Pozycjonowanie w biznesie i e-commerce
Program szkolenia:
I. Potencjał marketingu w wyszukiwarkach i SEO
- Pozycjonowanie – czym jest SEO oraz marketing w wyszukiwarkach?
o Potencjał marketingu w wyszukiwarkach dla biznesu – studium przypadku
o Google – jak funkcjonuje wyszukiwarka?
o Jak Google widzi witrynę internetową - Białe, szare i czarne SEO – różne rodzaje działań w SEO. Zalety i wady poszczególnych podejść, ryzyko i zastosowanie w różnych branżach.
- Dobór fraz pod SEO – jak znaleźć najskuteczniejsze frazy?
o Strategie dobory fraz pod SEO – long tail oraz ścisle dopasowane – którą wybrać?
o Psychologia wyszukiwania – jak działają użytkownicy w wyszukiwarkach
II. Optymalizacja witryny – czynniki rankingowe wewnątrz witryny - Czynniki rankingowe w Google – omówienie najważniejszych czynników wpływających na pozycje witryny w wyszukiwarce.
o Czynniki na stronie internetowej – on-site
o Czynniki zewnętrzne – off-site - Optymalizacja witryny jako podstawa działań SEO
o Audyt witryny
o Optymalizacja kluczowych elementów witryny
o Narzędzia pomocne w ocenie optymalizacji witryny
III. Strategie pozyskiwania linków – czynniki rankingowe poza stroną - Strategie i techniki pozyskiwania linków – skuteczny link building
o Link building relacyjny
o e-PR
o Fora i blogi w pozyskiwaniu linków
o Link baiting
o Blog jako narzędzie wspierania SEO - Content marketing w pozyskiwaniu linków
websem.pl
o Studium przypadku – content marketing w branży B2B
o Studium przypadku – content marketing w branży B2C
IV. Aktualizacje algorytmu i monitoring efektów - Aktualizacje i kary w Google
o Aktualizacje Google i ich wpływ na pozycjonowanie
o Kary, filtry, powiadomienia
o Strategie działań w przypadku kar nałożonych na witrynę - Monitorowanie działań SEO – najważniejsze narzędzia
o Ocena postępów działań SEO
o Narzędzia wspomagające działania SEO - Modele rozliczeniowe w SEO, współpraca z agencjami, mierzenie efektów współpracy
- Jak współpracować z agencją?
- Na jakie elementy zwrócić uwagę?
- Jak rozliczać SEO?
Szkolenia dofinansowane
Zobacz nasze przykładowe szkolenia

Pozycjonowanie stron www
Przykładowy program: Pozycjonowanie w biznesie i e-commerce

Zarządzanie mediami społecznościowymi
Przykładowy program: Social media w komunikacji i promocji organizacji i przemysłów kreatywnych

Zarządzanie kanałem YouTube
Przykładowy program: Zarządzanie kanałem na YouTube

Content Marketing i E-PR
Przykładowy program: Budowanie zintegrowanych strategii komunikacyjnych – branding, Public Relations, marketing

Sprawny marketing
Przykładowy program: Komunikacja marketingowa – konstruowanie przekazów marketingowych
Lat doświadczenia
Zadowolonych Klientów
Godzin szkoleniowych