Doradztwo kulinarne: zabytkowa restauracja Jabłona z nowym menu!

Po dwóch trudnych miesiącach restauracje znów są otwarte. Dlatego nasza relacja ze szkolenia w tym tygodniu nie mogła dotyczyć niczego innego, jak tylko jednej z nich. Zapraszamy do lektury naszych zmagań podczas doradztwa kulinarnego w zabytkowej restauracji Jabłona.

Budynek restauracji Jabłona powstał ponad sto lat temu, stanowiąc wtedy część dużego uzdrowiska „Powidz”. Właściciele się zmieniali, ale restauracja pozostała restauracją. Dzisiaj oprócz obsługi turystów odwiedzających pojezierze (Powidz znajduje się jedynie pół godziny drogi od Gniezna) jej specjalizacją jest organizacja wesel. Pracowaliśmy nad nowym menu. W szkoleniu z logiem „Warto Szkolić” udział wzięło osiem osób – właściciel, szef kuchni i pozostali pracownicy kuchni.

Cele doradztwa

Głównym celem szkolenia było opracowanie nowego, atrakcyjnieszego menu oraz poprawa umiejętności kulinarnych całego zespołu (poprzedzona indywidualną analizą umiejętności każdego z nich). Celem dodatkowym była pisemna ocena poziomu umiejętności i podejścia do pracy każdego z uczestników szkolenia.

Przebieg doradztwa

Kuchnia w Restauracja Jabłonawyposażona jest w wysokiej klasy sprzęt gastronomicznokuchenny dlatego też można było wykonać potrawy w wielu wariantach i technologiach. Trener przedstawił wszystkim uczestnikom i uczestniczkom swoje doświadczenie i praktykę zawodową oraz dokonane osiągnięcia w zawodzie i poprosił wszystkich uczestników, aby również przybliżyli swoje dokonania i doświadczenia w gastronomii , następnie opisał ogólne zasady tworzenia dw sposób nowatorski zgodny z najnowszymi trendami kulinarnymi na świecie. Poniżej pełen plan naszego trzydniowego szkolenia:

 

Rezultaty doradztwa

W efekcie doradztwa uczestnicy zdecydowanie podnieśli swoje umiejętności kulinarne. Teraz w pełni potrafią wykorzystać nowoczesne udogodnienia dostępne w kuchni restauracyjnej, przekuwając ich użycie w przygotowanie potraw najwyższej jakości. Nasze doradztwo kulinarne pomogło również podnieść estetykę podawanych potraw. Całe menu przeszło dogłębną metamorfozę.

Uczestnikom serdecznie dziękujemy za otwartość na nowe i zaangażowanie, a wszystkich Państwa zapraszamy do udziału w naszych szkoleniach. W ofercie znajdziecie nie tylko doradztwo kulinarne, ale również obsługę kelnerską i techniki sprzedaży dla restauratorów. Zapraszamy!

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.