Pozycjonowanie w biznesie i e-commerce

Pozycjonowanie w biznesie i e-commerce

Program szkolenia:

I. Potencjał marketingu w wyszukiwarkach i SEO

  • Pozycjonowanie – czym jest SEO oraz marketing w wyszukiwarkach?
    o Potencjał marketingu w wyszukiwarkach dla biznesu – studium przypadku
    o Google – jak funkcjonuje wyszukiwarka?
    o Jak Google widzi witrynę internetową
  • Białe, szare i czarne SEO – różne rodzaje działań w SEO. Zalety i wady poszczególnych podejść, ryzyko i zastosowanie w różnych branżach.
  • Dobór fraz pod SEO – jak znaleźć najskuteczniejsze frazy?
    o Strategie dobory fraz pod SEO – long tail oraz ścisle dopasowane – którą wybrać?
    o Psychologia wyszukiwania – jak działają użytkownicy w wyszukiwarkach
    II. Optymalizacja witryny – czynniki rankingowe wewnątrz witryny
  • Czynniki rankingowe w Google – omówienie najważniejszych czynników wpływających na pozycje witryny w wyszukiwarce.
    o Czynniki na stronie internetowej – on-site
    o Czynniki zewnętrzne – off-site
  • Optymalizacja witryny jako podstawa działań SEO
    o Audyt witryny
    o Optymalizacja kluczowych elementów witryny
    o Narzędzia pomocne w ocenie optymalizacji witryny
    III. Strategie pozyskiwania linków – czynniki rankingowe poza stroną
  • Strategie i techniki pozyskiwania linków – skuteczny link building
    o Link building relacyjny
    o e-PR
    o Fora i blogi w pozyskiwaniu linków
    o Link baiting
    o Blog jako narzędzie wspierania SEO
  • Content marketing w pozyskiwaniu linków
    websem.pl
    o Studium przypadku – content marketing w branży B2B
    o Studium przypadku – content marketing w branży B2C
    IV. Aktualizacje algorytmu i monitoring efektów
  • Aktualizacje i kary w Google
    o Aktualizacje Google i ich wpływ na pozycjonowanie
    o Kary, filtry, powiadomienia
    o Strategie działań w przypadku kar nałożonych na witrynę
  • Monitorowanie działań SEO – najważniejsze narzędzia
    o Ocena postępów działań SEO
    o Narzędzia wspomagające działania SEO
  • Modele rozliczeniowe w SEO, współpraca z agencjami, mierzenie efektów współpracy
  • Jak współpracować z agencją?
  • Na jakie elementy zwrócić uwagę?
  • Jak rozliczać SEO?

Szkolenia dofinansowane

Jako firma szkoleniowa napiszemy, złożymy wniosek o dofinansowanie i pozyskamy środki na szkolenie. Usługa jest zupełnie bezpłatna.
Pomagamy w pozyskaniu środków na sfinansowanie kursu w ramach BUR (usługi rozwojowe), oraz KFS (Krajowego Funduszu Szkoleniowego).

Zobacz nasze przykładowe szkolenia

seo
Pozycjonowanie stron www

Przykładowy program: Pozycjonowanie w biznesie i e-commerce

social_media
Zarządzanie mediami społecznościowymi

Przykładowy program: Social media w komunikacji i promocji organizacji i przemysłów kreatywnych

Zarządzanie kanałem YouTube

Przykładowy program: Zarządzanie kanałem na YouTube

Content Marketing i E-PR

Przykładowy program: Budowanie zintegrowanych strategii komunikacyjnych – branding, Public Relations, marketing

email marketing
Sprawny marketing

Przykładowy program: Komunikacja marketingowa – konstruowanie przekazów marketingowych

Lat doświadczenia
Zadowolonych Klientów
Godzin szkoleniowych