Rozmowa z Pawłem Grubą z programu Hell’s Kitchen – piekielna kuchnia

Gościem Marcina Grzelaka z Warto Szkolić był Paweł Gruba, czyli jeden z najbardziej znanych menedżerów restauracji w Polsce. Aktualnie jest to również osoba, która prowadzi szkolenia dla między innymi restauratorów. Dużą popularność przyniósł Pawłowi udział w programie „Hell’s Kitchen” – Piekielna Kuchnia”.

O programie Hell’s Kitchen – piekielna kuchnia

Na samym początku filmu zaproszony gość ujawnia swoje przemyślenia dotyczące udziału w produkcji telewizyjnej. Popularny menedżer opowiada także o tym, w jaki sposób dostał się do programu. Paweł Gruba wskazuje również na to, jak ważne jest radzenie sobie z kryzysowymi sytuacjami. Praca w gastronomii to bowiem zajęcie, w którym spotkać można również bardzo wymagających klientów.

Rozmówca wspomina także o współpracy z Wojciechem Modestem Amaro, czyli szefem kuchni w pierwszych pięciu edycjach programu. Wskazuje między innymi na szacunek i zaufanie, które nieodłącznie towarzyszyły ich relacji. Zaproszony gość opisuje również sytuacje, które mogą wytrącić z równowagi nawet najbardziej opanowanych pracowników i menedżerów.

Sam program „Hell’s Kitchen” doskonale obrazował między innymi negatywne emocje, które mogą towarzyszyć pracy na kuchni. Paweł przytacza także jeden z przykładów bardzo emocjonującej sytuacji, której sam był uczestnikiem. Opowiada między innymi o zagrożeniach, jakie mogą pojawić się w gastronomii. Były uczestnik lubianego programu podkreśla również znaczenie poczucia humoru zarówno w trakcie kręcenia programu, jak i w trakcie samej pracy. Od czasu, gdy skończył się program minęło już kilka lat.

Paweł Gruba o aktualnie prowadzonej działalności i szkoleniach

Po zakończeniu ostatniej edycji zaproszony gość został między innymi wicedyrektorem hotelu, a także współtwórcą przedsiębiorstwa, tworzącego analizy finansowe przede wszystkim firmom gastronomicznym. Oferta działalności, której współzałożycielem jest rozmówca skierowana jest także do innych usługodawców. Osoby, które podejmują współpracę z Pawłem i korzystają z analiz, wiedzą dokładnie na jakim etapie jest ich biznes.

Działalność zaproszonego gościa obejmuje również szkolenia skierowane do ludzi, którzy prowadzą biznes w gastronomii. Wsparcie dotyczy między innymi: finansowania, analizy, obliczeń, rozmów z gośćmi. W trakcie szkoleń Paweł Gruba bazuje na swoim ogromnym doświadczeniu z zakresu prowadzenia restauracji. Zdaniem rozmówcy wbrew temu, co myśli wielu ludzi, prowadzenie biznesu w gastronomii nie jest proste. Ważne są aspekty, takie jak: dopasowanie do gościa, powitanie, temperatura, muzyka, a także ogromna liczba pozostałych elementów. W sytuacji, gdy restaurator nie jest świadomy wagi tych aspektów i nie pracuje nad nimi, jego biznes może zakończyć się fiaskiem

Najlepszym momentem na skorzystanie ze wsparcia zaproszonego specjalisty jest początek działalności, bądź też moment, gdy restauracja dobrze funkcjonuje. W innym wypadku może być już nieco za późno. Właściciele restauracji i menedżerowie to osoby, które mogą naprawdę sporo skorzystać na współpracy z Pawłem. Ekspercka wiedza i doświadczenie przekłada się na sukcesy firm, które z nim współpracują.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z zarządzania stresem i emocjami pomogą w dużej firmie?

Presja, emocje i wyniki – dlaczego strategiczne podejście do szkoleń jest kluczowe w dużej firmie? Efektywna praca w dużej korporacji nie jest dziełem przypadku. Wymaga nie tylko kompetencji technicznych, ale przede wszystkim pracowników, którzy potrafią radzić sobie z presją. Właśnie dlatego coraz więcej menedżerów zadaje sobie pytanie: jak realnie wspierać swoje zespoły? Nie chodzi tu o jednorazowe wykłady motywacyjne, ale o strategiczne podejście…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z obsługi klienta wspierają rozwój sprzedaży w średnich firmach?

Szkolenia z obsługi klienta jako klucz do rozwoju sprzedaży w średnich firmach Skuteczny rozwój sprzedaży w średnich firmach zależy dziś nie tylko od jakości produktu czy ceny, ale przede wszystkim od poziomu obsługi klienta. W realiach, gdzie konkurencja jest o jedno kliknięcie dalej, to właśnie doświadczenie klienta (Customer Experience) staje się kluczowym czynnikiem wpływającym na sprzedaż w średnich firmach. Wiele średnich przedsiębiorstw inwestuje w marketing, zapominając,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z komunikacji poprawiają relacje w zespole?

Dlaczego relacje w zespole są kluczowe dla biznesu? Firmy inwestują ogromne środki w nowe technologie, procesy i biura, często zapominając o najważniejszym spoiwie – relacjach międzyludzkich. Skuteczna współpraca nie jest dziełem przypadku. To wynik świadomego dbania o to, jak ludzie ze sobą rozmawiają. Złe nawyki komunikacyjne, niewypowiedziane frustracje i chaos informacyjny potrafią zniszczyć nawet najbardziej utalentowany zespół i fundamentalnie osłabić relacje w zespole. Właśnie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.