Jak podkręcić efekty kampanii reklamowych Google Ads? Sprawozdanie ze szkolenia z zakresu e-marketingu dla Duonet

W dniach 10-11 kwietnia przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu prowadzenia i analizy wyników kampanii Google Ads dla firmy Duonet. Szkolenie odbyło się w Tarnowie, w siedzibie firmy, a przeszkolonych zostało czterech pracowników firmy.

Duonet to firma łącząca usługi drukarskie (druk materiałów promocyjnych) z informatycznymi (tworzenie stron www). Nas poprosiła o pomoc w dotarciu do większej i lepiej stargetowanej grupy odbiorców – przyjrzeniu się prowadzonym przez firmę kampaniom Google Ads, ich optymalizacji i zaproponowaniu nowych rozwiązań w tym zakresie.

Cele szkolenia

Dlatego też właśnie celem szkolenia było  zwiększenie efektywności prowadzonych przez firmę kampanii Google Ads (ROAS), ale również nauka analizy działań prowadzonych przez wynajęte w tym celu firmy zewnętrzne.

Przebieg szkolenia

Szkolenie było bardzo intensywne i wyjątkowo dogłębne i nic dziwnego. W końcu firma Duonet zajmuje się m.in. marketingiem i pozycjonowaniem stron www – trafił swój na swego 😉 Szkolenie było nastawione na uzyskanie umiejętności i poznanie systemu Ads w następujących obszarach:

WIEDZA TEORETYCZNA:

  • poznanie możliwości kierowania reklam w Google Ads,
  • ugruntowanie wiedzy z zakresu zasad reklamowych,
  • wykorzystanie remarketingu,
  • uzupełnienie wiedzy niezbędnej do podejścia do egzaminu z Google Ads (na podstawie wywiadu z uczestnikami).

UMIEJĘTNOŚCI ĆWICZONE W TRAKCIE SZKOLENIA:

  • dobór słów kluczowych,
  • przygotowanie własnej kampanii Google Ads.

BEZPOŚREDNIE DORADZTWO TRENERA:

  • wprowadzenie optymalizacji do już działających kampanii firmy Duonet.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie pomoże podnosić jakość prowadzonych kampanii. A co za tym idzie pozyskiwać w ten sposób większą ilość klientów dla sklepu oraz innych kont prowadzonych przez pracowników firmy. Chcąc osiągać lepsze wyniki zdobywania leadów i konwersję, można uzupełnić przeprowadzone szkolenie o te z zakresu:

  • Google Analytics,
  • Google Tag Manager,
  • Współczynnika Optymalizacji Konwersji.

Podczas spotkania z firmą Duonet skupiliśmy się wyłącznie na kampaniach Google Ads, stąd bardzo szczegółowe omówienie wszystkich aspektów pracy z tym narzędziem. Jeżeli jednak potrzebujecie Państwo bardziej ogólnego szkolenia z zakresu pozycjonowania strony swojej firmy, zapraszamy na te szkolenia klik. Przegląd całego wachlarza naszych szkoleń marketingowych znajdziecie Państwo tutaj.  Zapraszamy do kontaktu.

 

Dziękujemy za udział w szkoleniu.

Trenerzy  “Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej