Adrian Wojciechowski

Adrian Wojciechowski

Sprzedaż, Komunikacja, Szkolenia managerskie

23 letnie doświadczenie zawodowe zdobywane na stanowiskach: PH (Elbrevery oraz E.Wedel S.A.), Kierownika Regionu, Specjalisty ds. Kluczowych Klientów Hurtowych (KAM-a), oraz Trenera (Philip Morris Poland S.A.), Ogólnopolskiego Trenera Sprzedaży, Managera ds. Szkoleń Sprzedażowych na  Polskę i  kraje Bałtyckie, Managera ds. Szkoleń i Rozwoju na Europę Północno-Wschodnią (Unilever Food Solutions), Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju, Dyrektora Handlowego (Syto Co-Packaging Poland).

Od 12 lat trener i przede wszystkim praktyk, znający dobrze realia biznesu głównie FMCG (Handel nowoczesny i tradycyjny) , B2B oraz  Food service.

Realizuję projekty  konsultacyjno- szkoleniowe i rozwojowe  zakresu:

  1. Budowania organizacji w tym: szeroko pojętych warsztatów sprzedażowych i zakupowych, efektywnej komunikacji, asertywności, negocjacji, motywacji, budowania skutecznych zespołów, zarządzanie, coaching,
  2. Budowania biznesu (w tym JBP, CBP, SWOT, P&L) , analizy biznesowej w tym dla Horeca oraz wsparciu w budowaniu i implementacji strategii i konkretnego działania w firmie.

Największy sukces w branży HoReCa to nagroda Polish National Sales Award w kategorii Największa Innowacja Sprzedażowa Roku w Polsce za projekt Menu Engineering (2011). Projekt, który w praktyce po zastosowaniu   w hotelach i restauracjach przyniósł w  każdym z punktów udokumentowane sukcesy związane z wygenerowanymi obrotami oraz zyskiem.

 Certyfikowany trener: -Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification - Bronze Level Certified Professional  oraz Konsultant Kryzysowy™, który w Polsce jest jedynym  certyfikowanym programem  w zakresie Rozwojowego Wsparcia w Kryzysie Emocjonalnym™ oraz Pozytywnej Psychologii Kryzysu™. Model interwencji rekomendowany jest przez Światową Organizację Zdrowia (WHO).

 Przeprowadziłem dla w/w branż:
Setki sesji coachingach (On the job training  oraz Train the trainer).

Dziesiątki szkoleń (Classroom training)

Kilkanaście Development i Assessment Center

Dla kilku dużych firm stworzyłem plany szkoleniowo- rozwojowe

 

Zaufali mi klienci z branż FMCG, HoReCa, DIY, B2B i sieci handlowych oraz klienci indywidualni m.in.: Philip Morris, Wielton, Unilever, Makro, Selgros, Iglotex, Farutex, Budlex,  Eurocash, Kennametal, Almark, Albatros Aluminium, Arhelan, Leroy Merlin, Olimp, Aryzta, Spomlek, Lowicz,  Pepsico

Jakub Kocjan

Jakub Kocjan

Trener lean management

Absolwent kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji na Politechnice Śląskiej. Ukończył studia podyplomowe „Akademia Lean Lidera – Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem” w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Jego przygoda z Lean rozpoczęła się wraz z podjęciem pierwszej pracy w przemyśle samochodowym.

Przepracował ponad 10 lat na stanowiskach specjalisty i koordynatora Lean w kilku firmach produkcyjnych. Posiada certyfikaty Lean Implementer i Six Sigma.

Jest członkiem INCOSE (Międzynarodowa Rada ds. Inżynierii Systemów). Od kilku lat rozwija LeanCenter.pl – największy polski serwis internetowy poświęcony tematyce ciągłego doskonalenia.

Wykładowca Politechniki Śląskiej (Lean Manufacturing). Autor gry warsztatowej Koromo.

Ryszard Bielewicz

Ryszard Bielewicz

Ochrona danych osobowych, Prawo

Doświadczenie zawodowe: Ochroną danych zajmuje się od roku 2012. W latach 2014-2017 pracował jako Administrator Bezpieczeństwa Informacji w podmiotach prywatnych. Jest współautorem wielu dokumentacji wymaganych przez ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (w poprzednim stanie prawnym). Od 2019 roku współpracuje z wiodącą w ochronie firmą PolGuard Consulting Sp.z.o.o.

Od wejścia Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane "RODO") przygotował i wdrażał dokumentacje dotyczące ochrony danych osobowych m.in. dla szeregu jednostek publicznych. Obecnie pełni
funkcję Inspektora Ochrony Danych w podmiotach publicznych. Słuchacz licznych szkoleń dotyczących ochrony danych. Dysponuje szeroką wiedzą dotyczącą ochrony danych osobowych. Przygotował i przeprowadził szkolenia z ochrony danych osobowych (ponad 200 godzin), zarówno dla podmiotów publicznych jak i prywatnych. Posiada certyfikaty audytora wewnętrznego Systemu Bezpieczeństwa Informacji zgodnie z Normą PN ISO/IEC 27001:2015 oraz Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z Normą PN EN ISO 9001:2009. Zakres zainteresowań: Wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane "RODO") oraz przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz U. z 2018 r. poz 1000) Audyty, szkolenia, dokumentacja.

Katarzyna Zych

Katarzyna Zych

Szkolenia marketingowe, Umiejętności osobiste,

Strateg komunikacji marki, specjalista public relations, socjolog.

Od ponad 9 lat związana z obszarem komunikacji marketingowej i kompetencji miękkich. Działa zgodnie z przekonaniem, że obecnie nie wystarczy, kiedy marki opowiadają własną historię – liczy się to, w jaki sposób działają.

Jako trener, zrealizowała ponad 10 000 h szkoleniowych oraz doradczych. Pracuje zarówno z markami komercyjnymi jak i podmiotami ekonomii społecznej – udowadnia, że biznes może być dobry, a to, co społeczne może być również biznesem. Pozostaje aktywna na forum mediów branżowych tworząc m.in. artykuły dla magazynu Marketer+. Bywa, że staje oko w oko nie tylko z wyzwaniami biznesu, ale również ze studentami, realizując od 5 lat jako wykładowca – praktyk zajęcia z obszaru komunikacji interpersonalnej.

Absolwentka podyplomowych studiów „Akademia Trenera” Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu; licencjat z zakresu Public Relations, wizerunku firmy i instytucji, projektowania komunikacji – absolwentka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu; mgr socjologii – absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku socjologia, absolwentka studiów podyplomowych w zakresie marketingu internetowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Robert Kopjas

Robert Kopjas

Szkolenia Komputerowe, Ochrona danych osobowych

Niezależny ekspert z dziedziny IT. Ukończył Wydział Elektrotechniki i Elektroniki oraz Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej. Członek PTI. Certyfikowany egzaminator ECDL i E-CITIZEN.

Ma wieloletnie doświadczenie jako ekspert w dziedzinie integracji i wdrożeń systemów informatycznych w międzynarodowych korporacjach. Współpraca z działami finansowymi, controlingu, księgowości połączona z wiedzą z zakresu wykorzystania narzędzi Microsoft Office, pozwala mu na rozwiązywanie problemów, z którymi na co dzień spotykają się osoby z tych działów. Od 2007 roku dzieli się swoim doświadczeniem jako trener. Główna tematyka szkoleń, które prowadzi to wykorzystanie narzędzi pakietu Microsoft Office do usprawnienia procesów biznesowych w firmie oraz zwiększenia efektywności analizy i modelowania danych. W swoich szkoleniach stawia na przykłady „z życia wzięte”.

Szkolenia autorstwa Roberta Kopjasa w naszej ofercie to m.in.:
• MS Excel 2010 / 2016 – Średnio zaawansowany
• MS Power Point – tworzenie prezentacji biznesowych
• Analiza i prezentacja danych w Excel / PowerPoint / Prezi
• RODO – nowe zasady ochrony danych osobowych

Joanna Cieślak-Ospalska

Joanna Cieślak-Ospalska

Marketing, Budowanie marki

Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym - w mediach pracowała kilkanaście lat, jako dziennikarz i specjalista PR. Kierowała anteną toruńskiego Radia ZET Gold i bydgoskiego Radia PLUS. W tym czasie zarządzała zespołami dziennikarzy i prezenterów, nadzorowała lokalne anteny oraz koordynowała działania promocyjne w eterze.

Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi firm. Prowadzi szkolenia, warsztaty i konferencje. Interesują ją wszelkie zagadnienia związane z budowaniem marki osobistej (personal branding) i jej komunikowaniem. Jest przekonana, że w świecie, w którym marki stają się najcenniejszymi składnikami firm, świadome i konsekwentne budowanie wizerunku musi być nieodzownym elementem biznesowej strategii.

Jest pomysłodawczynią i organizatorką spotkań mentorskich "Z biznesem mi do twarzy" promujących kobiecą przedsiębiorczość. Pisze felietony do miesięcznika Biznes Kujawsko-Pomorski. Od października tego roku jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych "Nowoczesne budowanie marki" w WSB w Toruniu. Otrzymała nominację do tytułu Kobiety Biznesu Roku 2016 w plebiscycie ogłoszonym przez Nowości oraz do tytułu Osobowość Roku 2016 w kategorii Biznes Gazety Pomorskiej.