Jak pozyskiwać klientów w branży hotelarskiej i gastronomicznej?

Jak pozyskiwać klientów w branży hotelarskiej i gastronomicznej?

Branża hotelarska oraz gastronomiczna cechuje się w naszym kraju bardzo dużą konkurencyjnością. W związku z tym właściciele firm, które świadczą takie usługi, a także menedżerowie chcą wiedzieć, jak pozyskiwać klientów. Omawiając to zagadnienie, trzeba wspomnieć o dwóch kluczowych aspektach działalności. O marketingu internetowym oraz o realizacji oferty. Koniecznie zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie, jak budować bazę klientów w branży HoReCa. Te informacje i nasze szkolenia mogą zapewnić sprawny rozwój Twojej firmy.

Jak pozyskiwać klientów? Branża hotelarska, gastronomiczna, marketing online

Odpowiednie działania marketingowe w internecie są aktualnie podstawą działalności każdej firmy. Aby firma z branży hotelarskiej lub gastronomicznej mogła funkcjonować na najwyższych obrotach, trzeba zatem między innymi:

  • opracować wizję marki,
  • określić potencjalnych klientów (idealnego odbiorcę),
  • opracować strategię marketingu internetowego.

Określenie wizji hotelu bądź też firmy, która realizuje usługi w branży gastronomicznej lub hotelarskiej to między innymi wybór grupy docelowej i ustalenie, jakie mniej więcej ceny będą odpowiednie dla działalności. To również przedstawienie celu i wartości firmy.

Zbudowanie profilu klienta wymaga odpowiedzenia między innymi na pytania takie jak: kim jest? czym się zajmuje i co lubi robić przykładowy przedstawiciel grupy docelowej?

Opracowanie strategii marketingu internetowego związane jest na przykład z następującymi zagadnieniami: pozycjonowanie strony internetowej, marketing w mediach społecznościowych i określanie budżetu kampanii reklamowych. Aby wiedzieć więcej, jak pozyskiwać klientów tą drogą, zapisz się na nasze szkolenia marketingowe.

Hotel, gastronomia – obsługa i oferta

Hotelarstwo i gastronomia to branże, w których, aby osiągnąć sukces, zarówno oferta, jak i sam sposób jej realizacji, muszą spełniać najwyższe standardy. Z tego względu, właściciel firmy powinien zadbać o aspekty, takie jak na przykład szkolenia dla personelu oraz kadry menedżerskiej. Ponadto efektywnym rozwiązaniem są oczywiście promocje. Wymienić można między innymi: karty podarunkowe, możliwość wymiany punktów na różnego rodzaju atrakcje, czy też słodki podarunek. To wyłącznie namiastka tego, co można zaoferować odbiorcom usług w branży HoReCa.

Dla przykładu wiele hoteli oferuje swoim klientom możliwość darmowego anulowania rezerwacji, a także dokonania płatności dopiero na miejscu, czyli w obiekcie. Rozwiązania przyjazne klientom sprawiają, że szybko pojawiają się rekomendacje i dobre opinie na przykład pod firmową wizytówką w Google Moja Firma. Rośnie również liczba klientów.

Aby to wszystko było możliwe, konieczne jest jednak świadome zarządzanie marką. Dotyczy to zarówno działań podejmowanych w internecie, jak i tych, które dotyczą obsługi i oferty. Skorzystaj między innymi z naszych szkoleń dla kadry menedżerskiej, aby wpłynąć na decyzje potencjalnych klientów.

Przeczytaj również:

Wiedza i rozwój

Wyznaczanie celów SMART — skuteczna technika i narzędzie

Wyznaczanie celów SMART — skuteczna technika i narzędzie Efektywność osobista odgrywa ogromną rolę nie tylko w biznesie. Jest ona ważna praktycznie na każdej płaszczyźnie. Istnieją na szczęście narzędzia, dzięki którym wyznaczanie celów jest skuteczne. Doskonałym przykładem jest metoda SMART. Jej wykorzystanie pozwala osiągać sukcesy na przykład w sprzedaży, nauce i życiu prywatnym. Sprawdź więcej informacji na ten temat. Efektywność…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenia sprzedażowe - jak zminimalizować straty i zapasy?

Jak zminimalizować straty i zapasy w sklepie?- szkolenia sprzedażowe W sklepie spożywczym ogromną rolę odgrywa odpowiednie zarządzanie. W grę wchodzą bowiem zagadnienia, takie jak magazynowanie towarów oraz minimalizacja strat. Spore znaczenie ma także odpowiedni dobór marży. W zdobyciu cennej wiedzy pomogą szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy. Szkolenia sprzedażowe — zapasy w sklepie spożywczym Zapasy to tak naprawdę pieniądze. Idealnie, gdy na półkach…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zyskowna restauracja w trudnych czasach? Szkolenia gastronomiczne, menedżerskie i sprzedażowe

Zyskowna restauracja w trudnych czasach? Szkolenia gastronomiczne, menedżerskie i sprzedażowe Sukces w gastronomii zależy dzisiaj od bardzo wielu czynników. Składa się na niego nie tylko praca menedżerów, obsługi oraz kucharzy. Kluczowe jest także wdrożenie odpowiednich rozwiązań technologicznych, które są dostosowane do aktualnych czasów oraz regularne szkolenia. Wiele na ten temat może powiedzieć trener Warto Szkolić i specjalista z zakresu gastronomii — Paweł Gruba Szkolenia…
dowiedz się więcej