych i osobistych.

Współpracuje jako trener wewnętrzny i zewnętrzny animator z firmami i dla firm o zasięgu ogólnokrajowym i międzynarodowym.

Zajmuje się coachingiem dla handlowców i menedżerów, wprowadzaniem nowych pracowników do firmy, tworzeniem systemów ocen pracowniczych, budowaniem i integrowaniem zespołów oraz indywidualnym przygotowaniem do negocjacji. W tym celu prowadzi coaching handlowców i menedżerów, warsztaty dedykowane zespołom i działom handlowym firm, szkolenia otwarte i działania mentorskie ucząc i podnosząc kompetencje sprzedażowe na rynku.

Bierze czynny udział w rozwijaniu struktur sprzedażowych (rekrutacja i budowanie zespołów) oraz budowaniu nowych rynków zbytu i tworzeniu wizerunku firm.

Prowadzi szkolenia i coaching (Indywidualny i grupowy) m.in. z zakresu: negocjacji, technik sprzedaży, obsługi klienta, motywacji, etyki pracowniczej, obsługi reklamacji i trudnych klientów, windykacji należności, systemów jakości 5S, KAIZEN, TQM, telemarketingu, technik kreatywnego myślenia, zarządzania zespołami, prezentacji, organizacji i przeprowadzania spotkań, skutecznej rekrutacji i coachingu, zarządzaniu stresem w pracy, motywacji, rekrutacji i selekcji, asertywności, prowadzenia działalności gospodarczej.
Posługuje się technikami NLP. Posiada międzynarodowe certyfikaty.

Szkolenia autorstwa Jacka Andrusiewicza w naszej ofercie to m.in.:
• Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych
• Visual Merchandising
• Profesjonalna obsługa klienta. Psychologia sprzedaży
• Relaksacja Stres Wypalenie Zawodowe
• Negocjacje, perswazja i wywieranie wpływu na ludzi

Robert Kopjas

Robert Kopjas

Szkolenia Komputerowe, Ochrona danych osobowych

Niezależny ekspert z dziedziny IT. Ukończył Wydział Elektrotechniki i Elektroniki oraz Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej. Członek PTI. Certyfikowany egzaminator ECDL i E-CITIZEN.

Ma wieloletnie doświadczenie jako ekspert w dziedzinie integracji i wdrożeń systemów informatycznych w międzynarodowych korporacjach. Współpraca z działami finansowymi, controlingu, księgowości połączona z wiedzą z zakresu wykorzystania narzędzi Microsoft Office, pozwala mu na rozwiązywanie problemów, z którymi na co dzień spotykają się osoby z tych działów. Od 2007 roku dzieli się swoim doświadczeniem jako trener. Główna tematyka szkoleń, które prowadzi to wykorzystanie narzędzi pakietu Microsoft Office do usprawnienia procesów biznesowych w firmie oraz zwiększenia efektywności analizy i modelowania danych. W swoich szkoleniach stawia na przykłady „z życia wzięte”.

Szkolenia autorstwa Roberta Kopjasa w naszej ofercie to m.in.:
• MS Excel 2010 / 2016 – Średnio zaawansowany
• MS Power Point – tworzenie prezentacji biznesowych
• Analiza i prezentacja danych w Excel / PowerPoint / Prezi
• RODO – nowe zasady ochrony danych osobowych

Adam Pluciński

Adam Pluciński

Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta, Kompetencje menedżerskie

Trener Biznesu, Ekspert Call i Contact Center - Właściciel

Od 2011 jest właścicielem firmy Circinus Training Center. Inspiracją do jej założenia była pasja i chęć dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem.

Zajmuje się prowadzeniem projektów szkoleniowych, przygotowaniem materiałów szkoleniowych, opracowaniem merytorycznym oraz prowadzeniem zajęć.

Specjalizacja w szkoleniach - menadżerskich, sprzedażowych, biznesowych oraz interpersonalnych. Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Pomoc w budowaniu nowych zespołów pracowniczych oraz zwiększenie wydajności w już istniejących.

Od 10 lat realizuje szkolenia z zakresu: Obsługi Klienta, Sprzedaży, Kompetencji Menedżerskich oraz Umiejętności Miękkich.

W latach 2010-2014 realizował politykę szkoleniową dla Holicon Sp. z o.o., jednej z największych firm Call i Contact Center w Polsce, pełniąc funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości.

Certyfikowany Trener FRIS, narzędzia, które umożliwia diagnozę Stylu Myślenia i Działania oraz przygotowywanie na tej podstawie odpowiednich raportów indywidualnych, zespołowych i rekrutacyjnych.

Wykładowca na uczelni Collegium Da Vinci (Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa) w Poznaniu z zakresu Zarządzania Sprzedażą.

Zasiadał w Jury ogólnopolskiego Konkursu Telemarketer Roku organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w latach 2011-2016.

Prelegent I Spotkania Forum Call Center – „Zmotywuj, zaangażuj, wysłuchaj – Budowanie relacji i strategii personalnej.

Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych, to ponad 9000 godzin na salach szkoleniowych.