Krajowy Fundusz Szkoleniowy 2018 – co już wiemy?

Znamy już warunki i priorytety jakie będzie obejmować dofinansowanie szkoleń w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2018 roku.

Kwota dofinansowania szkoleń dla każdego przedsiębiorstwa

Każda firma może uzyskać dofinansowanie do wybranego przez siebie szkolenia na poziomie:

  • 80% kosztów szkolenia (kształcenia ustawicznego), ale nie więcej niż do wysokości 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego uczestnika,
  • 100% kosztów szkolenia (kształcenia ustawicznego) – w przypadku mikroprzedsiębiorcy (do 10 osób zatrudnionych), ale nie więcej niż do wysokości 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego uczestnika.

Co obejmuje dofinansowanie z funduszy KFS 2018?

Szkolenia, kursy i studia podyplomowe oraz egzaminy w których wezmą udział pracownicy z inicjatywy pracodawcy lub za jego zgodą, doprecyzowanie potrzeb szkoleniowych, które można będzie zaspokoić dzięki środkom KFS.

Kto może otrzymać dofinansowanie do szkoleń ze środków KFS?

Każdy pracodawca w rozumieniu przepisów ustawy o promocji zatrudnienia (czyli podmiot zatrudniający pracowników na podstawie umowy o pracę).

Priorytety KFS 2018

  1. Wsparcie kształcenia ustawicznego w zidentyfikowanych w danym powiecie lub województwie zawodach deficytowych.
  2. Wsparcie kształcenia ustawicznego w związku z zastosowaniem w firmach nowych technologii i narzędzi pracy.
  3. Wsparcie kształcenia ustawicznego osób, które mogą udokumentować wykonywanie przez co najmniej 15 lat prac w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze, a którym nie przysługuje prawo do emerytury pomostowej.

Priorytety rezerwy KFS:

  1. Wsparcie kształcenia ustawicznego w zidentyfikowanych w danym powiecie lub województwie zawodach deficytowych.
  2. Wsparcie kształcenia ustawicznego osób po 45 roku życia.
  3. Rekrutacja zostanie uruchomiona w pierwszych miesiącach 2018 roku.

Nabór wniosków, czyli jak skorzystać z dofinansowania do szkoleń ze środków KFS 2018?

Zarówno terminy naborów jak i wzory wniosków o dofinansowanie KFS 2018 zostaną przedstawione i ogłoszone indywidulanie przez Urzędy Pracy w pierwszych miesiącach 2018 roku.

Dlaczego my?

Jesteśmy firmą z dużym doświadczeniem w pozyskiwaniu środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Zrealizowaliśmy w ten sposób wiele projektów dla klientów z różnych branż. Ponadto, jakość naszych usług została potwierdzona przez niezależną jednostkę certyfikującą DEKRA Certification Standardem Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0. (co również zwiększa szanse na otrzymanie dofinansowania).

Poznaj naszą ofertę szkoleniową i skomponuj swoją własną ścieżkę szkoleniową!

Jeśli jesteś zainteresowany skorzystaniem z dofinansowania przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy lub chciałbyś dowiedzieć się więcej na ten temat skontaktuj się z Nami.

Dokładne informacje o KFS dostępne są także na naszej stronie tutaj. A tam szczegółowe informacje jaka jest procedura zdobycia środków, na co można je przeznaczyć i jaka jest różnica miedzy pozyskaniem środków z KFS i BUR.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.