Jak pozyskiwać klientów w branży hotelarskiej i gastronomicznej?

Jak pozyskiwać klientów w branży hotelarskiej i gastronomicznej?

Branża hotelarska oraz gastronomiczna cechuje się w naszym kraju bardzo dużą konkurencyjnością. W związku z tym właściciele firm, które świadczą takie usługi, a także menedżerowie chcą wiedzieć, jak pozyskiwać klientów. Omawiając to zagadnienie, trzeba wspomnieć o dwóch kluczowych aspektach działalności. O marketingu internetowym oraz o realizacji oferty. Koniecznie zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie, jak budować bazę klientów w branży HoReCa. Te informacje i nasze szkolenia mogą zapewnić sprawny rozwój Twojej firmy.

Jak pozyskiwać klientów? Branża hotelarska, gastronomiczna, marketing online

Odpowiednie działania marketingowe w internecie są aktualnie podstawą działalności każdej firmy. Aby firma z branży hotelarskiej lub gastronomicznej mogła funkcjonować na najwyższych obrotach, trzeba zatem między innymi:

  • opracować wizję marki,
  • określić potencjalnych klientów (idealnego odbiorcę),
  • opracować strategię marketingu internetowego.

Określenie wizji hotelu bądź też firmy, która realizuje usługi w branży gastronomicznej lub hotelarskiej to między innymi wybór grupy docelowej i ustalenie, jakie mniej więcej ceny będą odpowiednie dla działalności. To również przedstawienie celu i wartości firmy.

Zbudowanie profilu klienta wymaga odpowiedzenia między innymi na pytania takie jak: kim jest? czym się zajmuje i co lubi robić przykładowy przedstawiciel grupy docelowej?

Opracowanie strategii marketingu internetowego związane jest na przykład z następującymi zagadnieniami: pozycjonowanie strony internetowej, marketing w mediach społecznościowych i określanie budżetu kampanii reklamowych. Aby wiedzieć więcej, jak pozyskiwać klientów tą drogą, zapisz się na nasze szkolenia marketingowe.

Hotel, gastronomia – obsługa i oferta

Hotelarstwo i gastronomia to branże, w których, aby osiągnąć sukces, zarówno oferta, jak i sam sposób jej realizacji, muszą spełniać najwyższe standardy. Z tego względu, właściciel firmy powinien zadbać o aspekty, takie jak na przykład szkolenia dla personelu oraz kadry menedżerskiej. Ponadto efektywnym rozwiązaniem są oczywiście promocje. Wymienić można między innymi: karty podarunkowe, możliwość wymiany punktów na różnego rodzaju atrakcje, czy też słodki podarunek. To wyłącznie namiastka tego, co można zaoferować odbiorcom usług w branży HoReCa.

Dla przykładu wiele hoteli oferuje swoim klientom możliwość darmowego anulowania rezerwacji, a także dokonania płatności dopiero na miejscu, czyli w obiekcie. Rozwiązania przyjazne klientom sprawiają, że szybko pojawiają się rekomendacje i dobre opinie na przykład pod firmową wizytówką w Google Moja Firma. Rośnie również liczba klientów.

Aby to wszystko było możliwe, konieczne jest jednak świadome zarządzanie marką. Dotyczy to zarówno działań podejmowanych w internecie, jak i tych, które dotyczą obsługi i oferty. Skorzystaj między innymi z naszych szkoleń dla kadry menedżerskiej, aby wpłynąć na decyzje potencjalnych klientów.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Współpraca z klientem w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Współpraca z klientem stanowi fundament skutecznego funkcjonowania organizacji w każdej branży. Jest to proces, który wymaga od uczestników nie tylko gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, ale również otwartości na opinie i potrzeby innych. W ramach tego procesu kluczowe jest budowanie wzajemnego zaufania, co przyczynia się do efektywniejszego rozwiązywania problemów i osiągania wspólnych celów. Współpraca w branży produkcyjnej nabiera szczególnego znaczenia, ponieważ bezpośrednio przekłada się na jakość oferowanych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Sztuka prezentacji w firmie zarządzającej projektami – relacja ze szkolenia

Sztuka prezentacji w firmie zarządzającej projektami jest nie tylko wyzwaniem, ale przede wszystkim kluczową umiejętnością, która decyduje o efektywności komunikacji między zespołami, klientami, a także wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami. W kontekście dynamicznego świata zarządzania projektami, gdzie decyzje muszą być podejmowane szybko, a informacje przekazywane w sposób jasny i przekonujący, umiejętność skutecznej prezentacji staje się fundamentem sukcesu. Nasze szkolenie dla jednej z firm zarządzających projektami,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Motywowanie zespołu w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Motywowanie zespołu w branży produkcyjnej jest nie tylko wyzwaniem, ale także koniecznością, by osiągać założone cele produkcyjne i utrzymywać wysoką jakość pracy. W obliczu ciągle rosnących wymagań rynkowych, dynamicznego rozwoju technologii oraz zmieniających się oczekiwań pracowników, menedżerowie i liderzy stoją przed zadaniem nieustannego poszukiwania skutecznych metod motywacyjnych. Właściwe podejście do motywacji może znacząco wpłynąć na efektywność pracy, zadowolenie zespołu oraz redukcję absencji…
dowiedz się więcej