Nasza prezentacja na spotkaniu Związku LEWIATAN Jak pozyskać środki na szkolenia?

W dniu 17 października mieliśmy przyjemność zorganizować przy pomocy Wielkopolskiego Związku Pracodawców LEWIATAN spotkanie informacyjne dla jego członków.

W spotkaniu pt. „Szkolenia dofinansowane dla Twojej firmy” wzięło udział 15 osób, a my wykorzystaliśmy je do przekazania naszej wiedzy w zakresie pozyskiwania środków na szkolenia oraz przekonania uczestników do podnoszenia kwalifikacji swoich pracowników właśnie w ten sposób.

Spotkanie było również dobrą okazja do zaprezentowania naszej firmy, która nie tylko przeprowadza szkolenia, ale również z powodzeniem pozyskuje środki na ich dofinansowanie z BUR i KFS.

Cele spotkania

Podczas spotkania podzieliliśmy się z uczestnikami praktyczną wiedzą dotyczącą sposobów pozyskiwania dofinansowań na szkolenia.

Schemat spotkania
Na spotkanie przedstawiciele firmy Warto Szkolić przygotowali dla uczestników przewodnik pozyskiwania środków zewnętrznych na finansowanie szkoleń. Przygotowaliśmy prezentację i rozdaliśmy broszury informacyjne.

Podczas spotkania poruszyliśmy cztery zagadnienia:

  • BUR – możliwości zdobycia dofinansowania, procedura, doświadczenia w pozyskiwaniu.
  • KFS –jak wyżej.
  • Porównanie kryteriów pozyskiwania środków z BUR i KFS.
  • Praktyczne doświadczenia firmy Warto Szkolić w staraniu się o środki dla firm.

Najważniejsze wnioski dot. pozyskiwania środków na szkolenia

Firma Warto Szkolić podzieliła się z uczestnikami swoimi doświadczeniami w pozyskiwaniu środków na szkolenia dla swoich klientów, m.in. wskazując, w jaki sposób zwiększyć swoje szanse na otrzymanie dofinansowania, a były to:

  • delegacja na szkolenie osób powyżej 50. roku życia,
  • delegacja na szkolenie osób o niskich kwalifikacjach,
  • delegacja na szkolenie pracowników z branży o największym potencjale rozwojowym lub branżach strategicznych dla województwa wielkopolskiego.

Z doświadczenia firmy Warto Szkolić wynika, że łatwiej pozyskać środki z BUR niż z KFS, ale o dofinansowanie z tego pierwszego mogą starać się wyłącznie mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Poniżej krótkie podsumowanie różnic pomiędzy BUR a KFS, które zaprezentowaliśmy podczas spotkania:

  • BUR (Baza Usług Rozwojowych) – 50-80% zwrotu kosztów szkolenia; usługa dostępna dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw; firma Warto szkolić z powodzeniem pozyskała już środki dla wielu firm od BUR.
  • KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy) – od 80 do 100% refundacji, ale dużo trudniej ją uzyskać niż tę z BUR; może za to starać się o środki każda firma, a nie tak jak w przypadku BUR tylko mikro, mała i średniej wielkości.

Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej pomocy naszej firmy
Zachęcamy do skorzystania z naszych usług, dopasujemy temat szkolenia do Państwa potrzeb i do wymogów dofinansowania z BUR i KFS.

Jako firma szkoleniowa, załatwiamy wszystkie formalności: wypełniamy wnioski, kontaktujemy się z wybranym Operatorem. W zamian za to, w przypadku ich pozyskania, przeprowadzamy szkolenie. Firmy zainteresowane szkoleniem nie ponoszą żadnych kosztów związanych z przygotowaniem wniosku, czy też z nieprzyznaniem dofinansowania. Odpowiedzialność spoczywa na firmie “Warto szkolić”.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak zarządzać czasem w biznesie? – praktyczny przewodnik

Dlaczego zarządzanie czasem w pracy to fundament sukcesu w biznesie? Współczesny biznes wymaga od nas coraz więcej: lepszych wyników, szybszych decyzji, większej elastyczności. W takim środowisku zarządzanie czasem w pracy staje się nie tyle przydatną umiejętnością, co podstawą efektywności i zdrowego funkcjonowania. Właściwe gospodarowanie czasem wpływa na wszystko: od jakości realizowanych projektów, przez poziom stresu, po rozwój kariery zawodowej. Jeśli chcesz osiągać ambitne cele,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak wykorzystać potencjał social mediów w firmie ochroniarskiej? Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Social media w branży ochroniarskiej – szansa czy ryzyko? Social media w branży ochroniarskiej odgrywają dziś kluczową rolę w budowaniu wizerunku firmy – równie istotną, co skuteczność działań w terenie. Współczesny rynek usług ochrony wymaga nie tylko profesjonalizmu w realnym świecie, ale także przemyślanej obecności w przestrzeni online. Media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, umożliwiając tworzenie wizerunku opartego na zaufaniu,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.