Jak zarządzać zespołem produkcyjnym? Szkolenie dla firmy RING

Jak skutecznie motywować do pracy oraz Jak zapobiegać częstym rotacjom na stanowiskach pracowniczych w branży produkcyjnej? Jak zarządzać zespołem wielopokoleniowym? Na te pytania odpowiadaliśmy podczas jednego z ostatnich szkoleń menedżerskich. Naszym klientem była firma RING, było to szkolenie indywidualne Efektywny Menedżer Branży Produkcyjnej, dla osoby zarządzającej przedsiębiorstwem.

RING to polski producent sprzętu sportowego. W jego szerokiej ofercie znajdziemy zarówno produkty z typowego wyposażenia sklepu sportowego (worki treningowe, maty, ochraniacze, odzież sportowa), jak i wyposażenie sal gimnastycznych i obiektów sportowych (trybuny, bramki, tablice wynikowe). Cała produkcja zlokalizowana jest w Polsce.

Cele szkolenia

Ostatnie lata to czas dynamicznego rozwoju firmy. Ta nowa sytuacja spowodowała, że RING stanęła przed koniecznością zaprojektowania na nowo struktury organizacyjnej oraz zakresu obowiązków. Dlatego właściciel przedsiębiorstwa zdecydował się na skorzystanie z naszej oferty szkoleniowej.

Przebieg szkolenia

Kluczowymi zagadnieniami szkolenia były kwestie budowania oraz motywowania zespołu. Najważniejszym wyzwaniem w tym zakresie jest dla firmy RING duże zróżnicowanie wiekowe pracowników, dlatego też spotkanie skupiło się właśnie na tym aspekcie zarządzania.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z ramowym planem szkolenia tutaj. Szczegółowy program każdorazowo dopasowuje do potrzeb naszych klientów. Również ogólny plan może zostać zmieniony na Państwa życzenie, zachęcamy do kontaktu.

Uczestnik szkolenia jako szczególnie przydatne uznał ćwiczenia z wykorzystaniem teorii ról zespołowych oraz przywództwa sytuacyjnego.

Rezultaty szkolenia

W trakcie szkolenia udało się stworzyć atmosferę zaufania i współpracy co zdecydowanie pomogło w przyswajaniu przekazywanej wiedzy.

Rezultatem szkolenia było wspólne opracowanie przez zarządzającego firmą RING oraz trenera:

  • rekomendacji co do kształtu tworzonego w firmie zakresu obowiązków pracowniczych,
  • wskazówek dla docelowego systemu motywacyjnego w firmie,
  • rekomendacji dla prowadzonych w przyszłości rekrutacji do zespołu.

 

Trenerzy „Warto Szkolić

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.