Kolejne szkolenie dla PAK Serwis. Sprzedaż i negocjacje biznesowe

Już po raz kolejny firma PAK Serwis poprosiła nas o poprowadzenie szkolenia dla swoich pracowników. Poprzednie szkolenie skupione było na komunikacji wewnętrznej w firmie (sprawozdanie z tego szkolenia znajdziecie Państwo tutaj), natomiast tym razem tematem na którym się skoncentrowaliśmy była sprzedaż i negocjacje biznesowe.

PAK Serwis to firma inżynieryjna z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem, zatrudniająca sześćset osób. Jej działalność koncentruje się na remontach i modernizacji wielkoskalowych instalacji elektrycznych: w przemyśle i w energetyce.

Cele szkolenia

W tym roku szkolenie skupiło się na przedstawicielach handlowych firmy. Kształtowaliśmy ich zdolności negocjacyjne oraz umiejętności sprzedażowe, a naszym głównym narzędziem były ćwiczenia z komunikacji niewerbalnej.

Przebieg szkolenia

W trakcie szkolenia trener wykorzystał różnorodne metody aktywizujące: ćwiczenia zespołowe, trening niewerbalny oraz odpowiednio dobrane formy dyskusyjne.

Ze szczególnym zainteresowaniem spotkały się zagadnienia związane z:

  • identyfikacją potencjalnego blefu w różnych sytuacjach biznesowych,
  • wykorzystaniem elementów mowy ciała (sygnały niewerbalne),
  • wykorzystaniem przestrzeni do kształtowania korzystnej przestrzeni sprzedażowej i negocjacyjnej.

Uczestnicy aktywnie brali udział w szkoleniu: podczas pracy zadawali wiele pytań dotyczących odczytywania sygnałów niewerbalnych oraz chętnie dzielili się swoimi spostrzeżeniami z gruntu życia zawodowego i prywatnego. Stanowiły one doskonały punkt wyjścia do omówienia poszczególnych zagadnień związanych z komunikacją niewerbalną.

Efekty szkolenia

Szkolenie było swoistym treningiem komunikacji niewerbalnej w zakresie „negocjacje biznesowe i sprzedaż”. Uczestnicy nauczyli się rozpoznawać mowę ciała partnerów biznesowych, więc będą potrafili kontrolować wysyłane przez siebie sygnały niewerbalne.

Podkreślali oni, że przekazana wiedza jest przede wszystkim realnie przydatna w codziennej pracy. Takie podejście do szkolenia było widoczne w trakcie ćwiczeń, ponieważ w rezultacie pracownicy PAK Serwis wykonywali je z dużym zaangażowaniem.

Serdecznie dziękujemy pracownikom firmy PAK Serwis za udział w szkoleniu i ostatecznie mamy nadzieję na kolejne spotkanie.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.