Jak pozyskiwać klientów w branży hotelarskiej i gastronomicznej?

Jak pozyskiwać klientów w branży hotelarskiej i gastronomicznej?

Branża hotelarska oraz gastronomiczna cechuje się w naszym kraju bardzo dużą konkurencyjnością. W związku z tym właściciele firm, które świadczą takie usługi, a także menedżerowie chcą wiedzieć, jak pozyskiwać klientów. Omawiając to zagadnienie, trzeba wspomnieć o dwóch kluczowych aspektach działalności. O marketingu internetowym oraz o realizacji oferty. Koniecznie zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie, jak budować bazę klientów w branży HoReCa. Te informacje i nasze szkolenia mogą zapewnić sprawny rozwój Twojej firmy.

Jak pozyskiwać klientów? Branża hotelarska, gastronomiczna, marketing online

Odpowiednie działania marketingowe w internecie są aktualnie podstawą działalności każdej firmy. Aby firma z branży hotelarskiej lub gastronomicznej mogła funkcjonować na najwyższych obrotach, trzeba zatem między innymi:

  • opracować wizję marki,
  • określić potencjalnych klientów (idealnego odbiorcę),
  • opracować strategię marketingu internetowego.

Określenie wizji hotelu bądź też firmy, która realizuje usługi w branży gastronomicznej lub hotelarskiej to między innymi wybór grupy docelowej i ustalenie, jakie mniej więcej ceny będą odpowiednie dla działalności. To również przedstawienie celu i wartości firmy.

Zbudowanie profilu klienta wymaga odpowiedzenia między innymi na pytania takie jak: kim jest? czym się zajmuje i co lubi robić przykładowy przedstawiciel grupy docelowej?

Opracowanie strategii marketingu internetowego związane jest na przykład z następującymi zagadnieniami: pozycjonowanie strony internetowej, marketing w mediach społecznościowych i określanie budżetu kampanii reklamowych. Aby wiedzieć więcej, jak pozyskiwać klientów tą drogą, zapisz się na nasze szkolenia marketingowe.

Hotel, gastronomia – obsługa i oferta

Hotelarstwo i gastronomia to branże, w których, aby osiągnąć sukces, zarówno oferta, jak i sam sposób jej realizacji, muszą spełniać najwyższe standardy. Z tego względu, właściciel firmy powinien zadbać o aspekty, takie jak na przykład szkolenia dla personelu oraz kadry menedżerskiej. Ponadto efektywnym rozwiązaniem są oczywiście promocje. Wymienić można między innymi: karty podarunkowe, możliwość wymiany punktów na różnego rodzaju atrakcje, czy też słodki podarunek. To wyłącznie namiastka tego, co można zaoferować odbiorcom usług w branży HoReCa.

Dla przykładu wiele hoteli oferuje swoim klientom możliwość darmowego anulowania rezerwacji, a także dokonania płatności dopiero na miejscu, czyli w obiekcie. Rozwiązania przyjazne klientom sprawiają, że szybko pojawiają się rekomendacje i dobre opinie na przykład pod firmową wizytówką w Google Moja Firma. Rośnie również liczba klientów.

Aby to wszystko było możliwe, konieczne jest jednak świadome zarządzanie marką. Dotyczy to zarówno działań podejmowanych w internecie, jak i tych, które dotyczą obsługi i oferty. Skorzystaj między innymi z naszych szkoleń dla kadry menedżerskiej, aby wpłynąć na decyzje potencjalnych klientów.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Czat GPT - wszystkie ważne informacje

Czat GPT to zaawansowana technologia opracowana przez OpenAI, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do generowania tekstów i prowadzenia konwersacji w sposób zbliżony do ludzkiego. Dzięki zastosowaniu modelu językowego GPT-4, Chat GPT potrafi odpowiadać na pytania, udzielać porad, a także tworzyć treści na różnorodne tematy. Jego zdolność do przetwarzania i generowania tekstu sprawia, że jest niezwykle wszechstronnym narzędziem, które znajduje zastosowanie w wielu dziedzinach,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.