Strategia komunikacji i zarządzania obiektem hotelowym

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów i kadry kierowniczej.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Samodzielnie planuje i realizuje strategię komunikacji dla marki obiektu

2

Znajduje wyróżniki ofertowe i konstruuje ofertę z ich wykorzystaniem

3

Skutecznie realizuje działania marketingowe oraz PR w promocji oferty obiektu

4

Efektywnie tworzy, rozwija i zarządza zespołem pracowników

5

Realizować działania, które będą efektywnie wspierać realizację celów biznesowych

DZIEŃ I – MYŚL STRATEGICZNIE, DZIAŁAJ TAKTYCZNIE

Moduł I. Wprowadzenie do planowania strategii obiektu

  • Myśl strategicznie, działaj taktycznie
  • Czym jest strategia komunikacji?
  • Dlaczego warto mieć strategię?
  • Co powinno znaleźć się w strategii?
  • Proces projektowania strategii
  • Cele strategii oraz KPI – co chcemy i możemy osiągnąć?

Moduł II. Tworzenie strategii krok po kroku

  • Czego chcą goście? Profilowanie grupy docelowej
  • Efektywna segmentacja i insight w strategii
  • Persony w działaniach strategicznych
  • Grupy otoczenia – dopasowanie działań strategicznych
  • Planowanie strategii a cykl życia marki
  • 21 praw marketingowych w tworzeniu strategii dla marki

Moduł III. Wyróżnik i pozycjonowanie marki

  • Wyróżnij się, albo zgiń – pozycjonowanie strategiczne marki
  • Fioletową krową być – wyróżnik dla marki
  • Misja, wizja i korzyści wiodące marki
  • Komunikaty wiodące w strategii
  • Obietnica marki i świat przeżyć oferowany gościom
  • Działania wizerunkowe/ produktowe/ taktyczne/ promocyjne

Moduł IV. Implementacja i ewaluacja strategii

  • Plan operacyjny strategii w praktyce
  • Wdrożenie strategii – wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • Bariery w procesie wdrożenia strategii
  • Trzy poziomy pomiaru efektywności strategii
  • ROI w realizacji strategii

Moduł V. Warsztat strategiczny

  • Drzewo marki – narzędzie praktycznego planowania strategii
  • Przygotowanie przez uczestników zintegrowanej strategii komunikacyjnej dla marki

DZIEŃ II PROMOCJA I MARKETING OBIEKTU W PRAKTYCE

Moduł I. Narzędzia wspierające ofertowanie

  • Język korzyści w przekazie ofertowym
  • Model SELL w tworzeniu ofert
  • AIDA – model konstruowania skutecznych treści
  • Analiza case studies – „dobre” i „złe” oferty
  • Warsztat: tworzenie skutecznych ofert dla obiektu

Moduł II. Język marketingu a skuteczne materiały promocyjne

  • Dlaczego materiały promocyjne nie działają?
  • Przekaz w materiałach reklamowych – na co zwracać uwagę?
  • Jak konstruować treści do materiałów reklamowych?
  • Model Deckera w tworzeniu treści marketingowych
  • Jak tworzyć treści do działań prowadzonych w internecie?
  • Warsztat: konsultacja materiałów promocyjnych uczestników.

Moduł III. Komunikacja mailingowa w działalności obiektu

  • Budowanie i zarządzanie listami odbiorców
  • Jak określić cele marketingowe kampanii e-mailingowej?
  • Dobra kreacja w mailingu – czyli jaka?
  • Personalizacja i treści dynamiczne
  • Jak przeprowadzić kampanię e-mail marketingową?
  • Projektowanie cyklu komunikacji e-mailowej
  • Wykorzystanie systemu Freshmail w praktyce

Moduł IV. Media społecznościowe w działalności obiektu

  • Dobór kanałów obecności i strategia obecności w mediach społecznościowych
  • Planowanie i dynamika działań na fan page oraz w grupach FB
  • Sposoby zwiększania aktywności i interakcji w kanałach SM
  • Wykorzystanie FB jako źródła ruchu na stronie www
  • Wykorzystanie FB jako kanału wspierającego sprzedaż
  • Kampanie promocyjne w działalności obiektu
  • Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi

DZIEŃ III ZARZĄDZANIE I BUDOWANIE MARKI WEWNĘTRZNEJ

Moduł I. Zarządzanie rozwojem obiektu

  • Fazy rozwoju – w którym miejscu jesteśmy i co nas czeka?
  • Struktura organizacyjna obiektu – jak ją tworzyć?
  • Kogo i kiedy potrzebujemy? Role w zarządzaniu.
  • Zarządzanie w praktyce – jakich błędów unikać?

Moduł II. Generacje w zarządzaniu obiektem hotelowym

  • Pokolenie S,X,Y,Z w zespole – różnice i wyzwania
  • Co motywuje i jak komunikować się z przedstawicielami różnych pokoleń
  • Jak motywować i wpływać na zaangażowanie poszczególnych generacji
  • Pracownik jako ambasador marki obiektu

Moduł III. Tworzenie zespołu

  • Zespół a grupa ludzi – różnice
  • Praca nad synergią w zespole – sposób na zwiększenie efektywności
  • Synergia komunikacji – komunikacja interpersonalna jako podstawa budowania zespołu
  • Budowanie standardów komunikacji w zespole
  • Role w zespole
  • Zarządzanie konfliktem w zespole

Moduł IV. Style kierowania w zarządzaniu zespołem obiektu

  • Style kierowania – rodzaje, konsekwencje dla osób zarządzających
  • Diagnozowanie własnego stylu kierowania
  • Jak budować autorytet w zespole – rola autorytetu

Moduł V. Skuteczne delegowanie zadań

  • Delegowanie zadań i odpowiedzialności
  • Korygowanie i komunikowanie trudnych decyzji pracownikom
  • Umiejętność udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych pracownikom obiektu

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Profesjonalnie zorganizowane szkolenie

    Jako przedstawiciel firmy chciałabym wyrazić nasze ogromne zadowolenie z usług firmy Warto Szkolić, która przeprowadziła dla naszego zespołu szkolenie sprzedażowe. Trener Paweł okazał się być prawdziwym profesjonalistą - jego wiedza, doświadczenie i zaangażowanie były widoczne na każdym kroku. Szkolenie było przeprowadzone w sposób dynamiczny i interaktywny, co sprawiło, że wszyscy uczestnicy byli aktywnie zaangażowani i zmotywowani do nauki. Efekty szkolenia przerosły nasze oczekiwania - każdy wyciągnął cos dla siebie. Warto Szkolić to firma godna polecenia i na pewno będziemy korzystać z ich usług w przyszłości.

    Interesujące i bardzo profesjonale szkolenie

    Firma Warto Szkolić przeprowadziła szkolenie nt. „Jak przeciwdziałać niewłaściwym zachowaniom w miejscu pracy” w ramach Planu Równości realizowanego w ING PAN. Było to szkolenie on-line, z materiałami szkoleniowymi, wygłoszone przez Pana Pawła Głowackiego. Szkolenie zostało bardzo pozytywnie przyjęte, wysoko ocenione przez naszych pracowników i bardzo interesujące. Współpraca z firmą Warto Szkolić była miłym i bezproblemowym doświadczeniem. Szkolenie zdecydowanie spełniło nasze oczekiwania. Oceniamy firmę Warto Szkolić jako rzetelną i godną polecenia.

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
    więcej opinii

    Cenimy prywatność użytkowników

    Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.