Doradztwo kulinarne: zabytkowa restauracja Jabłona z nowym menu!

Po dwóch trudnych miesiącach restauracje znów są otwarte. Dlatego nasza relacja ze szkolenia w tym tygodniu nie mogła dotyczyć niczego innego, jak tylko jednej z nich. Zapraszamy do lektury naszych zmagań podczas doradztwa kulinarnego w zabytkowej restauracji Jabłona.

Budynek restauracji Jabłona powstał ponad sto lat temu, stanowiąc wtedy część dużego uzdrowiska „Powidz”. Właściciele się zmieniali, ale restauracja pozostała restauracją. Dzisiaj oprócz obsługi turystów odwiedzających pojezierze (Powidz znajduje się jedynie pół godziny drogi od Gniezna) jej specjalizacją jest organizacja wesel. Pracowaliśmy nad nowym menu. W szkoleniu z logiem „Warto Szkolić” udział wzięło osiem osób – właściciel, szef kuchni i pozostali pracownicy kuchni.

Cele doradztwa

Głównym celem szkolenia było opracowanie nowego, atrakcyjnieszego menu oraz poprawa umiejętności kulinarnych całego zespołu (poprzedzona indywidualną analizą umiejętności każdego z nich). Celem dodatkowym była pisemna ocena poziomu umiejętności i podejścia do pracy każdego z uczestników szkolenia.

Przebieg doradztwa

Kuchnia w Restauracja Jabłonawyposażona jest w wysokiej klasy sprzęt gastronomicznokuchenny dlatego też można było wykonać potrawy w wielu wariantach i technologiach. Trener przedstawił wszystkim uczestnikom i uczestniczkom swoje doświadczenie i praktykę zawodową oraz dokonane osiągnięcia w zawodzie i poprosił wszystkich uczestników, aby również przybliżyli swoje dokonania i doświadczenia w gastronomii , następnie opisał ogólne zasady tworzenia dw sposób nowatorski zgodny z najnowszymi trendami kulinarnymi na świecie. Poniżej pełen plan naszego trzydniowego szkolenia:

 

Rezultaty doradztwa

W efekcie doradztwa uczestnicy zdecydowanie podnieśli swoje umiejętności kulinarne. Teraz w pełni potrafią wykorzystać nowoczesne udogodnienia dostępne w kuchni restauracyjnej, przekuwając ich użycie w przygotowanie potraw najwyższej jakości. Nasze doradztwo kulinarne pomogło również podnieść estetykę podawanych potraw. Całe menu przeszło dogłębną metamorfozę.

Uczestnikom serdecznie dziękujemy za otwartość na nowe i zaangażowanie, a wszystkich Państwa zapraszamy do udziału w naszych szkoleniach. W ofercie znajdziecie nie tylko doradztwo kulinarne, ale również obsługę kelnerską i techniki sprzedaży dla restauratorów. Zapraszamy!

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.